Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tottakai! Mietit tulevaa pyörälenkkiä. :D

Hyvää huomenta ja näkkäriä namaan! Pitäisköhän lähteä aamukahville paikalliseen Coffee Houseen.

Nimenomaan vois koittaa miettiä jotain muuta :D Ooh aamukahvit kahvilassa on aika herkkua!

Nimenomaan vois koittaa miettiä jotain muuta :D Ooh aamukahvit kahvilassa on aika herkkua!

Samalla vois käydä vaihtaa noi pyöräilyhousut jotka eilen ostin. Ne oli naisten. Ei ihme että oli tiukat. :lol2:

Mun pitää varmaan tätä menoa harkita pitempiä yöunia.. Ellei kohta tapahtu jotain, niin nukahdan :D Vähän liiankin hiljainen hetki töissä siis.

Onneksi 22. päivä ja eteenpäin pääset nukkumaan niin paljon kuin lystää. Muuttuu kertaheitolla melkein lomaksi.

Samalla vois käydä vaihtaa noi pyöräilyhousut jotka eilen ostin. Ne oli naisten. Ei ihme että oli tiukat. :lol2:

Haha joo se voi olla, että ne pikkasen kiristää enemmän ku miesten malli :D

Huomenta! Täälläkin on viimein möngitty peiton alta esiin.
Olin eilen toiveikas sen suhteen, että tänään olis miniflunssalle sanottu jo heipat. No... ei oo =_=

Joo...älkää kysykö :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Materiaalia lauantain trashdiscoon (trash, ei thrash). :D

e. Jessus että hartiat voi olla jumissa, ihan kivikovat.

Olempas ylpeä ittestäni ja jaan tarinani:D Eilen noin kello kolme yöllä nuppi aivan sekasin 10km päässä kotoota miettisin vaihtoehdot, että millä sitä menis kotiin. Vaihtoehdot oli apostolin kyyti, taksi tai jonkun nassikan potkulaudan pöllimimen kun oli pihalle jättäny. No taksin kumosin heti koska se on niin ryöväystä jolloin aloin miettimään potkulautaa. Aloin kuitenki muistella omaa nuoruuttani ku filmari joskus mult vietii nii kui surulliseks sitä tuli yms joten päädyin juoksemaan 5km päähä mäkkäriin josta taasen kotiin:)

Pitäis kanssa mennä kyllä taas runnottavaksi...

Mä en uskalla. Urheiluhieroja frendi murjois varmaan sen verran kovaa että löisin takaisin, sen verta hajalla noi nyt on. :D

Back
Ylös Bottom