Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot vissii aamuvirkku?

ennenkuin jaksaa siivota. Kai sait sentään raivarin? Tommosestahan hermostuu älyttömästi, mulla joskus kolahtanu kahvia laittaessa mittalusikka johki ja kahvia on joka puolella. Hermotha siinä menee..

Toinen on se kun kippaa suodatinpussia pois ja roskis on senverran täynnä, että se pussi pyörähtää siitä lattialle ja se pussillinen puruja on pitkin roskiskaappia. Ristus mitkä kilarit tosta aina :D

Mitä sitä turhaan raivoamaan, jos sattuu jotain tuommosta. Ei se hermojen menettäminen sitä sotkua siivoa. Tuo myöhemmin siivoaminen on ihan hyvä keino, kun ei oikeasti aina ole kiire siivota. Tietenkin nestemäiset aineet parketilla on eri asia...

Toinen on se kun kippaa suodatinpussia pois ja roskis on senverran täynnä, että se pussi pyörähtää siitä lattialle ja se pussillinen puruja on pitkin roskiskaappia. Ristus mitkä kilarit tosta aina :D
Suodatinpussi puruineen laitetaan biojätteeseen. :rolleyes:

Mulla tippuu paistinlasta suuriin piirtein joka ikinen kerta ruokaa tehdessä lattialle vieden mukanaan aina kivasti lihaa ja kasviksia.
Käämit meinaa pallaa varsinkin, kun tekee väsyneenä, kiiressä ja nälkäisenä ruokaa... Kontata jonku sipulinpalasen perässä
pöydän alla, ettei se kuivetu lattiaan kiinni...

Kas joo. Varmaan vilu sitä tarkoittiki mutta ei kirjottanu erikseen? Jokusen vuosi sitten en tienny kierrätyksestä mitään ja nyt ihan liikaaki..

Aina sitä jotain mystistä roskaa ilmaantuu mitä ei tiedä mihin lajitella. Kahvipaketit tais olla viimeksi, jossain vaiheessa ne meni pienmetalliin mutta ilmeisesti koostumusta vaihdettii välillä.

Aika harva sinkkumies oikeasti kierrättää. :rolleyes: Ne on liian laiskoja moiseen ja keksii jotain tekosyitä. "Ku ei se ikinä täyty, ku ei oo sinne mitään pantavaa." Ja samaan hengenvetoon lentää roskikseen porkkanankuoret ja munankuoret ja suodatinpussit ja...

Aika harva sinkkumies oikeasti kierrättää. :rolleyes: Ne on liian laiskoja moiseen ja keksii jotain tekosyitä. "Ku ei se ikinä täyty, ku ei oo sinne mitään pantavaa." Ja samaan hengenvetoon lentää roskikseen porkkanankuoret ja munankuoret ja suodatinpussit ja...

Haha!! Sinkkumies ei porkkanaa SYÄ!! Lihaa, riisiä ja mausteeksi tabascoa/kastikkeita. Kaikki muu on liian kovan työn takana. Vihannekset erityisesti, kaupassa ny ruveta jotai vihanneksia punnittemaan ja valkkaamaan.

Minun yleisin selitys on ettei se maailmaa pelasta.

Mitä ei näe, ei kosketa. :rolleyes:

Johonkihan se raja on vedettävä.

Mitä ei näe, ei kosketa. :rolleyes:

Mulla harvemmin ees tulee biojätettä, niin yhdellä roskiksella pärjännee.

Pyh. Sinkkumiehelle on saavutus laittaa ne roskat roskiin eikä jättää ajelehtimaan ympäri kämppää.

Pyh. Sinkkumiehelle on saavutus laittaa ne roskat roskiin eikä jättää ajelehtimaan ympäri kämppää.

Ai siivotaan vain siitä syystä, että on parisuhteessa? :D Kyllä sitä yksinkin on kivempi asua vähän siistimmän ympäristön keskellä...

Ai niin, voisikin tänään taas ajanvietteeksi hieman siivota. Taisi unohtua eilen. :nolo: :lol2:

Mä oon aina ollu kova poika siivoamaan.. Muistan sinkkuaikoina että naiset ihan järkytty kun tuli mun luo kylään. Oli niin tiptop.

Sitte tarjosin niille pullaa, huonoa ja kovaa pullaa. Balanssi olla pitää.

Tuo on kyllä paha, ne ei lähde silmistäkään puhaltamalla kuten kuiva kahvinpuru. Joutuu ottamaan paperin tai rätin käteen...

Hirveen hermoheikkoa porukkaa täällä.

Minä pelkään sinua.

Minä muuten laitan biojätteet ja keräyskartongin omiin jäteastioihinsa. Johtunee siitä, että kotona isäni oli kova paasaamaan asiasta. Vien kyllä turhan harvoin biojätteet ulos ja siitähän banaanikärpäset kiittävät näin syksyisin. Pitäisi muuten huomenna yrittää siivota.

Emminä jaksa kierrättää. Olen ollut kaatopaikalla ja kierrätyskeskuksien laajennuksissa mukana ja olen nähnyt sen homman. Ehkä 5% noista ihmisten lajitteluista tuottaa tulosta ja kaikki muu paska kipataan samaan kasaan. Ja ihan sama vaikka se homma toimiskin, en jaksais silti. Pulloja, sekä tölkkejäkin menee aika huolella roskiin, kun pullokaappi on täynnä, enkä jaksa viedä niitä kauppaan. Kannat sinne joku 6 kassillista niitä, jumitat koko pullonpalautusautomaatin moneen kertaan, takana olevat odottaa ja vittuuntuu. Kaikkeen tähän menee aikaa 15min ja saat 7,40e. Jippikavitunjei.

Back
Ylös Bottom