Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä sain treenata ihan rauhassa, varmaan siksi tulikin suorinjaloin vedoissa peeärrä. Oli ihan mieletön fiilis vetää, joten vedin ja ärisin ja valutin hikeä. Aina tulee hyvä olo, kun on saanut ylitettyä ittensä ja edellisviikon tulokset.Meillä oli salilla joku lauantairuuhka. Vitutti se. Olisin tänään halunnu olla ihan yksin.

Ihan kiusallani ja teitä ärsyttääkseni ajattelin kertoa, että teinpä ihan sairaan hyvää kanttarellikastiketta ja osasin grillata kanat ihan nappiin. Kesän ensimmäinen varsinainen sienisaalis ja ihan vahingossa koiralenkiltä![]()
Joo kyllä mäki sain lämmitettyä pakastelätyn just hyväks. Vittu ku on tylsiä nää lauantait. :lol2:
Sälli panostaa :D
nyt alkaa kuulostaa jo asialliseltaPäivän ruokalista-keskustelu menossa? Mä vedin tänään pari hampurilaista: omatekoista jauhelihapihviä, täysjyväsämpylää, paahdettua sipulia, tomaattia, salaattia, ananasta ja Poppamiehen astetta vahvempaa kastiketta. Hyvää.
vihtu ku ei jaksais alkaa pusaa mitää...Ihan kiusallani ja teitä ärsyttääkseni ajattelin kertoa, että teinpä ihan sairaan hyvää kanttarellikastiketta ja osasin grillata kanat ihan nappiin. Kesän ensimmäinen varsinainen sienisaalis ja ihan vahingossa koiralenkiltä![]()
Ihan kiusallani ja teitä ärsyttääkseni ajattelin kertoa, että teinpä ihan sairaan hyvää kanttarellikastiketta ja osasin grillata kanat ihan nappiin. Kesän ensimmäinen varsinainen sienisaalis ja ihan vahingossa koiralenkiltä![]()
Päivän ruokalista-keskustelu menossa? Mä vedin tänään pari hampurilaista: omatekoista jauhelihapihviä, täysjyväsämpylää, paahdettua sipulia, tomaattia, salaattia, ananasta ja Poppamiehen astetta vahvempaa kastiketta. Hyvää.

Mikä on Trashdisco?