Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli kyllä kunnon monsuunisateet, 15 minuuttia satoi niin täysillä että kadut lainehti ja salamat piti hienoa valoshowta. Olin juuri sillä hetkellä astumassa ulos, mutta tajusin palata heti sisälle ku en halunnu näyttää märkä t-paita -kisaan osallistujalta.

Se ei olisi ollut niin esteettinen näky minun minimekossa! :D

No älä sinä sitä päätä, antaa muiden ihmisten päättää, kyllä sen katseista sitten näkee. Jos miehet katsoo silmät kiiluen ja naiset paheksuen, niin kyllä se sitten hyvä olisi ollut.

Niin se itestä tuntuu... :rolleyes:

:) Käyn mieluummin suihkussa ilman vaatteita kuin vaatteet päällä! :lol2:

No älä sinä sitä päätä, antaa muiden ihmisten päättää, kyllä sen katseista sitten näkee. Jos miehet katsoo silmät kiiluen ja naiset paheksuen, niin kyllä se sitten hyvä olisi ollut.

No taisin testata ton mekon viehätysvoimaa jo muutenki kun tallustelin kaupungilta kotiapäin. :D

:) Käyn mieluummin suihkussa ilman vaatteita kuin vaatteet päällä! :lol2:

No taisin testata ton mekon viehätysvoimaa jo muutenki kun tallustelin kaupungilta kotiapäin. :D

Niin ja kun tuo lakikin kieltää alastomana hillumisen ulkona, höh :D Muutenhan olisit tieten lähteny?;)

Niin ja kun tuo lakikin kieltää alastomana hillumisen ulkona, höh :D Muutenhan olisit tieten lähteny?;)

Enhän mä muuten vaatteita käytäkkään ku silloin vain kun pitää mennä ihmisten ilmoille. :D ;) Ja Pyr0, en ollut saippuoinut itseäni, koska en tietenkään ollut varautunut. :D

Let it rain over me...

Sama homma, tosin itse en aina silloinkaan.

Tällä säällä ei kyl huvita ylimääräiset vaatekappaleet. :D

Tanssikärpänen iski kyl tiukasti ku vieläkin tekis mieli reivata!

Enhän mä muuten vaatteita käytäkkään ku silloin vain kun pitää mennä ihmisten ilmoille. :D ;)

Sama homma, sohvassanikin on alastoman minäni painaumat. Ja usein siivotessakin leikin alastonta siivoajaa, kuin myös ruokaa tehdessä..

En silti pidä itseäni minään nudistina tai vastaavana:D Kyllä minä vaatteet pistän kun menen ulos tai joku on tulossa kylään..

Voihan voimistelijat sentään. On vähän härskin näköstä ku kainalot rehottaa :D Nooo ihan sama.

Timo Silakka vetäis kyl hienommin. Vetäis yhden käden ristiriipunnan ni se olis peli selvä.

Back
Ylös Bottom