Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miks makaronit pitää keittää? Eiks niitten voi vaa antaa lillua sielä vaikka kylmässä vedessä vaa. Kovan makaroonin pistää suuhun ni kyllähän se suussakin pehmenee.

Voiko liikenneturvallisuuden vaarantamisesta tulla merkintä tietoihin vain oikeuden päätöksen kautta? Jos hölmöilen liikenteessä ja tulee peltivahinkoa niin että poliisi käy tarkastamassa tilanteen ja toteaa mun olleen syypää kolariin, niin voiko mun tietoihin tulla jotakin merkintää liikenneturvallisuuden vaarantamisesta yms? Tai jos pamautan punaisia päin ja poliisi sakottaa niin millä nimikkeellä se kirjataan järjestelmään? Liikennerikkomus?

For the win se on yleisimmin ja tullut tietokonepeleistä. Törmäsin tuohon joskus counterstrike aikoina 2000-luvun alussa.

Maxille, minttukaakaon kaantaisin todennakoisesti jotenkin tyyliin "mint chocolate" tai "hot mint chocolate". Noissa pelkissa nimissa kun ei varsinaisesti tarvitse olla viinan koko nimea. Kylla ne tuostakin tajuaa etta se on kaakaota jossa maistuu minttu. Jallukaakaon voi laittaa ihan vaan "Jaloviina hot chocolate", koska Jaloviina on kuitenkin brandi taalla Suomessa (oletan etta listat tulevat kayttoon Suomen maaperalla).

Valkovenalaisesta sen verran, etta suomalainen white russian tehdaan ihan vaarin. Se pitaisi sheikata ja tarjoilla lyhyena (tai sit sheikkaa vaan kerman). Tai vaihtoehtoisesti kerman tilalla voi kayttaa maitoa mikali valttamatta haluaa.

Neuvokaas vähän v*ttuuntunutta kiristelijää. Tänään töissä venähti nilkka aika pahasti ja on meinaan turvonnu :face: En haluaisi kuntoa rapistaa, mutta väkisinhän tässä niin käy. Miten voin treenata kotona vai onko järkevää edes? Paraneeko venähdys / nivelsiteiden venähdys alle viikossa? Saikulla oon nyt...

Moro vaan kaikille!

1.) Miksi jouokseva vesi ei jäädy?
2.) Miksi vesi pitää ääntä kiehuessaan?

Kiitoksia etukäteen vastauksista! =)

Back
Ylös Bottom