Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huhhuh. Katsoin yhden jakson, enkä tosiaan voi käsittää miten täysi-ikäiset ihmiset voi olla tuollaisia.. Voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa että olen kypsempi käytökseltäni kuin kukaan noista ja ikäähän on mittarissa huikeat 15v :lol2:

Mielenkiinnosta menin itse myös vilkaisemaan. Mä en voi oikeasti tajuta kuka jaksaa katsoa näitä ohjelmia ja pitää vielä aitoina, samaan kastiin menevät nämä kaikki hullut metsurit ja rekkakuskit jäällä -kusirealityt.

Erityisenä helmenä muistan toisen vuoden kauppakorkeanopiskelijan, joka etsi kesätöitä johtajana :D

Onko tää totta? :D Harvassa varmaan on kauppakorkeaopiskelijat jotka pääsevät kesämestarin tms hommia tekemään.

Kesälenssu päällänsä!! rrrrrrkele kun vois jotain muutakin tehdä kuin niistää nenää... no jos sitten syssymmällä kattois taas treenaamistakin.

-edit

Listaan lisätään mielellään vielä tämä puolen vuoden jonotusajat julkisen terveydenhuollon puolella ja kaivattu operaatio lopettaisi toistuvat lenssut.

Loman loppuminen varmaan aika yleinen vitutuksen aihe..
Kolmone alkaa lukiossaki ja syyskuussa kirjotukset ja arvakkaa oonko lukenu :)
Kutsunnakki ois,tosin inttiä ootan osin innolla mut stressaa ku ei tie mihi hakis..

Täähän on kun mun kirjottama. :D Voisin vielä lisätä että aika rektumista on tämä kesä ollu kelien osalta.. Ehkä niihin hellekesiin oli jo ehtinyt tottumaan parin viimesimmän vuoden aikana.

Mielenkiinnosta menin itse myös vilkaisemaan. Mä en voi oikeasti tajuta kuka jaksaa katsoa näitä ohjelmia ja pitää vielä aitoina

Ei kuules edes tarvis tätä ohjelmaa kattoo, kyllä täältäpäin tiedän pari tyyppiä ketkä on pahempia ku noi (tai mitä ne näyttelee jne.)..

Oli penkissä menossa sarja 90 kilolla, 20 + 15 kilon painot. Ei mennyt, joten päätin keventää 85 kiloon ja vaihoin 15 kilon painot pois ja otin tilalle 10 + 5 kilon painot, jolloin tangossa oli edelleen 90 kiloa. Ihmettelin siinä sitten kun ei mennyt seuraava sarja sen paremmin.

Oli kyllä itelle aikamoista salikomediaa toissapäivänä ku vetelin forkkuja. Pari ulkomaalaista henkilöä kattoo ihan silmät pyöreinä ja suu auki, että mitä liikettä oikein teen siinä. Rallikansaa kun tulee kaikkialta tänne Jyväskylään ralleja varten.

Eräs jätkä salilla huutaa kaikkien liikkeiden aikana ihan sairaasti. Kuulostaa ihan raiskaukselta. Huudot kuuluvat toiselle puolelle salia ja pukuhuoneeseen asti.
Jos samaisen herran treeni ei kulje kunnolla hän kiroilee ja kulkee pitkin salia kysellen "mikä vittu siinä on?".
Itse olen havainnut tämän käytöksen huvittavaksi, mutta keskityn varmaan huonosti kun välillä alkaa kesken liikkeen huvittamaan kun taustalta kuuluu "Vittu,miks vitus ei kulje,saatana!."

Tulipa tuosta mieleen kun joskus yhellä salilla koko treenin sai naurua pidätellä, kun semmonen parru perseeseen kipua ja nautintoa - voihkiminen kuulu 100desibelillä ja joka toistolla!
Kyseessä ei siis ollut tavallinen tuskanhuuto, vaan pikemminkin mies orgasmin partaalla.

Käpälä kipsissä --> treenit vituillaan vielä 2 viikkoa! Juuri kun pääsin hyvään alkuun, piti mennä kännipäissään kompuroimaan, nyt sitä arvostaa ja tajuaa, kuinka tärkeitä nämä nakit on ihmiselle..

^Sama koettu täällä, kun yks muija on treenannut salilla samaan aikaan pari kertaa... Melkeen alko seisoo. Vaatii suurta keskittymiskykyä, että se treeni on sijalla 1. mielessä :D

^Sama koettu täällä, kun yks muija on treenannut salilla samaan aikaan pari kertaa... Melkeen alko seisoo. Vaatii suurta keskittymiskykyä, että se treeni on sijalla 1. mielessä :D

Uskon, mutta tämäpä olikin karvainen mies, joka päätti sitten paljastaa salaisen huuto-palettinsa puntilla :(

Paikkakunnalta löytyy yksi kappale vastaavia tapauksia. Lyhyt ja pyöreä kaveri joka kovaan ääneen korostaa omistautumistaan lajiin, jakaa huvittavia treenivinkkejään ja treenaa tottakai järkyttävällä metelillä. Kun todistin kaverin valtavalla puhkumisella ja ähkimisellä säestettyä lämppärisarjaa vartalonkiertokoneessa, kävi kyllä mielessä katsella salin seinät läpi piilokameran varalta.

Tapahtui jokunen päivä sitten...

Minä vähä rinnallevetoa... apinaotteella :face:
Saatana että pamahti ja kajahti salilla lujaa ku 60 kg tuli noin 160 cm korkeudesta täyttävauhtia tonttiin...

Ei auttanu muutakuin nostaa käsi ylös virheen merkiksi ja todeta kovaan ääneen puolitäydelle salille, että "Mun moka"

Jos tästedes kunnon otteella...:rolleyes:

onneks reenaan painonnosto salilla muuten olisin käsi pystyssä kokoajan:hyper:siitäpä tuli mieleen olin kerran tuommosessa kaupallisessa kuntosalissa vai mitä ne nyt on. niin pudotin vaistomaisesti etukyykyn vikan toiston päätteeksi 175kg lattialle sain pikkasen vihasia katseita johon vastasin ilmeellä että niin mitä.

Hedelmänaisessa toi hedelmänsyönti ei ole toisaalta edes omituisinta, vaan se, miten se pystyy treenaamaan jotain 40h viikossa vuoden ympäri. Ymmärtäisin jos se olis sellanen klassinen hengailija joka ei ikinä oikeastaan tee mitään, mutta kun vaikuttaa että se ihan treenaakin siellä koko ajan. Yleensä sitä prässiä. Tai jotain outoja kehonpainosettejä venyttelyalueella. Joskus oon nähny sen tekevän ylätaljaakin aika rumalla tekniikalla.

Taidan tietää tapauksen jos kyse turkulaisesta salista :)

Salilla menee kaikki loistavasti, sarjapainot nousee kohisten, uudet liikkeet iskee just sinne minne kuuluu, ruokahalu on kohdillaan, elopaino nousee 5kg kuukaudessa ja treeneissä voi vetää täysillä armottomasti. Vituttaa ankarasti ja valmiiksi se, että kuten aina, tämäkin tulee päättymään joko a) loukkaantumiseen tai b) flunssakuumeeseen.

Jonka jälkeen voikin taas aloittaa justiinsa niistä samoista painoista joistä tähän loistoputkeen lähdin. Vituttaa tämmöinen tuulimyllyjä vastaan taistelu.

Salilla menee kaikki loistavasti, sarjapainot nousee kohisten, uudet liikkeet iskee just sinne minne kuuluu, ruokahalu on kohdillaan, elopaino nousee 5kg kuukaudessa ja treeneissä voi vetää täysillä armottomasti. Vituttaa ankarasti ja valmiiksi se, että kuten aina, tämäkin tulee päättymään joko a) loukkaantumiseen tai b) flunssakuumeeseen.

Jonka jälkeen voikin taas aloittaa justiinsa niistä samoista painoista joistä tähän loistoputkeen lähdin. Vituttaa tämmöinen tuulimyllyjä vastaan taistelu.

c) dieettiin

Vituttaa etten paase tekemaan niin paljon toita kuin tahtoisin. Olen saanut tana kesana huikeat 3 vapaapaivaa, joten toita on kylla sinansa riittanyt mutta arsyttaa sellaiset 6-7h vuorot mita tuolla taman kesan "vakkaripaikassa" tehdaan. Tekisin mielellani sen +10h ainakin 3-4 paivana viikossa, koska silloin saisi enemman rahaa, tuhlaisi vahemman rahaa ja olisi jotain jarjellista tekemista (ei silla etta vapaapaivinakaan olisi tekemisen puutetta, mutta siita tekemisesta ei makseta). Kesan alussa oli viela tosi hyvin duunia ja sen takia nyt tuntuukin oudolta kun ei saa enaa painaa menemaan samanlaisia paivia kuin aiemmin. Tahdon rahaa :evil:

E. ei tarvi tulla sanomaan etta "olisit iloinen kun edes on toita". Kylla ma sen tiedostan. Tahtoisin vaan tehda enemman.

Huvitti, kun salilla jossa käyn, oli viime lauantaina joku jätkä (arviolta 180cm ja 110kg läskiä). Se oli niin saatanan "badassin" näkonen, kokoajan hirvee vihanen ilme päällä. Se varmaan luuli treenaavansa tosi kovaa. Kattelin vaan siinä kuntopyorää polkiessa, että jätkällä oli 30kg tangossa painoo ja teki kyykkyjä silleen et laski 10cm alas ja punnersi ylos ja puuskutti samalla. Sit sarjan jälkeen taas tosi tulinen ilme naamalla pyori siinä ympyrää ja piti taukoa samalla. Sit sama uusiks.. Huvittavinta oli se, että tää jätkä käveli mua vastaan siellä salilla jossain kohtaa kun olin ylätaljalla, ei jätkä väistäny tuumaakaan, sama vitun vihanen ilme naamalla olis kävelly suoraan päin jos en olis väistäny. Huumori kyllä loppu siinä kohtaa ja melkein avasin sanaisen arkkuni, mutta ei jaksanut, kun piti treenaamiseen keskittyä. Voi voi tommosia..

Back
Ylös Bottom