Kuinka roskaruoalle käy kahdeksassa viikossa
10 viikkoo tossa on.Opettele kijottamaan.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka roskaruoalle käy kahdeksassa viikossa
No luulis että helppo on perseelleen tippua, jos ei lähde ensimmäisellä volttia tekemään. Pokkaa tosin vaatii varmasti, että saadaan itsesuojeluvaisto sysättyä taka-alalle. Junnuja tuli pompittua silloilta ja kallioilta veteen, korkeimmat n. 20 metriä. Ois siisti kokeilla tollasta patjaa, ois vähän turvallisempi kuin vedenpinta.Paljon vaarallisempaa; jos laskeudut väärässä asennossa, niin kyllä tuossa niskat menee poikki.
No luulis että helppo on perseelleen tippua, jos ei lähde ensimmäisellä volttia tekemään. Pokkaa tosin vaatii varmasti, että saadaan itsesuojeluvaisto sysättyä taka-alalle. Junnuja tuli pompittua silloilta ja kallioilta veteen, korkeimmat n. 20 metriä. Ois siisti kokeilla tollasta patjaa, ois vähän turvallisempi kuin vedenpinta.
Mikäs se on korrekti tapa? Hitto mä aion kyllä kokeilla tota, vaikka sit sen vaan parikytämetriä aluksi. Viimeistään ensi kesänä :DJuuri perseelleen et voi patjalle tulla noista korkeuksista. Se on varma halvaantuminen. Koetin tähän etsiä sen videon jossa muistaakseni nainen yritti ennätystä kyseisessä hypyssä ja tuli puoliksi istuma-asennossa patjalle ja halvaantui kaulasta alaspäin. Ihan tolkuttoman vaarallista tuo.
Mikäs se on korrekti tapa? Hitto mä aion kyllä kokeilla tota. Viimeistään ensi kesänä :D
Mikäs se on korrekti tapa? Hitto mä aion kyllä kokeilla tota, vaikka sit sen vaan parikytämetriä aluksi. Viimeistään ensi kesänä :D
Selälleen on oikea tapa tulla. Se nainen muistaakseni säikähti jotain ja katsoi uudestaan sitä putoamiskohtaa, mutta olikin jo liian myöhäistä kääntää selälleen.
Joo, tätä mä kyllä oikeestaan tarkoitinkin. Ainakin mulla se tulee sillon perse edellä, kun on niin iso takamus :D
Selittäkää tyhmälle mikä ton Momentos videon juoni ja tarkoitus on?
Se spuge on itse siinä videolla ja sen vaimo ja tyttö tulee siihen. Joku kaiffari järjesti ne telkkarit siihen samoin kuin ne spuget siihen viereen.Selittäkää tyhmälle mikä ton Momentos videon juoni ja tarkoitus on?
[video=vimeo;17896628]http://vimeo.com/17896628[/video]
Elukat ottaa matsia.
[video=youtube_share;WcT1PvsqZrs]http://youtu.be/WcT1PvsqZrs[/video]
Sisukas villisika 
Newyorkilainen poliisi Felix Recio haastaa Ferrari-kuskin oikeuteen tämän ajettua poliisin varpaille.
Egm Car Tech -sivuston mukaan yliajo tapahtui jo aiemmin elokuussa.
Recio yritti sakottaa ferrarikuskia, sillä kuski oli pysäköinyt luksusautonsa laittomasti.
Kuski nousi estelyistä huolimatta autoonsa ja yritti lähteä poliisia karkuun.
Kun poliisi yritti pidätellä ferrarikuskia lähtemästä, tämä jatkoi ajamista, ja oletettavasti ajoi poliisin jalan päälle.
Ferrarikuski paljastui tosi tv -tähti Stephanie Prattin poikaystäväksi Julien Chabbotiksi, joka omistaa sosiaalisen median sivuston Line Snobin.
Nyt poliisi vaatii korvauksia tältä rahakkaalta törttöilijäkuskilta.
Recio vaatii Chabbotilta jopa kahdeksan miljoonan euron korvauksia siitä, että tämä ajoi hänen jalkansa päälle Ferrari 458 Italia Spiderillä.
- Hän osui jalkaani, mutta olisin voinut loukkaantua erittäin pahasti. Yritin vain tehdä työtäni, Recio perustelee.