Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatana ilkee tauti toi autokuume. Pari viikkoo sit olin menos nylyisen työn haastatteluun ja olin hiuka liian aikasin mestoil ni menin kiertelee läheisen autokaupan pihaa jolloin rivistä ponnahti esiin suoraan syvälle silmiin ilkeästi tuijottava Mazda Rx 8. Kolahti niin lujaa et tässä on kerenny pähkäileen lukemattoman monta rahoitusvaihtoehtoa joten voip olla et ensiliukkailla pääsee leikkii takatuuppasella urheiluautolla :hyper:

Eiks Rx8 oo kakspaikkainen? Juu kävin tosiaa koeajamassa (lexus ja Jaguar) mutta tyydyn omaan vielä. Toimii hyvin eikä oo vikoja ollu. Taitaa olla jo 4. autokuume jonka pyrin skippaamaan. Nyt tosta ei varmaa kannata edes enää luopua, arvo aikas alhaalla. Ollut uudesta asti mulla vm 2004 v40 2.0turbo joten tietää tosi hyvin mitä autolle on tehty ja mitä ei. Ajettu kuin vanhus ja huollettu kuin lasta. :D

Huhhuh.. On tämä remonttielämä rankkaa. Raskaiden kaappien nostelu + salitreeni päälle takaavat totaalisen väsymyksen. Perjantaina, kun tämä rumba on ohi, linnoittaudun huoneeseeni seuranani vain tietokone, pari leffaa ja kasa mättöruokaa.

Säälin olkapäitä enkä mennytkään metsään pyöräilemään. Sen sijaan tein salilla selän ja pidin puolituntisen hikoilusession kuntopyörällä. Kyllä se vaan on huippufiilis, kun musa soi korvissa (niinku täysii tietty) ja hiki tipahtelee kunnon noroina.. Melkeen en jaksanu kävellä himaan. Myhyy, huomenna lepopäivä :(

Vihdoinki selvitty taas melkein kotia asti... :D Vielä jaksaa pyöriä ulkosalla ennen kuin tulee ne syyssateet, -pakkaset ja -pimeys. :)

Eiks Rx8 oo kakspaikkainen? Juu kävin tosiaa koeajamassa (lexus ja Jaguar) mutta tyydyn omaan vielä. Toimii hyvin eikä oo vikoja ollu. Taitaa olla jo 4. autokuume jonka pyrin skippaamaan. Nyt tosta ei varmaa kannata edes enää luopua, arvo aikas alhaalla. Ollut uudesta asti mulla vm 2004 v40 2.0turbo joten tietää tosi hyvin mitä autolle on tehty ja mitä ei. Ajettu kuin vanhus ja huollettu kuin lasta. :D

2+2 paikkasia noi on kaikki ollu mitä oon katellu. Eli taka"penkeille" mahtus just sopivasti treenikassit :hyvä: Kuulostaa jotenki huvittavalta et 1,3 motista revitää takarattaille 231heppaa :rolleyes:

Mitäs sitä suotta hyvää vaihtamaan. Itelläki jonkuverran kokemusta v40 tosin vanhempikoppasesta mikä sul mut hemmetin hyvä vehe se oli ajaa.

Sais tulla jo. Talvi on mukavaa aikaa.

Hrrr..... voin jo kuvitella kuinka hajoan pakkasiin ja ankeaan pimeyteen

Tulee mieleen lähinnä tällänen fiilis
alone_walk.jpg

Kesä on paras! <3

Vittumaisinta talven tulosta teille tekee se, että yritätte kynsin hampain roikkua kesässä kiinni. Lämpimät kelit on ohi nyt. Ottakaa oikea asenne, laittakaa valot päälle ja ymmärtäkää että kesä oli tässä. Tajusin sen tossa yks päivä ja kyllähän helpotti. Nyt on syksy ja se on oikein

:haart:

Oon ollu nyt neljättä päivää suht koht netittömällä elämällä ja eipä se niin pahalta tunnu kuin luulisi. :D En pode vieroitusoireita, en ajattele nettiä 24/7, en tunne itseäni outsideriksi vaan olo on ihan normi toistaiseksi (*koputtaa puuta*). ;) Katsotaan vielä pari päivää tätä menoa. Kerrankin on niin paljon muuta tekemistä ettei jää aikaa turhanpäiväiseen netissä notkumiseen. :D

:hyper:

Vittumaisinta talven tulosta teille tekee se, että yritätte kynsin hampain roikkua kesässä kiinni. Lämpimät kelit on ohi nyt. Ottakaa oikea asenne, laittakaa valot päälle ja ymmärtäkää että kesä oli tässä. Tajusin sen tossa yks päivä ja kyllähän helpotti. Nyt on syksy ja se on oikein

:haart:

Ja syksy on upeinta aikaa sytyttää kynttilät, nauttia sateisista illoista sohvannurkassa siemaillen Hepuliteetä. Ja jos ulkona sataa, voi jalkaansa laittaa äidin kutomat villasukat ja sujauttaa koipensa kukkakuvioisiin kumisaappaisiin, napata naulakosta iloisen värisen sateenvarjon ja polskia tiensä läpi lätäköiden :) Kaikessa on hyvät puolensa ja tätä syksyä odotan ilolla.

Mun fiilis syksystä :haart:

syksy.webp

Back
Ylös Bottom