Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta lounas naamaan, sitten salille ja puol kuudelta laivalla kohti Tukholmaa! Oletettavasti aika lepposa viikonloppu tulossa.

Huomenta kanssa-apinat. Salilla pumpattu olkapäitä, trapseja ja pohkeita. Tiedän jo kokemuksesta että huomenna ei kävellä kovinkaan vauhdikkaasti, sen verran tuntuu pohkeissa kipuja. Vaan jos niihin sais vähän sviippiä niin on se sen arvosta.

Vittu ettei nää työt kyl kiinnosta vittuukaa. "mee sinne tee tota ota tuolta laita kolme tuo kaks älä sisälle nosta sisää hae taas ne"

Haistakaa vittu.

Aurinko paistaa ja oikeat paperit löyty laatikosta. Yllätän joskus jopa itseni sillä, että olen osannut olla järjestelmällinen! Löyty sieltä kaikkia kivojakin papereita, palautteita harkkaopetusryhmiltä... Ikävä opettamaan. Joko pian?

Kunnon opiskelija/työntekijä sairastaa lomalla. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuosta tulikin mieleen että tein tässä yksi päivä kummipojan kanssa käpylehmiä...
onkohan sellaisten tekeminenkin jo katoavaa kansanperinnettä. Tai kaarnalaivojen.

Minä teen käpylehmiä aina kerran kesässä. Mukavia otuksia. Kaarnalaivaa en varmaan osaiskaan, mut oisko miten hienoo. Pullopostiakin vois lähettää!

Alkoipa päivä taas mahtavasti: heräsin huonojen yöunien jälkeen väsyneenä kuskaamaan pikkubroidia kouluun kahdeksaksi (vettä tuli kaatamalla), ja hän muistaakin koulun edessä että on poikkeuspäivä ja tunti alkaa vasta yhdeksältä.. No eipä siinä mitään, seuraavaksi huomaankin kotona, että katto vuotaa. Voi saatanan saatana. Remonttiurakan jälkiäkin pitäisi siivota, ja iltapäivällä pitäisi lähteä viemään tuttua juna-asemalle. Puuhommiakin olisi tiedossa. Huomenna taidan kyllä korkata yhden jos toisenkin huurteisen..

Arkipäivän komediaa... Tilanne jossa on kiusallista törmätä lääkäriinsä: kaupan kassa! Mutta tällä kertaa se oli omalääkärini, jolle tilanne oli ehkä "nolompi"! :D

Olin juuri aamulla käynyt lääkärini luona selvittämässä tilanteeseeni liittyviä paperiasioita, samalla tietysti juteltiin kaikkea terveellisestä ruokavaliosta, lääkkeistä, lisäravinteista ja treeneistä. Ollaan aikaisemminkin puhuttu paljon samoista aiheista, lääkärini treenaa itse samalla salilla/samoilla tunneilla (syy miksi ei kovin usein uskalla sairaslomalla treenailla "ilman lupaa"...).

Kaupan kassalla kun olin saanut rahkan, kasvikset, jauhelihan ja maidon hihnalle ilmestyy lääkärini taakse ja sanoo: "älä vaan katso mun ostoksia, tää on jotenkin psykologista kun aina hävettää epäterveelliset ostokset kassalla"! Sitten rouva mätti siihen kasan suklaata, monta pussia karkkia, juustoa, pari pulloa viiniä ym. Mut todettiin sitten että kai sitä välillä saa herkutella... :D Täytyyhän sitä lääkärinkin välillä pitää mässypäiviä! :D

Kunnon opiskelija/työntekijä sairastaa lomalla. :jahas:

Kunnon työntekijä sairastaa just ennen viikon kiireisimpiä päiviä (ja niiden aikana) mutta menee silti töihin :jahas: Tunnen kurkussani alkavan flunssan ja veikkaan että se on pahimmillaan huomenna kun olis kevyt 9-24 vuoro. En mä nyt oikein enää voi peruakaan sitä... Lauantai on onneksi helppo 17-04.30.

21:sen taidan tästä lähin tehdä kässäreillä! Voi juku, että oli hirrmuinen polte kolmen kaksykkösen jälkeen hauviksissa.

Teinköhän virheen ku reenasin tänään kädet, vaikka huomenna vasta lähen baariin? Reenihän menee hukkaan jos ryyppää samana päivänä, mutta nyt nuo kädet kerkee edes vähän palautua ennen kuninkaan ottoa. Toisaalta jos huomenna olisin reenannut kädet, niin olisi mukava pumppi lihaksissa baariin mennessä :D Melkomoista pohdintaa...

Asiasta kukkaruukkuun, aloitin tänään kattomaan tuota generation killiä ja vaikuttaa hyvältä!

21:sen taidan tästä lähin tehdä kässäreillä! Voi juku, että oli hirrmuinen polte kolmen kaksykkösen jälkeen hauviksissa.

Teinköhän virheen ku reenasin tänään kädet, vaikka huomenna vasta lähen baariin? Reenihän menee hukkaan jos ryyppää samana päivänä, mutta nyt nuo kädet kerkee edes vähän palautua ennen kuninkaan ottoa. Toisaalta jos huomenna olisin reenannut kädet, niin olisi mukava pumppi lihaksissa baariin mennessä :D Melkomoista pohdintaa...

Asiasta kukkaruukkuun, aloitin tänään kattomaan tuota generation killiä ja vaikuttaa hyvältä!

Mulla ainaki tulee kramppeja käsiin jos samana päivänä dokaa ja tekee kädet..

Vittu ettei nää työt kyl kiinnosta vittuukaa. "mee sinne tee tota ota tuolta laita kolme tuo kaks älä sisälle nosta sisää hae taas ne"

Haistakaa vittu.

Tulee jotain mieleen: Put it up, put it down, put it up, put it down. Oon kyl melkein sitä mieltä että ihminen joka harrasta salilla käyntiä ei voi valittaa yksinkertaisesta tai tylsästä työstä.

Voisin kuvitella että paras treeni ennen baarireissua on kova kyykkyjumppa. Tarvii juoda vähemmän päästäkseen kuntoon jossa jalat ei meinaa kantaa eikä totella. Säästyy selvää rahaa.

Ihan sama kiinnostaako ketään, mutta aattelin tulla kertomaan, että paljon on asioita hoidettu tänään ja reenitkin saatiin alkuun. FIILIS ON MAHTAVA! :) Hirveä ressi ollu kaikesta mahdollisesta, mut nyt saapi rauhassa keskittyä muuttoon ja tulevaan elämään. Nyt on hyvä olla :haart:

Back
Ylös Bottom