Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta töriset, ainakin savolaiseks :D jto on varmaan ainoa ihminen tälläkin palstalla jonka sanaan voi huoletta luottaa. Ne ohjelmat on mun käsittääkseni myös sopuhintasia siihen tietotaitoon nähden mitä ukolta löytyy.Jto:lta kun ottaa ohjelman niin varmasti tulee tulosta.
En ikinä voisi ees kuvitella ottavani maksullista ohjelmaa keneltäkään muulta. Olisit sinäkin vaan suoraan ottanu jto:lta. Oisit neuvvotellut jonkun kimppadiilin.
Totta töriset, ainakin savolaiseks :D jto on varmaan ainoa ihminen tälläkin palstalla jonka sanaan voi huoletta luottaa. Ne ohjelmat on mun käsittääkseni myös sopuhintasia siihen tietotaitoon nähden mitä ukolta löytyy.
Satku nousee vielä tänä vuonna. Onko sulla muuten mittään kipinää kisoihin, jos alkaa nostot kulkeen?Voisin sanoa, että ovat jopa halpoja. Voisi miusta huoletta pyytää enemmänkin, ja silti hää sais niitä vääntää niska limassa.
Tempasin muuten 70 kiloa. Kohta otan siut kiinni!
Paranormal activity. Se ensimmäinen. Minulla on vieläkin traumoja.
Satku nousee vielä tänä vuonna. Onko sulla muuten mittään kipinää kisoihin, jos alkaa nostot kulkeen?
Tossa vielä aiheeseen liittyvä filmi.
http://www.youtube.com/watch?v=F1o13d5znr8&feature=g-vrec

Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee. Tai patukalla.Kauhuleffat on kyllä hyviä. Tiedän yhä mitä teitte viime kesänä. :evil:
Kauhuleffat on kyllä hyviä. Tiedän yhä mitä teitte viime kesänä. :evil:
Kauhuleffat on kyllä hyviä. Tiedän yhä mitä teitte viime kesänä. :evil:
Jaa sää oot Fuxi vielä dieetillä. Joko on yli kolmannes alkupainosta häipyny?
Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee. Tai patukalla.
Luulet tietäväsi..
The truth is still out there.........

Mie ostin nuo kaikki vasta dvd:lle. Se viimesin oli aivan järkyttävän huono.
On muuten tuo Daiina aika kuuma kissa.

Ei pidä paikkaansa, valheita ja panettelua. Mä teen vain ensiluokkasta patukkaa. Jos nyt voi millään ilveellä kutsua ensiluokkaseks patukkaa, jonka proteiininlähteinä käytetään gluteenia ja soijaa. Tänään tein päärynä-vaniljan makusia, eilen mansikka-jogurttia ja sitä ennen kanelipullaa, kaikki lo-carbeja.Vais niin Patukka-mies. Tais olla sun tekemä se patukka, jonka tänään ostin. Se oli ihan murusina.
Ei pidä paikkaansa, valheita ja panettelua. Mä teen vain ensiluokkasta patukkaa.

Jos pyörit siellä Oulun seutuvilla ku tuun piipahtaan siellä, niin voin tukea sun sortumistas suomalaisella patukalla.Sinä ja sinun ensiluokkaiset patukkasi! :lol2: Kyllä mä jatkossakin jos sorrun niin ostan ja tuen mielelläni suomalaista patukkaa.![]()
Daiina;3770931 [SIZE=1 sanoi:Korjasin.[/SIZE]
Oumai.![]()
Jos pyörit siellä Oulun seutuvilla ku tuun piipahtaan siellä, niin voin tukea sun sortumistas suomalaisella patukalla.
Sie oot Danan rinnalla kolmen markan prostituoitu.
Jepajep, mää ilimotan.:D Ilmoa jos oot tulossa niin ehkä kattellaan.