Fedor Emelianenko

Olisitko valmis lyömään sun 5000 € mun tonnia vastaan, jos FE ja DC ottelisi?

Fedor olisi kyllä tyylillisesti paha Cormierille. Fedorilla on nopeat kädet, hyvä liikkuvuus ja hyvä tdd. Pienen edun antaisin DC:lle mutta en isoa.

Dos Santosia vastaan on sitten eri tarina..

En, mulla ei asuntovelallisena ole viittä tonnia. Mutta noilla kertoimilla voisin hyvin pelata Cormierin puolesta, onhan Cormier ihan eri tason ukko kuitenkin.

EDIT: tupakalla tajusin koko asetelman, en olisi valmis. Koska vedonlyöntitoimistot antaisivat saletisti Cormierille paremmat kertoimet kuin sun 0.2

^

Sori meitsillä meni ohi. Olisit siis valmis pelaamaan Cormierin puolesta 1:5? Mutt jos olet noin varma miehen voitosta, niin eihän siinä olisi mitään järkeä?

Vielä mietin lisää, pitäisköhän juoda kahvia, 1.2stahan tarjoilit.. Edelleenkin riippuisi siitä saisinko paremmat vedonlyöntitoimistosta, todennäköisesti saisin kun jengi veikkais Fedoria.

Saisit varmasti parempia kuin 1.2, ihan aiheesta imo. Joku 1.4-1.6 voisi olla aika lähellä. Itseä alkaisi houkutella Cormierin puolesta lyöminen vasta kun menisi tuosta 1.6 yli. Tämä vain oma näkemys voimasuhteista.

Vielä mietin lisää, pitäisköhän juoda kahvia, 1.2stahan tarjoilit.. Edelleenkin riippuisi siitä saisinko paremmat vedonlyöntitoimistosta, todennäköisesti saisin kun jengi veikkais Fedoria.

mmm.. en tarjonnut 1,2. Sekotat mut johonki muuhun. Mä tarjosin 1:5 en 1,5.

Eikö tuo Fedor vs. muu maailma paska jo riitä?

Mies oli paras, mutta hävisi todella ratkaisevat matsit josta syystä tähän ollaan tultu.
Mun silmään kaikki nuo, että Fedor veis Lessua 100-0 on paskaa ja tiedätte sen itsekin ettei kukaan tästä maailmasta riepottele 140kg lihasmöykkyä joka osaa pistää vastaankin.
Tuurilla Lesnar ei titteliä voittanut vaikka sen nopeasti sai.

Mun silmään kaikki nuo, että Fedor veis Lessua 100-0 on paskaa ja tiedätte sen itsekin ettei kukaan tästä maailmasta riepottele 140kg lihasmöykkyä joka osaa pistää vastaankin.

Tiedän heti parikin jotka teki tuon näytöstyyliin Overeem ja Cain.
Overeemi oli lähellä tappaa Lesnarin, mutta onneksi reppana kerkesi luovuttamaan.

Tiedän heti parikin jotka teki tuon näytöstyyliin Overeem ja Cain.
Overeemi oli lähellä tappaa Lesnarin, mutta onneksi reppana kerkesi luovuttamaan.

Voi vittu milloinkohan täällä forumilla lakataan riitelemästä Lesnarista.
Lesnar kumminkin sairasteli pienellä urallaan muutaman vuoden ja oli kuolemanpartaalla sairautensa takia. Sen jälkeen otteli vielä maailman huippuja vastaan.
Nostan Lesnarille todellakin hattua.
Ja Cain hoiteli Silvan vielä paljon enemmän näytöstyyliin kun Lesnarin ja Silva hoiteli Fedorin. MMA Matikkaa..
Mielestäni on turha väitellä miten kävisi Lesnar-Fedor matsissa, Lesnar on kumminkin jo lopettanut ottelemisen kuten myös Fedor?
Ja jos ottelu käytäisiin niin se olisi omasta mielestäni äärimmäisen tasainen. Aika 50-50

Mielestäni on turha väitellä miten kävisi Lesnar-Fedor matsissa, Lesnar on kumminkin jo lopettanut ottelemisen kuten myös Fedor?
Ja jos ottelu käytäisiin niin se olisi omasta mielestäni äärimmäisen tasainen. Aika 50-50

Samaa mieltä siitä, että tuo matsi olisi tasainen. Pienen edun antaisin Fedorille. Mutta sitä en ymmärrä etteikö saisi Fedor-ketjussa spekuloida vielä ns.dream-matseilla vaikka mahdollisuudet niiden toteutumiseen onkin todella pienet. On sitä kuitenkin isompiakin ihmeitä nähty tapahtuvan.

^
Khyl. Silva piiputti jo tokan erän lopussa ja Fedor pääs vielä alta pois ja jopa hakemaan jalkalukkoa. Kolmannessa erässä olis voinu tapahtua ihan mitä tahansa. Selkäänhän se sai pahasti 2 ekaa erää mutta kolmannessa ois voinu kelkka kääntyä ihan vaan sen perusteella mihin asetelmiin toka erä loppu..

Toka erähän loppui siihen kun Silva huvittuneena heristeli sormea Fedorille ettei sun jalkalukkos auta mitään. Matsihan siis keskeytettiin sen takia kun Fedorin naama oli niin muussina kahden erän turpaanoton jäljiltä.

Ai Japi täällä taas, voi kuinka kivaa.

Toivon että Fedor vielä pyörtäisi lopettamispäätöksen mutta taitaa olla toiveajattelua.

Toka erähän loppui siihen kun Silva huvittuneena heristeli sormea Fedorille ettei sun jalkalukkos auta mitään. Matsihan siis keskeytettiin sen takia kun Fedorin naama oli niin muussina kahden erän turpaanoton jäljiltä.

Älä.. Kyl mä sen matsin näin. Heristeli sormea, mutta oli kaasuntunut eikä enää pystynyt pitämään Fedoria selällään. FE:n geenit on valitettavasti semmoiset että naamaan tulee vekkejä ja naarmuja suht. helposti (hyvä esim. FE vs CC -matsi). Kuten sanottua Fedorilla riitti virtaa vielä kääntää positio ja hakea lopetusta, kun Silva jo väsähti. Turpaan kuitenki tuli ei voi mitään, mutta aina voi spekuloida mitä olis tapahtunu jos ottelua ei oltaisi keskeytetty.

Back
Ylös Bottom