Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^Mä ainakin heivaan kaikki sukulaiseni ja tuttavani, jotka saavuttavat tuon vanhusiän eli >65v., sellaseen vanhaan hirsimökkiin keskelle erämaata tuohitossut jalassa syömään jotain lanttua, koska näin vanhojen ihmisten kuuluu olla.

Tuli tuossa toissapäivänä itse aiheutettua semisti komediaa. Olin kahden kaverin kanssa salilla ja olin tekemässä rinnalle viimeistä sarjaa superina, siinä kaverit heittivät keskenään jotain läppää mihin hajosin ihan totaalisesti ja se sarja oli siinä kun meinasin kuolla nauruun ja tanko jäi rinnalle ja kaverit ei ensin edes tajunnut, että tarviaisin jeesiä ennen kuin huutelin siitä, et ku tollasta läppää heitätte niin voisitte varmaan nostaa tän tästä samalla.

Ei ole edes ensimmäinen kerta, pari viikkoa sitten heitettiin kaverin kanssa jotain laadukasta läppää keskenään, niin silloin meidän vieressä oleva tyyppi joka oli tekemässä käsipainopenkkiä niin tippui totaalisesti :D

^Mä ainakin heivaan kaikki sukulaiseni ja tuttavani, jotka saavuttavat tuon vanhusiän eli >65v., sellaseen vanhaan hirsimökkiin keskelle erämaata tuohitossut jalassa syömään jotain lanttua, koska näin vanhojen ihmisten kuuluu olla.

Mä oon ainaki eliminoinu kaikki sukulaiset jotka o yli 40 vuotiaita ku eihä se keski-ikä 10000v sitte sen suurempi ollu

E: :offtopic: Nyt meni kyllä yli :D

Loman loppuminen varmaan aika yleinen vitutuksen aihe..
Kolmone alkaa lukiossaki ja syyskuussa kirjotukset ja arvakkaa oonko lukenu :)
Kutsunnakki ois,tosin inttiä ootan osin innolla mut stressaa ku ei tie mihi hakis..

Tuli tänään kattottua ohjelmaa "nuoret, laiskat ja tyhmät" siis ei jumalauta... Jos haluutte tietää lisää ni kattokaa katsomosta.

Tuli tänään kattottua ohjelmaa "nuoret, laiskat ja tyhmät" siis ei jumalauta... Jos haluutte tietää lisää ni kattokaa katsomosta.

En tiedä onko sama ohjelma mutta jotain katsoin kipeenä pari viikkoa sitten niin nämä nuoret naiset ei osanneet aukaista sellaista viiniboxia. Osa jopa ihmetteli tyhmänä että onko ihan oikeasti siinä boxissa viiniä kun hän on aina juonut viinin pullosta. Sekä akoille oli suuri ihme että kenkiä saa alle 800dollarin. Siinäpä sitä tulevaisuutta...

Jostain kumman syystä nykyajan nuorista löytyy helvetisti sakkia, joiden kasvatus on ilmeisesti mennyt päin helvettiä. Mihin jäi se mentaliteetti että mitään ei saa ilmaiseksi? Nyt vaan syljeksitään kattoon ja vihataan poliisia, kun se paha smurffi ei anna keulia kahta sataa päiväkodin edessä. Ja sit ihmetellään kun ei ollakaan kuuminta valuuttaa työmarkkinoilla eikä töitä löydy. Sellaisesta kuin "nöyryys" ei olla koskaan kuultukaan.

Viimeiseen muuten sen verran että aivan helvetin iso määrä työhakemuksista on niin luokattoman paskoja (näin vastaanottavana osapuolena), että oksat pois.

Ja sit vituttaa kaiken maailman talon valtaajat. Ei vittu, tästä en edes sano mitään.

Sellainen todellinen kapitalistinen yhteiskunta vaikka sanotaan vuodeksi tekisi oikeasti hyvää, kun mitään ei tulisi kuin manulle illallinen. Siinä oppis moni yhtä sun toista. Ja vielä useammalle tulis äitiä ihan tosissaan ikävä.

Jostain kumman syystä nykyajan nuorista löytyy helvetisti sakkia, joiden kasvatus on ilmeisesti mennyt päin helvettiä. Mihin jäi se mentaliteetti että mitään ei saa ilmaiseksi? Nyt vaan syljeksitään kattoon ja vihataan poliisia, kun se paha smurffi ei anna keulia kahta sataa päiväkodin edessä. Ja sit ihmetellään kun ei ollakaan kuuminta valuuttaa työmarkkinoilla eikä töitä löydy. Sellaisesta kuin "nöyryys" ei olla koskaan kuultukaan.

Viimeiseen muuten sen verran että aivan helvetin iso määrä työhakemuksista on niin luokattoman paskoja (näin vastaanottavana osapuolena), että oksat pois.

Ja sit vituttaa kaiken maailman talon valtaajat. Ei vittu, tästä en edes sano mitään.

Sellainen todellinen kapitalistinen yhteiskunta vaikka sanotaan vuodeksi tekisi oikeasti hyvää, kun mitään ei tulisi kuin manulle illallinen. Siinä oppis moni yhtä sun toista. Ja vielä useammalle tulis äitiä ihan tosissaan ikävä.

Holhous-, hyysäys- ja suvaitsevaisuusyhteiskunta on kaiken paskan alku. Siitä oon tasan samaa mieltä, että tollanen loisimisen mahdollistaminen pitäis lopettaa välittömästi.

Ja jokaiselle räkänokkajonnelle pitäis siinä vaiheessa ku rupeavat kylillä pyörimään vetää sormet poikki ja vitusti turpaan niin oppisivat nöyryyttä heti kättelyssä.

Tyyppi tulee salille laittaa 110kg penkkiin ja tekee 5cm liikkeellä sitä sit se tekee alataljaa sillai kuin soutas soutulaitteella hirveillä painoilla ylätaljassa sama juttu. Olis pitänyt ohjata kattoon gymlog tää oli vielä pahempaa kuin 20 jaksossa.

Tuli tuossa toissapäivänä itse aiheutettua semisti komediaa. Olin kahden kaverin kanssa salilla ja olin tekemässä rinnalle viimeistä sarjaa superina, siinä kaverit heittivät keskenään jotain läppää mihin hajosin ihan totaalisesti ja se sarja oli siinä kun meinasin kuolla nauruun ja tanko jäi rinnalle ja kaverit ei ensin edes tajunnut, että tarviaisin jeesiä ennen kuin huutelin siitä, et ku tollasta läppää heitätte niin voisitte varmaan nostaa tän tästä samalla.

Ei ole edes ensimmäinen kerta, pari viikkoa sitten heitettiin kaverin kanssa jotain laadukasta läppää keskenään, niin silloin meidän vieressä oleva tyyppi joka oli tekemässä käsipainopenkkiä niin tippui totaalisesti :D

Sinä ja kaverisi olette varmaan ihan TÖRKEEEEN hauskoja!

"ja siellä kaikilla oli niin mukavaa,
oi jospa oisin saanut olla mukana"

Aaaarggggg. :curs: Mä muistin, et yliopisto on byrokraattinen laitos, mut että tätä luokkaa byrokraattinen. Kirjautumiseen ja lukuvuositarran hommaamiseen on mennytkin sitten puol päivää ja meikä kerkii töihin naftisti kahdeks. Toisin sanoen oon töissä iltaan asti ja teen huomenna ja ylihuomenna helkutin pitkää päivää, et saan hommat tehtyä. :wall:

Erityisenä helmenä muistan toisen vuoden kauppakorkeanopiskelijan, joka etsi kesätöitä johtajana :D

Legenda kertoo myös sankarista, jonka mielestä hänet olisi pitänyt ottaa töihin koska hänen isänsä tuntee paljon bisnesihmisiä. Ihan muuten edes yksilöimättä, ketä nämä sitten olisivat. Ovela taktiikka :D

edit. toinen helmi oli kans tapaus, joka kehui hakemuksessaan erinomaisia ATK-taitojaan. Ei siinä mitään, mutta hakemus ei ollut edes .pdf, oli päin helvettiä tehty .doc jossa oli enemmän kirjoitusvirheitä kun oikeinkirjoitusta.

Sähläsin jotain koneella ja maksoin saman laskun 2 kertaa:david:
Saahan ne rahat sieltä viimeistään Ma takaisin , vituttaa silti tommonen vammainen kämmi.

Miksi oletat, että pappa häpeäisi käyttää perinteistä kävelykeppiä? Ymmärrätkö, että keppi on vain toinen nimi sauvalle. Miksi papan pitäisi hävetä sitä, että käyttää tukenaan modernia kävelykeppiä? Saako papat käyttää nykyaikaisia kenkiä vai pitääkö mennä tuohitossuissa? Saako papan asuntoon tulla sähkö vai pitääkö öljylamppua käyttää.

Itse olen ainakin ymmärtänyt, että sauvakävelyyn tehdyt kävelysauvat ja jalkavaivaisille suunnattu kävelykeppi on tarkoitettu ja sitä kautta myös suunniteltu erilaisiin käyttötarkoituksiin. Kuinka monen sauvakävelijän näet metsäpolulla käyttävän kahta perinteistä kävelykeppiä tai yhtä modernia kävelysauvaa? Aivan. Etäisesti voisi ehkä tilannetta verrata autoon, jossa pitäisi käyttää vaikkapa 5X110 jaolla varustettuja vanteita, mutta siinä käytetäänkin vääriä nelijakoisia vanteita siten, että vanteet ovat vain yhdellä pultilla kiinni autossa. Kyllähän se auto silläkin tavalla liikkuu eteenpäin (jos ajaa varovasti), mutta ei sitä asiaa kuitenkaan pitäisi niin tehdä. :hyper:

Jumalauta, jossei nyt saatana ala kännykkä toimii ja ne lähettää sen toisenkerran huoltoon ni:

1. vedän koko yön kaliaa
2. aamusti haen urheiluliikkeestä pesäpallomailan
3. suuntaan giganttiin

JUMALAUTA!"!!!!#"!"#"!!

Vituttaa treenaamattomat päivät, voisin treenata vaikka joka päivä jos palautuminen olisi nopeampaa. Nyt vedetty 5 viikkoa massaa, tämä viikko on ns. aerobinen viikko vhh ruokavaliolla. Eilen tuli juostua aika nopealla juoksulla vähän päälle 3km, ja 2km kävelyä päälle. Joka diettiviikolla tuntuu olo kuumeiseltä ja jaksamattomalta, diettiviikoilla välipäivät on pakko pitää, massakaudella ei..

Tulipa mieleen muuten:

Nainen kysyi mieslääkäriltä: Mistä johtuu että sapettaa, vaikka sappi on leikattu?
Lääkäri tuumaa hetken ja vastaa: Kyllähän se ihan normaalia on , minuakin vituttaa vaikka ei ole ikinä vittua ollutkaan.

Loman loppuminen varmaan aika yleinen vitutuksen aihe..
Kolmone alkaa lukiossaki ja syyskuussa kirjotukset ja arvakkaa oonko lukenu :)
Kutsunnakki ois,tosin inttiä ootan osin innolla mut stressaa ku ei tie mihi hakis..

Eikös sinne ole haettu sinne inttiin jo keväällä. ainakin ne alustavat..

Back
Ylös Bottom