Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kerron vähän siitä miksi olen se "loinen" jota te rockkefellerit niin kovin vihaatte. Olen tehnyt töitä 12-vuotiaasta ja 15 kesäisestä asti omalla verokortilla, kuitenkin kävi niin että selkäni hajoitin harrastuksen parissa 18 ikävuoden korvilla.

Itse en äänestä, juurikin sen takia etten luota politiikan tuovan helpotusta ihmiskunnan ongelmiin. Muistakaa että viime kädessä te demokratian palvojat aiheutatte kaiken pahan.
Diktatuurissa on se hyvä että kaikesta paskasta voi syyttää yhtä ihmistä, demokratiassa kaikkia jotka äänestävät.

Sellainen joka haluaisi tehdä työtä ja yrittää, mutta terveys ei anna periksi ei ole "loinen". Se on vähän eriasia se.

Jokainen kannattaa ketä kannattaa. Nykyhallitus ja yleensä koko poliittinen kenttä on sekava ja ei ne saa mitään aikaiseksi. Pelkää riitelyä ja toisten jatkuvaa arvostelua. Siihen se energia menee. Periaatteessa siis sama ketä äänestäisi koska se sama paska vain tarjoillaan eripaketissa äänestäjille. Itselle Perussuomalaiset eivät ole kuitenkaan se puolue jonka ideologia kolahtaa.
Näissä Perussuomalaisten haukkujissa monesti on yhteistä se, että kovia ollaan räksyttämään, mutta juuri kukaan ei uskalla tunnustaa väriä ja kertoa sitten sitä parempaa puoluetta. No onhan se sikäli ymmärrettävää, ettei kukaan ehdoin tahdoin halua joutua nöyryytetyksi ja ottaa verbaalista tukkapöllyä.

Toisten jatkuvaa arvostelua? Sanoo hän, joka ei tee muutakuin arvostelee, tarjoamatta mitään vaihtoehtoa...

Sama paska...no siitä oon aika varma, että jos ps päättäisi niin etelä-euroopan karvaranteille ei syydettäis rahaa ja muumit rupeis sopeutumaan tänne huomattavasti vikkelämmin.

Mut sehän on luonnollista, että muutos pelottaa ihmisiä. Ollaan tuohtuneita tukirahojen syytämisestä, ollaan tuohtuneita ruotsinkielisten erityisasemasta ja oikeuksista ja ollaan tuohtuneita maahanmuuttoasioissa ja sit vaalipäivänä ei joko äänestetä tai sit mennään ku lampaat talutusnuorassa ja piirretään siihen lappuun se Alexander Stubbin numero...ku sehän urheileekin ja hymyilee kivasti.

Jos vähän on-topicia väliin:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=4427
'Israel juutalaisille!' - Israel aloittaa noin 60 000 afrikkalaisen massapidätykset ja maasta häätämisen

Israelin pääministeri Benjamin Netanyahun mukaan maahanmuuttajat ovat valtaamassa Israelin ja väittää heidän muodostavan uhan maan turvallisuudelle. Pääministerin mukaan uuden lain määrämä kielto palkata afrikkalaisia siirtotyöläisiä tulee voimaan ankaralla tavalla.

Israel on luvannut korvaukseksi 1 000 euroa kaikille afrikkalaisille, jotka suostuvat lähtemään maasta viiden päivän kuluessa vapaaehtoisesti. Jotkin ovat suostuneet tarjoukseen, mutta osa aikoo taistella vastaan maassa pysymisensä puolesta.

Yli sata afrikkalaista on pidätetty Punaisen Meren satamassa Eilatissa, kyseessä ovat lähinnä sudanista saapuneet afrikkalaiset, mukana naisia ja lapsia. Maan sisäministerin, Eli Yishain, mukaan 1 500 pakolaista, jotka ovat paenneet Etelä-Sudanista maassa vallitsevaa sotatilaa, tullaan ensimmäisinä poistamaan maasta.

140 pidätettyä vietiin raudoissa Negevin autiomaahan valmistuneeseen keskitysleiriin.

"Seuraavaksi poistetaan maasta maahan saapuneet eritrealaiset ja sudanilaiset, joiden lukumäärä on lähellä 50 000 ihmistä", sisäministeri sanoi. Maasta poistamisen laillisuus on ankarasti kyseenalaistettu ja sisäministeri tietää tämän.

"Tällä hetkellä olemme antaneet luvan ainoastaan Etelä-Sudanin ja Norsunluurannikon kansalaisten poistamiselle", Eli Yishai sanoi. Tämä nostaakin huolen siitä, että muiden maiden kansalaiset tullaan ajamaan keskitysleiriin odottamaan maasta karkottamista.

Sisäministeri Eli Yishai johtaa myös uskonnollista Shas-puoluetta sanoo, että karkoituslain vastustaminen tarkoittaisi Israelin perustuslain ja itsenäisyyden vastustamista, ja sionistisen unelman loppua. Israelin lainsäätäjät lietsovatkin aktiivisesti afrikkalaisten vastaista mielialaa. Knessetin jäsenet eivät epäröi kutsua afrikkalaisia mm. "syöväksi" ja "AIDSiksi Israelin kansalle".

