Ephemeral
Banned
Saitko Alyssa tuon viestin vai laitanko sen uudestaan? Sekos netti just sillo ku sitä lähettelin niin en oo varma, että tuliko perille
Allylla on jo rikas mies, älä vaivaudu :D
no eeeee vaaaaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saitko Alyssa tuon viestin vai laitanko sen uudestaan? Sekos netti just sillo ku sitä lähettelin niin en oo varma, että tuliko perille
Allylla on jo rikas mies, älä vaivaudu :D
no eeeee vaaaaa!
Hyi yök ja Epheä lainatakseni Örgh. Söin pienen ärsytyksen vallassa paketin jädeä, suklaalevyn ja huuhdoin alas cokiksella. Kuolen.
Vielä enemmän hyi yök, onko mitään kovin paljon kamalampaa kuin oksentaminen, hyh.Nyt äkkiä sormet kurkkuun!
Hyi yök ja Epheä lainatakseni Örgh. Söin pienen ärsytyksen vallassa paketin jädeä, suklaalevyn ja huuhdoin alas cokiksella. Kuolen.
:haart: ÖrghKiitos muru. Vettä, kuulostaa hyvältä! Pikkusen on kieltämättä hiilarihiprakkainen olo.:wtf: Mikä nainen:haart: Örgh
ps. Kannattaa herkut huuhtoa alas vedellä niin ei tuu niin huono olo ja voi syödä enemmän! Ammattilaisen pro tipsi.
Vaikka liikkumiseni oli jo täysin estetty ja minulla ei ollut mahdollisuutta päästä heidän otteestaan, he jatkoivat aggressiivista käyttäytymistään. Itkin ja huusin heille, että Jumalan tähden, älkää tehkö tätä lapsieni edessä. Lapset itkivät ja huusivat vieressä, ja pyysivät heitä lopettamaan.
Noin 15 minuutin kestäneen kidutuksen jälkeen, poliisi saapui paikalle ja käsitteli minua väkivaltaisesti.
Kun olin autossa, poliisi kysyi minulta ainoastaan, olinko ottanut alkoholia. Vastasin, etten ollut juonut mitään alkoholipitoista ja että olin tulossa elokuvista lasteni kanssa ja olimme matkalla syömään lounasta Länsipurojen luona. Vaikka kerroin tämän kaiken, poliisi teki jatkokysymyksen: mitä lääkkeitä tai huumeita olin ottanut? Koin tämän kysymyksen erittäin ennakkoluuloiseksi ja rasistiseksi – kenties hän kysyi vain sen takia, että minulla on rastat ja tatuointeja.
Vaimoni kysyi, mitä poliisit haluavat minusta ja minne he aikovat viedä minut? He valehtelivat hänelle ja sanoivat, että minut viedään vain rauhoittumaan asemalle ja juttelemaan tapahtuneesta. He sitten sulkivat minut poliisiauton takaosaan ja lähtivät, aiheuttaen lisää kipua ja traumaa lapsilleni, heidän ensin jouduttua katsomaan isänsä kiduttamista 15 minuutin ajan ja sen jälkeen minun viemistä pois käsiraudoissa kuten pahemman sortin rikollinen.
He eivät vastanneet, vaikka itkin ja anoin Jumalan tähden ja he varmasti näkivät ja kuulivat minut.
Selli oli erittäin kylmä. Lopulta vaivuin väsyneenä patjalle ja nukuin ehkä tunnin. Kun heräsin, tärisin kylmästä, alastomana ja märkänä, ja yritin uudestaan kommunikoida poliiseille kameran kautta. Sanoin, että olin kylmissäni, enkä ole mikään kriminaali joten auttakaa minua, olkaa hyvä, ja auttakaa viattonta ihmistä.
Jäin asemalle vielä noin 15 minuutiksi. En pystynyt lähtemään saman tien, koska koko kehooni sattui. En voinut lakata itkemästä valtavan häpeän ja nöyryytyksen takia.
Kun lähdin, soitin itkien vaimolleni ja lähdin kävelemään kotiini Käpylään. Olin liian peloissani ja häpeissäni mennä julkisilla kulkuneuvoilla.
Sain! Vastaan varmaan huomenna, enaa en jaksa kirjoitella niin pitkia viesteja :D Eika varmaan kauheasti tulisi asiaakaan kun oon niin vasynyt.
edit. Sa oot Emil niin sopo :D Ei mua kannata kylla ihannoida. Olen hulttio. Tai nuuskamuikkunen, kuten siskoni sanoo.

No hyvä. Pelkäsin jo, että joudun kirjottamaan sen uudestaan :D
Kui ei kannattais? Totta kai ny jotain pitää aina ihannoida. Ja jos pelaat viel biljardia tai telttailet olohuonees kaiken ton muun lisäks nii ihannoin sua enemmä ku Milena Markovna Kunista tai Kerry Washingtonia![]()
Pelaan biljardia mutta olen huono siina. En ole telttaillut olohuoneessa sitten lapsuuden. Tai no silloinkin telttailin portaiden alla kuten Harry Potter.
Päivän huumoripläjäys. Tuo on kirjoitettu jotenkin niin ylireagoiden, että alkaa naurattamaan. Tämä on pahempi whinetys kuin sinkkuketjun kovimmat purnaukset :D
Parhaita paloja.
Vielä enemmän hyi yök, onko mitään kovin paljon kamalampaa kuin oksentaminen, hyh.