Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meno hiipuu, kai se täytyy käydä vaakatasossa muutama tunti makoilemassa. Ööt.

Ny on uus hiano tukka. Enkä ees joutunu maksamaan mitään, päinvastoin. Mulle maksetaan siitä, ett istun karvanlyhennyksessä.

Ei ollu tylsä ilta eilen. Oli mahtava ilta. Nimittäin nukuin jo ysin jälkeen ja nyt sain 9tunnin yöunet. Kerrankin. Että huomenta vaan kaikki krapulapossut ja muut.

Poppamies :haart:

Ai poppamies on käyny sunki luona. Veikkaan että tänää tällästä amatööriä sattuu perseesee aikaslailla eilisien kokeilujen takia
HH-Satans-Revenge-L.webp

Muutto stressaa? No on syytäkin. Omasta aikaa viikko ja henkiset traumat on vieläkin herkässä vaiheessa.

No vähän sekin, mutta viime yönä vähän lipsahti tuo unille meno ja aamuvuoroon piti ittensä raahata. Yritän tässä harkita meenkö töiden jälkeen kotiin päikkäreille ennen työporukan illallista vai taivunko työkaverin painostuksen alla ja lähden myös "olympialaisiin"...

Huomenta!

Mun pitäis vielä nukkua.
Levotonta unta. Joutuu venaa vielä 20min piirrettyihin..

- - - Updated - - -

No vähän sekin, mutta viime yönä vähän lipsahti tuo unille meno ja aamuvuoroon piti ittensä raahata. Yritän tässä harkita meenkö töiden jälkeen kotiin päikkäreille ennen työporukan illallista vai taivunko työkaverin painostuksen alla ja lähden myös "olympialaisiin"...

Päikkärit. Millo on muutto ?

UKK-kävelytesti (2 km) jonka eilen suoritin oli kammoittava pettymys, kammoittava!
Sain kolme minua ennen saanutta kiinni ja tein parhaimman ajan, mutta kuntoni on kuulemma "Huomattavasti keskivertoa matalampi".
Kunto indeksini oli niin huono ettei edes viitetaulukko riittänyt.

Oli miten oli, vaatikaa Cooperin-testiä, tuon kävelytestin sijaan, jos joku sitä teille ehdottaa.

Huomenta. Tänää mä lähen shoppailee helsinkiin! Ou jea!
On paikat jumissa, heiteltiin eilen jenkkifutista serkun kanssa parituntia. Yllättävän hyvää liikuntaa!

Back
Ylös Bottom