Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on jotenki sekavan olonen. Mutta eipä tolla kai elämän kannalta suurta merkitystä ole.

Mut hei, se voittaa jolla on kuollessa eniten facebook kavereita ??

Aikajanan tultua masennuin täysin. Terapia on onneksi aloitettu.

Voimia. Tämä on vakava asia :(

Niin tarkotin just sitä "aikajanaa". Mitä se kertoo?

Se on vaan erinäkönen profiili. Siinä on helpompi selata ikuisuudenkin takaisia julkaisuja, kaikki on ikäänkuin janalla.

Njaa okei. Hyvä kuitennii suunnilleen tietää mistä ihmiset sitten maanantaina töissä puhuu..

Ainoa syy, miksi vaihdoin tuohon jo hieman aikaisemmin.

No naisena haluan valita mahdollisimman kuvaavan kuvan ja sitä ei voi ihan hetkessä päättää. Tarviin aikaa vielä ainaki sinne 15.8. asti... :rolleyes: :lol2:

No naisena haluan valita mahdollisimman kuvaavan kuvan ja sitä ei voi ihan hetkessä päättää. Tarviin aikaa vielä ainaki sinne 15.8. asti... :rolleyes: :lol2:

Mulle iski kanssa kauhea kriisi nyt. Millasen kuvan mä voin siihen laittaa?!? ;)

Itse laitoin idolini, oppi-isäni, personal trainerini, rakastajani, Arnold Schwarzeneggerin kuvan. Olen lopputulokseen tyytyväinen.

Mulle iski kanssa kauhea kriisi nyt. Millasen kuvan mä voin siihen laittaa?!? ;)

Tää on pahinta. Kriisin paikka todellaki!

Itse laitoin idolini, oppi-isäni, personal trainerini, rakastajani, Arnold Schwarzeneggerin kuvan. Olen lopputulokseen tyytyväinen.

Mäkin vähän aattelin, että pitää ottaa joku vastaava kuva kun tuossa avatarissa. Tai sitten vaan laitan ton Arskan :D

Mäkin vähän aattelin, että pitää ottaa joku vastaava kuva kun tuossa avatarissa. Tai sitten vaan laitan ton Arskan :D

Tuo avatar kuvasi on ihan hyvä. Itse laitoin tämän:

Arnold+Schwarzenegger+actor.webp

On jotenkin todella kaunis, ja taiteellinen kuva.

Tuo avatar kuvasi on ihan hyvä. Itse laitoin tämän:

On jotenkin todella kaunis, ja taiteellinen kuva.

Hehe stalkkasinkin sut :D Mutta on kyllä komea kuva!

Hehe stalkkasinkin sut :D Mutta on kyllä komea kuva!

Aattelinki et aika helposti voi stalkata jo vihjeiden perusteella. :stalkkeri: :D

Aattelinki et aika helposti voi stalkata jo vihjeiden perusteella. :stalkkeri: :D

Itseasiassa tiesin Fuxin kyllä jo aiemminkin tuolta, ollu niin paljon yhteispäivityksiä erään toisen pakkislaisen kanssa :D

Tahtoo olla niin, että Arnoldista ei saa kuin kauniita kuvia.

Totta! Mutta nyt vois painua nukkumaan.

Huomenta tai öitä, mitä lie häh.

Onneksi on jo perjantai. Enää kaksi duunipäivää ja sit viikonloppu.

Kylläpäs Sonatan biisit kuulostaa taas niin hyviltä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom