Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No niin, työpäivä ja mäkkireissu takana, kohta myös puolenkilon mättösetit tuhottu.

Synkän näköinen on keli ulkona, mutta jospa se ei siitä rupeais satamaan, niin vois tästä lähteä vielä fillaroimaan jahka ensin vähän ruoka lasehtii.

Näin tänään jotakin sellaista, jota en uskonut näkeväni eläessäni: nainen oli pitkän aikaa, melkein pari tuntia, vapaaehtoisesti höpöttämättä mitään turhaa vaikka sillä ei ollut suukapulaa. Tähän ihmeeseen tosin tarvittiin avuksi nukutuksen nenäkirurgia, joka pisti paikat sellaiseen uskoon ettei jaarittelu maistunut ja vähän nukutuksen jälkihöyryjä apuna. Mutta silti, ei moista ole varmaan montaa kertaa maailmanhistoriassa tapahtunut :D.

Tein päivän hyvän teon ja ostin just jollekkin äijälle 3 kaljaa kaupasta. Ei kuulemma ollut ite saanu ostettu, vaikka ei se mun mielestä edes näyttäny olevan kovin kännissä :D

Näin tänään jotakin sellaista, jota en uskonut näkeväni eläessäni: nainen oli pitkän aikaa, melkein pari tuntia, vapaaehtoisesti höpöttämättä mitään turhaa vaikka sillä ei ollut suukapulaa. Tähän ihmeeseen tosin tarvittiin avuksi nukutuksen nenäkirurgia, joka pisti paikat sellaiseen uskoon ettei jaarittelu maistunut ja vähän nukutuksen jälkihöyryjä apuna. Mutta silti, ei moista ole varmaan montaa kertaa maailmanhistoriassa tapahtunut :D.

Menikö hyvin muuten?

Menikö hyvin muuten?

Hengissä ollaan! :D Pää sopivasti pöllyssä lääkkeistä mutta eiköhän se tästä huomenissa jo helpota. :dance: Nyt voi jo höpötellä, pari tuntia kun oli hiljaa välissä niin taas ääni kulkee. Pari viikkoa on kuitenkin liikuntakieltoa ja kotona hiljalleen hengailua tiedossa seuraavaksi.

Krooh, pyyh. Tulin töistä. Kohta taas nukkumaan, että saan herätä aamulla matkustelemaan takaisin. Onneksi ensi viikosta lähtien työmatka on cirka 15 min.
Kävin työhöntulotarkastuksessa, olen terve.

ja muumit laaksossa?

Luoja.. meillä on duunissa intialaisia. Voiko joku puhua epäselvempää englantia?? Kyllä mä tajuan mitä ne sanoo mutta välistä joutuu käsimerkkejä käyttään. Onneksi en tee duunia niiden kanssa, mutta leipää ne tarjoo harva se päivä.

Joo, voi. :D Mä yritin tänään kans tulkata yhden afrikkalaisen englantia ja hankalaks meni. Ei voi ees käyttää elekieltä, kun oltiin puhelimessa. :D

Ahdistaa, kun ei jaksanu lenkille. Liian tuulista ja kylmää... Mitenkähän tää alkanu harrastus sujuu, kun taitaa koko ajan mennä masentavammaks nuo ilmat. 14 lenkkiä menny kuitenkin kesäsen kivoissa tunnelmissa. :)

Ahdistaa, kun ei kerenny salille tänään. Tein sitte äsken Chilipataa ja nyt löllöilen loppuillan... Huomenna ylitöitä ja salille kerkeäis vasta iltamyöhää, saas taas nähä jaksaako. Vittu.

Back
Ylös Bottom