Ephemeral
Banned
Joku vois kaivaa ton jostaki tänne esille :D
Joo. KISSA PÖYDÄLLE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Daiina metsästämässä sitä hämähäkkiä yöllä
Huh! Oli se ilmeisesti päässyt takaisin ulos koska ei lampustakaan löytyny. Paska homma vaan etten saa lampun "kupua" enään paikoilleen - keskellä pelkkä hehkulamppu. :D
Edit. Pääsee yön nukkumaan rauhassa..
Olen 100% varma ettei se ole ulos löytänyt. Se on jossain.. missä vähiten sitä odotat.. Tämä on fakta.
En ihmettelis vaikka Daiinan kohtalo ois joku yö...
katso liitettä 86798
ÄÄÄÄÄH :wall:
Aika kuluu aivan liian nopeesti!
Daiinan viitan taskuun vois joskus piilottaa jonkin tarantulan. Hehe
Ihan hyvää huumoria, vähän ku repis töpselit irti kun toinen on hengityskoneessa :DHah. Aika ilkeä temppu ois!
Aina aika tekee noin. Epäreilua...Eipäs kulu, vaan aivan liian hitaasti. Kuluakseen sitten taas aivan liian nopeasti, kun hetki koittaa.
Eipäs kulu, vaan aivan liian hitaasti. Kuluakseen sitten taas aivan liian nopeasti, kun hetki koittaa.
Eipäs kulu, vaan aivan liian hitaasti. Kuluakseen sitten taas aivan liian nopeasti, kun hetki koittaa.
Ihan hyvää huumoria, vähän ku repis töpselit irti kun toinen on hengityskoneessa :D
Mulla on sama korkeiden paikkojen kans, tappaisin itteni ja muut jos mut vietäis johonki tollaseen paikkaan. Hyi helvata.No nii-in. :lol2: Luulen, että enemmän vahinkoa se sais muille aikaan ku äkkiä sille tulisi lentomatka pois mun taskusta...
No nii-in. :lol2: Luulen, että enemmän vahinkoa se sais muille aikaan ku äkkiä sille tulisi lentomatka pois mun taskusta...