Kuuntelisitte edes kunnon musiikkia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No pareen olis. Eihän tämmöinen nyt käy päinsä.

Ihan ku tunkis neliöpalikkaa pallonmuotoseen koloon, ei käy vaikka mitä tekee. Ellei nosta kantta, mutta se on dopingia.Miten päin se ei käy?![]()
huhhuh mitä menoa
Ihan ku tunkis neliöpalikkaa pallonmuotoseen koloon, ei käy vaikka mitä tekee. Ellei nosta kantta, mutta se on dopingia.
Toitko töitä kotiin, vai mistä moinen johtuu? :DIltavillit!
Toitko töitä kotiin, vai mistä moinen johtuu? :D
Silloinhan pitäis olla koko ajan villi... Ootko sä hei joku semmonen villikissa? Isona kasvat sitten puumaks.Älä yritäkkään. Syntymähumala. :D
Silloinhan pitäis olla koko ajan villi... Ootko sä hei joku semmonen villikissa? Isona kasvat sitten puumaks.

Yrität vaan huijata, villikissa. Keijolla on vahva tunne, että täällä käytetään nyt jotain fiilunkia. Mahdollisesti myös muina iltoina.Oon kiltti kissimirri.![]()
Yrität vaan huijata, villikissa. Keijolla on vahva tunne, että täällä käytetään nyt jotain fiilunkia. Mahdollisesti myös muina iltoina.

Silmiään vaan pyörittää, ihmeissään on toinen nyt. Voi jumalauta mua väsyttää, sen varmaan näkee kyllä jo tästä ulosannistaki.
Silmiään vaan pyörittää, ihmeissään on toinen nyt. Voi jumalauta mua väsyttää, sen varmaan näkee kyllä jo tästä ulosannistaki.
Joo, vanha väsyy. Ku ei vaan jaksa niin ei pysty. Menestystä tulee aina, riippuu mistä suunnasta mittaa.Todellakin näkee. :D Raukka väsyy jo, koittaa se päivä huomennakin. Sit voi yrittää parempaa menestystä. :lol2:
Ai sä oot ukkeli humaltuneena. Miltä tuntuu?Vittu että sekottaa päässä :wtf: Lisää alkoholia josko se tästä.
Ai sä oot ukkeli humaltuneena. Miltä tuntuu?