Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyra Gracie on kanssa tosi hot.

Kyra-Gracie1.jpg

10000025.jpg

155231106783040473qe9.jpg

Sherdogissa muuten joku äijä joskus kertoi, että oli seminaarissa paininut Kyran kanssa ja sillä oli alkanut seisomaan. Kyra oli vain sanonut pokkana, että "we should stop now" ja se äijä oli ollut tulipunainen ja hävennyt silmät päästään. :D

Mulla ollut aika tylsä viikonloppu, mutta onneksi ensi viikonlopuksi on actionia tiedossa tupareiden merkeissä. :) Lähetään bailaan!

Mulla ollut aika tylsä viikonloppu, mutta onneksi ensi viikonlopuksi on actionia tiedossa tupareiden merkeissä. :)
Hei Kissa, miten tota hyväksyttekö te oululaiset mua sinne miittiin, voi olla että tuun just sinä viikonloppuna sinne. Ei oo vielä ihan varmaa, mutta ehdottomasti ehkä.

- - - Updated - - -

Toquinho rakastan sua!

Edit: 20 posti :rock:

Edit 2: Ja lisää on tulossa :rock:
Etkös sinä oo sama mies joka halus ''rakastaa'' myös crommedia? :D

Hei Kissa, miten tota hyväksyttekö te oululaiset mua sinne miittiin, voi olla että tuun just sinä viikonloppuna sinne. Ei oo vielä ihan varmaa, mutta ehdottomasti ehkä.

Totta kai hyväksytään, sinne vaan joukkoa tasoittamaan! :)

Ai niin, voisi muutenki nyt mainostaa tota miittiä kaikille Oulun seuduilla asuville, eli sinne siis et saadaan porukkaa kasaan. :D

- - - Updated - - -

Oot hieno mies. Stupid Flanders.[/QUOTE]

Kiitti, tää merkitsee mulle tosi paljon.

EDIT: Muttei yhtä paljon, kuin sä TOqu <333

Back
Ylös Bottom