Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Me ollaan kaikki häviäjiä. Hyppääpä junaan ja tuun hieroon mun selkä auki, oon ihan koomisen jumissa tällä hetkellä. Ei meinaa saada paitaa pois.

Sä typoot, pitäiskö kattoo sitä näppäimistöä välillä. :):):)

Ei nää iliman valoja kahtua näppistä. Näppärästi muuten väistit kysymyksen, mutta minkä taakseen jättää sen selästään löytää. Kuulostipa perverssiltä...

:D Samaa vikaa, mutta laitoin extravalaistusta. Kyllä mä voin sen paidan tulla repimään jos niikseen tulee... :rolleyes:

No selittäkääs sit datamonsterit samalla seki että miks näitä:

- - - Updated - - -

tulee aina toisten teksteihin ja sit ton viivan molemmin puolin on sama teksti?

Tuo kertoo, että henkilö on tehnyt kaksi postia peräkkäin lyhyen ajan sisään. Foorumi yhdistää ne nykyään automaattisesti. Jos teksti on molemmissa sama niin kyseessä on tuplapostaus, joka johtuu hitaista nettiyhteyksistä yleensä.

Kuulostaa ihan kreivin ajalta. Mistähän toi sanonta muuten tulee, kreivin aikaan?

Mistä kukkokaan tietää milloin sen pitää kiekaista?

Sinä! :D
Eläpä huutele ku et mittään mistään tiiä. Tarkotin tuolla isää, joka on välillä vähän uuno ja sikamainen. Omena, puusta, miten se meni...

- - - Updated - - -

On muuten ärsyttävä tuo tapa jolla vastaat aikasempaan postaukseen :D Mieti kun joku lukee näitä järjestyksessä eteenpäin, niin sinä spoilaat.

Back
Ylös Bottom