Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Onhan toi nyt helvetin naurettavaa, ite en kehtaisi edes pysäköidä noin törkeästi 2 ruutuun. Jos pelkää että ovet kolisee, niin jättää auton kauemmaksi sinne missä on tilaa.

Onhan toi nyt helvetin naurettavaa, ite en kehtaisi edes pysäköidä noin törkeästi 2 ruutuun. Jos pelkää että ovet kolisee, niin jättää auton kauemmaksi sinne missä on tilaa.

Jätän aina auton parkkipaikan viimeiseen nurkkaan missä ei ole kilometrin säteellä yhtään autoa, mutta siinä on joku vitun maaginen vetovoima joka pakottaa jonkun idiootin tunkemaan sen paskakasansa siihen ihan viereen. Kyse on ilmeisesti siitä, että jo valmiiksi parkkeeratun auton viereen on "mukava" parkkeerata kun on malli vieressä. Tätä tapahtuu todella usein, joten ainoa vaihtoehto on jättää se auto sinne viimeiseen nurkkaan kahteen paikkaan. Se ei todellakaan ole kallimman auton omistajan vika, että auton JOUTUU jättämään kahteen ruutuun, vaan köyhien välinpitämättömien junttien aikaansaannos.

No sinne kauimmaiseen nurkkaan voikin jättää ruutujen väliin jos se ei silloin vie parkkitilaa muilta ihmisiltä. Ja jos on olevinaan niin vitun rikas, ja varaa kalliiseen autoon, niin vittuakos sitä joku lommo kyljessä haittaa?? Pajalle vaan ja sijaisauto alle päiväksi. Veikkaan että enemmän mua köyhää opiskelijaa vituttaa kun joku mun auton kyljen vetää lommolle kuin jotain 911turbo massipäällikköä.

No sinne kauimmaiseen nurkkaan voikin jättää ruutujen väliin jos se ei silloin vie parkkitilaa muilta ihmisiltä. Ja jos on olevinaan niin vitun rikas, ja varaa kalliiseen autoon, niin vittuakos sitä joku lommo kyljessä haittaa?? Pajalle vaan ja sijaisauto alle päiväksi. Veikkaan että enemmän mua köyhää opiskelijaa vituttaa kun joku mun auton kyljen vetää lommolle kuin jotain 911turbo massipäällikköä.

Kyllä saa olla helvetisti ylimääräistä rahaa, ettei about 500 euron ylimääräinen kulu harmita. Tuolla kommenteissa joku laskeskeli, että 120 000 euron vuosituloilla töitä joutuu 500 euron eteen tekemään reilu pari tuntia. Sitten auton roudaaminen korjaamolle ja sieltä pois + 1h. Eli 3 tunnin menetys siitä kun toinen vahingoittaa sinun omaisuuttasi, eikä sais vituttaa:hyvä:.

Jätän aina auton parkkipaikan viimeiseen nurkkaan missä ei ole kilometrin säteellä yhtään autoa, mutta siinä on joku vitun maaginen vetovoima joka pakottaa jonkun idiootin tunkemaan sen paskakasansa siihen ihan viereen. Kyse on ilmeisesti siitä, että jo valmiiksi parkkeeratun auton viereen on "mukava" parkkeerata kun on malli vieressä. Tätä tapahtuu todella usein, joten ainoa vaihtoehto on jättää se auto sinne viimeiseen nurkkaan kahteen paikkaan. Se ei todellakaan ole kallimman auton omistajan vika, että auton JOUTUU jättämään kahteen ruutuun, vaan köyhien välinpitämättömien junttien aikaansaannos.

Tämä on kyllä ihan totta. Meidän salilla on parkkihalli ja vaikka se olis tyhjä niin treenien aikana on joku parkeerannut mun auton viereen vaikka tilaa olisi kuinka paljon ja vois jättää sen ruudun väliä.

mua rupes vaan vituttamaan kun luin tuota.
pennut ajelee motocross pyörillä yleisellä tiellä,ja kun poliisi tulee paikalle niin lähtee karkuun.ja kaikki on poliisien syytä.

"- Sanoin toiselle poliisille, että eikö heillä käynyt mielessäkään millaisen vaaran poliisi takaa-ajollaan aiheut-taa, kun nuori poika pakenee peloissaan, äiti kertoo tuohtuneena."

Lol tota motocross juttua. Itse aikoinaan läksin PV:llä karkuun kyttiä, 80cc läppäpytty yms, viddu pikkukylän nopein mopo... Prkleen kytillä oli Vr6 T4 maija, pampusta tuli käteen että heilahti ja turvalleen ojaan. Itkinkö minnekään, no en. Mies(poika) tekee ja mies (poika) vastaa tekemisistään ja menemisistään...
Ja pari viikkoa kun kuunteli vanhempien vittuiluja päälle"mitäs meidän Biker From Mars, lähetäänkö kokeilee kuka on nopein".... toimi aika tehokkaasti.

Kumma juttu ettei myymälävarkaita ja kaikenmaailman pikkurötöstelijöitäkin ammuta tazerilla selkään, kun pötkivät pakoon. Oppisivatpahan olemaan, vai mitä?
Tästä kyseisestä tapauksesta en kyllä tee mitään arviota iltapaskan jutun perusteella, mutta kunhan nyt ihmettelen tota etälamautinta.

Ehkä siksi, että vartijoilla/järjestyksen valvojilla ei ole moisia. Tosin oishan sillä työllistävä vaikutus, kun palkattaisiin poliisi joka ikisen lähiösiwaan...

Back
Ylös Bottom