Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkopulla on kivaa myös. Kaikki pakollinen, se viimeinen toisto ja ponnistus joka varmaan tehdään ku kuollaan.. olipas raakaa.

Nyt telkkaria kattomaan ja iltapalaa.

Niistää kohta aivonsa pihalle (joo joo, mitkä aivot). Kerranki paistaa taas aurinko ni tää kantaa paperirullaa kädessää ja pärskii. On se hianoo :D

Tänään just yritin löytää Kairan treenipäiviksestä itelleni treeniä, mut sitä vaikeuttaa etten tiedä puoliakaan liikkeistä et mitä ne on.

Kaira, tervetuloa pk-seudulle! Laita privaa, jos tarvit jeesiä kämpän etsintään.

Laita vaik privaa tai jotain, kyl mä voin noita selittää. Pitääks olla imarreltu kun oot mun päivyriä kattellu? :D Ja jos pääsen sinne pk-seudulle asumaan ni mä voin tulla henkkoht näyttään! :)

Kaikki kämppävinkit ym. otetaan vastaan :)

bond-aston-martin.webp

TJ ihan ite.

Toki yhtään Mersuja vähättelemättä, mutta jos jossain sanoo että "Mulla on Mersu" niin ei ketään oikeen kiinnosta. Sellanen yleinen captain obvious-meisinki. Kun taas jos sanoo että "Ostin uuden Aston Martinin" niin kyllä siinä kuhina käy notta minkämoinen ja mitää että jaaha! :D

mwdesign-aston-martin-v8-vantage-helvellyn-frost.webp

AstonMartinVanquish2012_new03-615x341.webp

Uusia saa aina kaupasta, vanhat on vähän hankalempi juttu.

Sikäli kun kukaan ei kuitenkaan tiedä Astonin johdon melko sporttisesta asenteesta ja sen filtteröitymisestä malleihin, on Astonkin vaan kallis Jaguar... :(

Muuten ihan hyvin summattu.

Nyt alkaa olla pelit ja vehkeet, tosin tolla ajelis vaan kesät.

Sikäli kun kukaan ei kuitenkaan tiedä Astonin johdon melko sporttisesta asenteesta ja sen filtteröitymisestä malleihin, on Astonkin vaan kallis Jaguar... :(

Vaan ? Jaguar on penteleen hyvä auto, tai oli vuoteen 1998 asti.

Tahtoisin ulos viinille mutta kaikki vaan hinnaavat :( Kai se on Eastendersin ja nukkumaanmenon paikka kohta.

Fiilistellään! :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom