Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Paljon vaarallisempaa; jos laskeudut väärässä asennossa, niin kyllä tuossa niskat menee poikki.
No luulis että helppo on perseelleen tippua, jos ei lähde ensimmäisellä volttia tekemään. Pokkaa tosin vaatii varmasti, että saadaan itsesuojeluvaisto sysättyä taka-alalle. Junnuja tuli pompittua silloilta ja kallioilta veteen, korkeimmat n. 20 metriä. Ois siisti kokeilla tollasta patjaa, ois vähän turvallisempi kuin vedenpinta.

No luulis että helppo on perseelleen tippua, jos ei lähde ensimmäisellä volttia tekemään. Pokkaa tosin vaatii varmasti, että saadaan itsesuojeluvaisto sysättyä taka-alalle. Junnuja tuli pompittua silloilta ja kallioilta veteen, korkeimmat n. 20 metriä. Ois siisti kokeilla tollasta patjaa, ois vähän turvallisempi kuin vedenpinta.

Juuri perseelleen et voi patjalle tulla noista korkeuksista. Se on varma halvaantuminen. Koetin tähän etsiä sen videon jossa muistaakseni nainen yritti ennätystä kyseisessä hypyssä ja tuli puoliksi istuma-asennossa patjalle ja halvaantui kaulasta alaspäin. Ihan tolkuttoman vaarallista tuo.

Juuri perseelleen et voi patjalle tulla noista korkeuksista. Se on varma halvaantuminen. Koetin tähän etsiä sen videon jossa muistaakseni nainen yritti ennätystä kyseisessä hypyssä ja tuli puoliksi istuma-asennossa patjalle ja halvaantui kaulasta alaspäin. Ihan tolkuttoman vaarallista tuo.
Mikäs se on korrekti tapa? Hitto mä aion kyllä kokeilla tota, vaikka sit sen vaan parikytämetriä aluksi. Viimeistään ensi kesänä :D

Mikäs se on korrekti tapa? Hitto mä aion kyllä kokeilla tota, vaikka sit sen vaan parikytämetriä aluksi. Viimeistään ensi kesänä :D

Selälleen on oikea tapa tulla. Se nainen muistaakseni säikähti jotain ja katsoi uudestaan sitä putoamiskohtaa, mutta olikin jo liian myöhäistä kääntää selälleen.

Selälleen on oikea tapa tulla. Se nainen muistaakseni säikähti jotain ja katsoi uudestaan sitä putoamiskohtaa, mutta olikin jo liian myöhäistä kääntää selälleen.

Joo, tätä mä kyllä oikeestaan tarkoitinkin. Ainakin mulla se tulee sillon perse edellä, kun on niin iso takamus :D

Joo, tätä mä kyllä oikeestaan tarkoitinkin. Ainakin mulla se tulee sillon perse edellä, kun on niin iso takamus :D

Tuolla selällään menolla estetään juuri se pään retkahtaminen. Mutta tämä tästä. Mulla ei ole edes videoo laittaa. :piis:

[video=vimeo;17896628]http://vimeo.com/17896628[/video]

Odotin lopun olevan Pieni Tulitikkutyttö-sarjaa eli koditon löytyis seuraavana hypotermiaan kuolleena kadulta.
Muutoin tosi siirappinen juttu, hunajaa ja siirappia valui, plääh

Eiks toi ny oo näytelty homma?

Magee fiuge.

[video=youtube_share;p8y0xpkdaNY]http://youtu.be/p8y0xpkdaNY[/video]

Voi olla hapoilla kun pääsee kadun päähän.

Fake Celebrity Pranks New York City

Selittänee jokusenverran miks vitussa tässä maapallossa on kaikki mennyt päin persettä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei yhtään hullummin heitetty ja vielä Suomalaisen tyypin. Mielenkiintoinen laji toi frispii golffi. Pitäiskin kokeilla lajia kun lähin kenttä löytyy 200m päästä.

Joku oli jo tän postannu tän aiemmin, mutta tässä vähän jälkimeininkejä:

Only in America.. :jahas:

Ferrari-kuski ajoi varpaille - poliisi vaatii 8 miljoonan euron korvauksia

Newyorkilainen poliisi Felix Recio haastaa Ferrari-kuskin oikeuteen tämän ajettua poliisin varpaille.
Egm Car Tech -sivuston mukaan yliajo tapahtui jo aiemmin elokuussa.

Recio yritti sakottaa ferrarikuskia, sillä kuski oli pysäköinyt luksusautonsa laittomasti.

Kuski nousi estelyistä huolimatta autoonsa ja yritti lähteä poliisia karkuun.

Kun poliisi yritti pidätellä ferrarikuskia lähtemästä, tämä jatkoi ajamista, ja oletettavasti ajoi poliisin jalan päälle.

Ferrarikuski paljastui tosi tv -tähti Stephanie Prattin poikaystäväksi Julien Chabbotiksi, joka omistaa sosiaalisen median sivuston Line Snobin.

Nyt poliisi vaatii korvauksia tältä rahakkaalta törttöilijäkuskilta.

Recio vaatii Chabbotilta jopa kahdeksan miljoonan euron korvauksia siitä, että tämä ajoi hänen jalkansa päälle Ferrari 458 Italia Spiderillä.

- Hän osui jalkaani, mutta olisin voinut loukkaantua erittäin pahasti. Yritin vain tehdä työtäni, Recio perustelee.

Back
Ylös Bottom