Nappikauppaa. Ja itsehän EN syö kuormasta.:D
Välillä vaan kun vituttaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nappikauppaa. Ja itsehän EN syö kuormasta.:D
Liian vähän vaatteita.
Farmaseutti?

Välillä vaan kun vituttaa :D
Hui, kohta loppuu mun maljakot! :D Taas ilmestyi joku kukkahiippari oven taakse puketin kanssa... Oli tainut pomo olla asialla tällä kertaa! :D
Oon joskus saattanu kysellä jo mut minkä vitun takia mulle tulee jalkoihin ihan kauhee kutina polvista alaspäin ku tiskaan? Ei jumalautan näitä vikoja löytyy musta kyllä komia lista :D
Aamukahville satamaan.
Kotimatkalla kahdet oksennukset, oujee... Ei baarireissulta tulossa, vaan salilta. Hyvät oli kyykyt!
Asiaa.
Millainen treeni oli ?
Taidat olla kaunis... laita naamakuva näkyviin. Lähdetkö kahville ja sen jälkeen panemaan?
Valitettavasti naamani on kaikkea muuta kuin nätti, varsinkin vielä tuon poskionteloleikauksen jälkeen on kivasti turvoksissa ja pöhöttynyt, lääkkeet tekee vielä oman pikku säväyksensä siihen lisäksi! :D
Ja sorry, pakko antaa pakit, ei nuo kahvittelut ja muut kummalliset huvit muutenkaan kuulu lainkaan siveään käytökseeni. :D
Selvästi allergiaa. Ulkoista tiskaaminen.Oon joskus saattanu kysellä jo mut minkä vitun takia mulle tulee jalkoihin ihan kauhee kutina polvista alaspäin ku tiskaan? Ei jumalautan näitä vikoja löytyy musta kyllä komia lista :D