Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ykassa satanu vettä vuorokauden, ja mun arvion mukaan kesä on nyt kaks kuukautta myöhässä ja syksy kuukauden etuajassa. Että haista paska Floridas kans :D

Muhaha :D Palellun varmaan välittömästi ku saavun Suomeen. Mutta siihen on vielä viikko ja siihen asti lämmittelen luitani paahtavan auringon alla. Joskus kiva näinkin :)

Muhaha :D Palellun varmaan välittömästi ku saavun Suomeen. Mutta siihen on vielä viikko ja siihen asti lämmittelen luitani paahtavan auringon alla. Joskus kiva näinkin :)
Mä tavallaan tykkään kuitenki sateesta ja syksystä, eli oon ihan happy näilläkin keleillä :) Sopivan synkkää syksysin, ja mukava ku saa nukuttua öisin eikä aurinko mollota koko aikaa taivaalla.

happy-pig.webp

Iniquity muuten sopii yllättävän hyvin jatkoksi Tsaikovskin Joutsenlammelle näköjään. Hehe

Possuilla on helvetisti asiaa ja ne osaa kaksi sanaa: röh ja kviik. Voivoi...

Black Swan on kyllä ihan mahtava leffa. Tekis mieli kattoa taas mutten varmaan saa unta jos katon sen tälleen iltamyöhään :D

Back
Ylös Bottom