Toi on kyllä just asiallisen härskiä äijä! Joskus katoin wikipediasta, niin on onnellisesti liitossa jonkun miehen kanssa, ollut jo useemman vuoden :haart:
Onneksi tässä maailmassa on vielä tosirakkautta jäljellä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on kyllä just asiallisen härskiä äijä! Joskus katoin wikipediasta, niin on onnellisesti liitossa jonkun miehen kanssa, ollut jo useemman vuoden :haart:

Onko tuossa videossa "nainen" vai nainen?
Wikipedian mukaan kyseessä on mies: http://en.wikipedia.org/wiki/Azis
Mä olen niin hämmentynyt tästä koko sivusta että joudun varmaan korkkaamaan oluen.
Tuo on kyllä ihan pätevä syy oluen korkkaamiseen. Vois käyttää itekki.Mä olen niin hämmentynyt tästä koko sivusta että joudun varmaan korkkaamaan oluen.

Tuo on kyllä ihan pätevä syy oluen korkkaamiseen. Vois käyttää itekki.![]()
Se on oikein! Meikäläisellä joku 10 menossa ja ihan selväpäinen olo. Perkele mikä haarniska eilisestä, ei nouse millään päähän.
Totta kai. Tämän illan tavoitteena ois iskeä baarista itelleni tollanen helmi mies. :DEiks toi oo ihan normimiehen pukeutumista siellä pohjosen baareissa?
Totta kai. Tämän illan tavoitteena ois iskeä baarista itelleni tollanen helmi mies. :D