Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Ai hitto mutta mä sit vihaan hippejä. Siinä on yksi ryhmä mikä nostaa meikäläisen verenpainetta enemmän kuin mikään muu. Sitä yritetään tehdä hyvää ja pelastaa maailma, mutta oikeasti vain perseillään ja häiritään muita ihmisiä noilla tempauksilla. Ne ei varmaan edes itse tajua miten epäsuosittuja oikeastaan ovatkaan.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012072715888164_ul.shtml
Karateka kuitenkin tyrmäsi terrierin suuremmitta ongelmitta. Koiransa menettänyt mies raivostui, tarttui käsiaseeseen ja ampui kohti karatekaa. Merzlyakovin onnistui väistää jalkoihin suunnattu luoti.

Ensimmäisen laukauksen jälkeen hyökkääjän ase jumittui, mikä antoi karatekalle tilaisuuden vastata tuleen tulella. Muutama isku päähän ja kehoon riitti tappamaan ampujan.

Reipasta menoa venäjällä :D

Voitais lainata vähän Venäjän Omonin mallia tollasissa tilanteissa. Veikkaan että oppisivat aika äkkiä.

edit. Ja hei, lapsia vielä mukana. Kuinka vitun tyhmä pitää olla ottaakseen lapsen tollaseen mukaan?

images

protest.jpg

Hipit selittelee :) :)
Osallistujien mukaan he käyttäytyivät koko ajan rauhallisesti ja viskoivat poliiseja vain muovipulloilla säikähdettyään "poliisin väkivaltaa". Porukka ei ole selittänyt, mistä kaikki jäljet poliisiautoihin on tulleet, jos he eivät ole niitä aiheuttaneet.

Ai hitto mutta mä sit vihaan hippejä. Siinä on yksi ryhmä mikä nostaa meikäläisen verenpainetta enemmän kuin mikään muu. Sitä yritetään tehdä hyvää ja pelastaa maailma, mutta oikeasti vain perseillään ja häiritään muita ihmisiä noilla tempauksilla. Ne ei varmaan edes itse tajua miten epäsuosittuja oikeastaan ovatkaan.

Aamen.

Tuli mieleen kysymys, että kummat on pahempia hipit vai mannet?

"kytät vittuun",kannattais hippien se ymmärtää jos poliisia ei olisi sais hipit pataan ensimmäisenä.
Olen joskus liikkunut USAssa ja Indonesiassa alueilla, joilta poliisit puuttuvat (syystä joka lienee selvä). Olisipa hauska nähdä kun heitettäisiin tuo hippiporukka valtaamaan katua tuollaiselle alueelle. Tulisi muuten aika äkkiä ikävä Suomen poliisia :D

http://www.youtube.com/watch?v=PENkTqLxPBM&feature=related

1:57

"Noi on vihollisia. Noi"

Varmasti hieno veronmaksajanalku tulossa.

Smash Asemiin sen verran palatakseni, niin muistaakseni tuosta itkettiin hirveesti lehdissä että poliisit käyttivät liikaa voimaa jne. Mun mielestä noikin ois voinu mennä mellakoimaan vaikka Puolaan, niin näkevät mitä se poliisien oikeasti kova voimankäyttö on.

Smash Asemiin sen verran palatakseni, niin muistaakseni tuosta itkettiin hirveesti lehdissä että poliisit käyttivät liikaa voimaa jne. Mun mielestä noikin ois voinu mennä mellakoimaan vaikka Puolaan, niin näkevät mitä se poliisien oikeasti kova voimankäyttö on.

Venäjälle mieluummin eikä kirjoiteta edes lehdessä :D

Lakia vois muuttaa niin että tollanen tyhjänpäivänen kokoontuminen kiellettäs. Ei tollasten pummien joiden palkanmaksaja on Kela, tartte saada mitään ääntä kuuluviin.

Siat tekemässä sitä mitä parhaiten osaavat:(

Onko sulta joku poliisi viennyt legot pentuna ja siksi vaan olet katkera? Nuo ituhipit vituttaa mutta viellä enempi nämä jotka vaan periaatteesta ovat poliisia vastaan. Marinaadikaan ei ole tuolla kuitenkaan ollut mutta kerran saanut sakot viritetystä moposta joten sitten pitää olla poliisia vastaan...

Mitähän pelleilyä tämä nyt oikein on
http://www.iltalehti.fi/lontoon-olympialaiset-2012/2012072915893535_ol.shtml
Otsikossa lukee "Suomalaisampujaa vit***i suunnattomasti"
Mutta tekstissä on uskallettu kirjoittaa "- Suoraan sanottuna vituttaa suunnattomasti. Ei olisi tarvittu mahdottomia finaalipaikkaan, Suhonen noitui."
Miksi helvetissä noiden kirosanojen kanssa pitää pelleillä???

Back
Ylös Bottom