Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakollinen avautuminen: Huoh... ompas mulla tylsä elämä pelkkää perse homeessa dataamista. Tänäänkään tehny mitää muuta järkevää kun käyny salilla ja koiran kanssa pari kertaa ulkona lepopäivinä ei taas oo muuta kuin koiran ulkoilutus, kavereitakaa (joita on muutama) ei oo näkyny moneen päivään. Im getting bored

Pakollinen avautuminen: Huoh... ompas mulla tylsä elämä pelkkää perse homeessa dataamista. Tänäänkään tehny mitää muuta järkevää kun käyny salilla ja koiran kanssa pari kertaa ulkona lepopäivinä ei taas oo muuta kuin koiran ulkoilutus, kavereitakaa (joita on muutama) ei oo näkyny moneen päivään. Im getting bored

No sitte menet ja tutustut uusii ihmisii?

Ompas tullut hyödyllisiä lahjoja tänään kuten vessaharja ja nokkahuilu, onneks synttärit o vaa kerra vuodessa :D

Huomenna pitää mennä ostoksille!! Paitoja.. Ei jaksa aina pidellä hard rockeja päällä.

Melko ripeä versio. Paljon hyviä osioita, mutta ei nyt aivan eheä kokonaisuutena kyseinen teos mielestäni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna pitää mennä ostoksille!! Paitoja.. Ei jaksa aina pidellä hard rockeja päällä.
Paitaostokset on aina yhtä mukavia. Paitsi nykyaikana ku valtaosa paidoista on jotain vaaleenpunasia metroseksuaali-höpötyksiä... Ihan sama värille, kunhan se on musta. Musta musta on uusi musta, miten susta?

Paitaostokset on aina yhtä mukavia. Paitsi nykyaikana ku valtaosa paidoista on jotain vaaleenpunasia metroseksuaali-höpötyksiä... Ihan sama värille, kunhan se on musta. Musta musta on uusi musta, miten susta?

Musta musta on musta, mutta vaihteeksi tekis mieli jotain muuta väriä. Valkoinen tai punainen. Pääasia että on kuvioita kauhiasti.

Oikiasti mä oon kade Crommedille kun sillä oli suokkimiitissä niin komia paita!! Mutten mä samanlaista ostais, eihän meitä erottais pian toisistamme.. ;)

Tunnen itseni vanhukseksi, mut ei silmät pysy enää auki. :jahas: Öitä siis.

P.S. Tän kesän mansikkakiintiö hyvää vauhtia tulossa täyteen, taas tuli napsittua niitä.

Olipa turha menna toihin. Nelja tuntia himmailin siella ennen kuin kysyttiin haluanko lahtea kotiin. Ja kyllahan ma sit halusin koska oli taas vaihteeksi kiukku paalla (taisi olla lasten itku mika ensimmaisen kerran laukaisi tuon kiukkumoodin). Nyt sit koitan kirjoittaa ylos nauhalta haastattelua mista en ymmarra hevonvittuakaan koska haastateltava on joku etela-afrikkalainen kaiffari joka puhuu viela epaselvempaa englantia kuin intialaiset. Fuck this shit. Toivottavasti muilla on hauskempaa.

Pitäis nukkuu mut meiksi vaan kukkuu. Ajatuksia on päässä ja aivot jäässä.

Tralalaa.

Perseen suti ku pitää aina nukkua päivällä. Jos se nukkumatti kohta tulis kylään :rolleyes:

Jos ei dokais enää koskaan. Tuli vedettyä eilen pienet överikännit ja nyt liskot jammailevat. Huomenna palataan urheilullisen nuoren miehen elämäntapoihin!

[video=youtube_share;AKc1Hjjz1Ys]http://youtu.be/AKc1Hjjz1Ys[/video]

Jossain luin You tuben ja Vimeon erosta ja siellä monet kommentoi, että tube on vammaisille kakaroille ja Vimeo tosissaan videoita tekeville. Vimeota aikani selattuani olen tullut samaan johtopäätökseen, siellä on kaikkia siistejä lyhytelokuvia ja selaaminen on helvetisti mukavampaa kun ei ole niitä haistavittu kusetuksia ja muita lasten tekemiä paskoja täynnä hakutulokset.

Ja mikä parasta, kuvanlaatu Vimeossa HD:nä homosti parempi ja toi ei pätki. Tubessa on vaikea saada edes 30sec pätkää katottua ilman paussia.

[video=vimeo;47006314]https://vimeo.com/47006314[/video]

[video=vimeo;46779514]https://vimeo.com/46779514[/video]

Vois ittekki alkaa tehdä makaronia ja jauhelihaa, syödä hyvin ja mennä heti puntille ku sali aukee. Ei tuu uni ei.

Niin vihoviimeistä touhua tää mun sekoilu täällä kämpillä tällä hetkellä. Soitin jo exällekin. Lainatkaa joku asetta.

e. Minä söin pari kananmunaa, 200g naudanlihaa, 150g pekonia ja pari kouraa salaattia.

Back
Ylös Bottom