Mikäs on nyt väri? Meinasin heittää tähän vitsiä mutta jätetään ny..
Sellanen blondi-toffee sekoitus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs on nyt väri? Meinasin heittää tähän vitsiä mutta jätetään ny..
Perkele oon koukussa noihin hyviin sotaminisarjoihin! eilen ahmin band of brothersin ja kohta oon ahminu ton generation killin. Huomenna vissiin the pacificin vuoro. Mitäs sen jälkeen, ehdotuksia?
Onpahan viikko mennyt nopeasti, huomenna alkaa jo viikonloppu -Jei!![]()
Näin juuri, joka päivälle kyllä ollutkin kaikenlaista niin tosi nopsaa mennyt aika.Vähän sairaan nopsa viikko. Tuntuu että just oli tiistai nii huomenna jo perjantai. Illatkin pimenee ja vähän viilenee, rupeskin tympii tuo suomen "kesä" vähäsen. Kyllä tuo vaihtelu virkistää.

... joiden yhteen laskettu rasvapitoisuus kohoaa varmaan miljoonaan. :haart:
Yllätyin Lidlin hyvästä tarjonnasta herkkujen suhteen (suosin yleensä suomalaista aina). Sieltä ostin kaikkea ihania juttuja (mm. juustoa, lihaa, jogurtteja, rahkoja, suklaata, pähkinöitä), joiden yhteen laskettu rasvapitoisuus kohoaa varmaan miljoonaan. :haart: :D
Huomasin, että suolani on mennyt vanhaksi kaksi vuotta sitten. Pitäisiköhän alkaa käyttämään sitä.
Eikö siitä mene maku, kun se vanhenee, joten ihan sama käytätkö vai et, jos makueroa ei synny.Huomasin, että suolani on mennyt vanhaksi kaksi vuotta sitten. Pitäisiköhän alkaa käyttämään sitä.
Mulla on uus tukka, en oo enää ihan niin blondi... Kyl on hieno väri.
Kokeile punaista?
![]()
Meinaat, että se vois sopia mulle? Itse en oo koskaan uskaltanut ajatella punasta tosissani... :D
Meinaat, että se vois sopia mulle? Itse en oo koskaan uskaltanut ajatella punasta tosissani... :D