Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna on suuri päivä muutenkin..Bätmännistä oli tehty silkkaa aikuisviihdettä! Ainoastaa hetken alussa vitutti, sillä joku oli päästänyt jtn es-pärisijöitä siihen taakse. Kyllä ne onneksi hiljeni :evil:
Huomenna sitte "ehkä" Daiinan yllätysbileet, josta me ei tiedetä vielä varmuudellaHuomenna on suuri päivä muutenkin..
E: Ja taas väkiisin makuulleen. Opettelis tekemään itselle tekemään ukemit+hapetuksen. Olisi varmasti ällipois..
Ei mulle tänäänkään kerrottu illan suunnitelmista mitään. Tulen mielellään syömään, jos kutsut ja ei säästä ainakin puolikas. Vastavuoroisesti lupaan tehdä pitsaa sitten seuraavan kerran:D Haha, mihinhän bileisiin oot tunkemassa. Säästetäänkö sulle pari pikkupizzaa? ;)

Ei mulle tänäänkään kerrottu illan suunnitelmista mitään. Tulen mielellään syömään, jos kutsut ja ei säästä ainakin puolikas. Vastavuoroisesti lupaan tehdä pitsaa sitten seuraavan kerran![]()
Riippuen siitä, että kuulemma meidän "seurueeseen" on liittymässä juuri puolenyön aikaa 18wee täyttävä, että se raukka ei pääse joka paikkaan. Jos saan houkuteltua ne menemään "tyttöjen" kanssa keskenään johonkin teinihelvettiin, niin tuo ei ole mahdoton ajatus! Eli nyt jos me nähdää nii jää multa pitsat vielä syömättä :lol2:Ootpa erikoinen mies. :D Ehkä Rillossa tavataan?
Missä on bileet. bileet. Daiinan luona? Menit sitten netissä kertomaan, nyt sun luo paukkaa kutsumatonta porukkaa. Tiedät sitten ainakin, että pakkikselta on muutama. Mie tuun myös ja otan autolastillisen mukaan. Ihan vieraskoreita ollaan.

Riippuen siitä, että kuulemma meidän "seurueeseen" on liittymässä juuri puolenyön aikaa 18wee täyttävä, että se raukka ei pääse joka paikkaan. Jos saan houkuteltua ne menemään "tyttöjen" kanssa keskenään johonkin teinihelvettiin, niin tuo ei ole mahdoton ajatus! Eli nyt jos me nähdää nii jää multa pitsat vielä syömättä :lol2:
^ Ei teille muille ole mitään tarjolla.. Mulle on luvattu jemmata loput eväät! HUs.
Eipä nukuta. Kai se pitää paikkansa, että täysikuu valvottaa. Toisaalta viime viikko meni viiden-kuuden tunnin unilla. Joskus se väsymys sitten purkautuu, vielä kun tämä syksy pimenee, niin joskus marraskuussa oon ihan seis.