Viimeisimmän mielipidetutkimuksen mukaan 52% israelilaisista kannattaa afrikkalaisten häätämistä maasta. Afrikkalaisia syytetään mm. maan talousongelmista. Lukuisia afrikkalaisia vastustavia mielenosoituksia ja väkivaltaisuuksia on nähty viime kuukausien aikana.

Afrikkalaisia on syytetty maan kasvaneista rikosluvuista, vaikka poliisikomentaja David Gez onkin todistanut julkisesti, että maassa asuvat maahanmuuttajat syyllistyvät huomattavasti vähemmän rikollisuuteen kuin israelin kansalaiset.

Israel viimeistelee parhaillaan maailman suurinta keskitysleiriä autiomaahan, johon pystytään keräämään ainakin 12 000 ihmistä. Leiri on tarkoitettu afrikkalaisille pakolaisille ja maahanmuuttajille, joita saapuu maahan lähinnä Sinain autiomaan kautta.

Ei ole mahdollista, maine menee, maa nielaisee ja rasisti.

Olen ollut töissä n. 15 eri työsuhteessa joista 12 on ollut sellaisia että minua on kusetettu mm. koeaika purkua 4kk vikana päivänä, irtisanottu mutta merkattu omaksi pyynnöksi ja muutettu palkkauksen ehtoja yksipuolisesti vain muutamia mainitakseni. Kun rikoin selkäni ja kipu kroonistui toisiksi viimeisimmässä työssäni, niin sainko kuntoutus tukia tai jotain yhteiskunnan apua? EN saanut, ja täytyy sanoa että rahatilanne on ollut jossain kohti sellainen että piti päättää ostanko kipulääkkeitä vai leipää koska molempiin ei ollut varaa. Olin osittain isäni varassa, hän käytti kaupassa ja niinpoispäin.
Nyttemmin kun olen saanut selkäni kuntoon, koitin työkokeilun kautta päästä työn syrjään kiinni, ja sainkin työsuhteen.. mutta taas, mua kusetettiin huolella. Olenkin ollut viimeisen vuoden aikana 5kk karenssissa. Ja taas leipä karannut suusta ja psyykkinen kunto huonontunut kun vituttaa tämä että minun kohdallani yhteiskunta ei ole koskaan tullut avuksi vaan hankaloittaa systemaattisesti rimpuiluani sairautta ja nälkää vastaan.

Kävikö missään välissä mielessä liittyä liittoon tai ottaa yhteys liiton lakimieheen? Jos sua olisi/on aidosti vedätetty 12 kertaa työsuhteissa, niin eipä olisi oikeusteitse saatujen korvausten kautta juurikaan ollut rahahuolia. Eli kyseenalaistan nyt joko kertomasi ankarana liioitteluna tai järkevyytesi, kun et kaiketi ole 12:sta työsuhteessasi kokeman vääryyden jälkeenkään vieläkään oppinut käyttämään liiton ilmaisia lakipalveluita.

Menee rankasti OT:ksi, mutta menkööt...

Jos vähän on-topicia väliin:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=4427

Ei ole mahdollista, maine menee, maa nielaisee ja rasisti.

Verkkomeedio on aavistuksen kyseenalainen paikka lainata mitään. Kun on kuitenkin puhe sellaisesta "riippumattomasta uutislähteestä", joka on pahemmin vasemmalle ja itään kallellaan kuin Pravda sekä esittää jatkuvasti kaikkia käsiinsä saamiaan mielikuvituksellisimpiakin illuminati/nwo/juutalaiset/länsimaat salaliittoteorioita vakavalla naamalla.

Verkkomeedio on aavistuksen kyseenalainen paikka lainata mitään. Kun on kuitenkin puhe sellaisesta "riippumattomasta uutislähteestä", joka on pahemmin vasemmalle ja itään kallellaan kuin Pravda sekä esittää jatkuvasti kaikkia käsiinsä saamiaan mielikuvituksellisimpiakin illuminati/nwo/juutalaiset/länsimaat salaliittoteorioita vakavalla naamalla.
No mut hei, hope is all we´ve got man! :D

north_koreaAP12041214486_620x350.jpg

Siinä Soinin taivas, kellään ei ole muita enempää. Voisin pistää aika saatanasti vetoa, että Soinilla on sängyn päällä Kimin kuva.

Mulla on sellane kutina et tohon kuvan mukaiseen tilanteeseen pääsemiseen ei tarvita edes Persuja. Tällä menolla tuo on todellisuutta jo ennen ku moni arvaakaan.

Viellä enemmän ihmetyttää tollaiset Mike the yrittäjät. Mitä vittua oikeesti nariset. Helpolla olet elämässäs päässyt jos suurin huoli on joku marginaali puolueen höpöhöpö verotusmalli. Tässä maassa kuten kaikkialla tällä pallolla vallitsee ja tulee aina vallitsemaan KÖYHÄT KYYKKYYN JA RIKKAILLE LISÄÄ meininki, ja sähän haluat sen niin joten tilanne on hallussa ja narinat vittuun. En tiedä mitä sun yrittäjyytesi on.. toivottavasti ei sitä että otat jollain vähä paremmalla kameralla kuvia pullistelevista punttipelleistä. Sehän ei ole työtä nähnytkään.
Mä olen myös ollut persu ja ollut työttömänä koulutettuna vuosia, seissyt sossun luukulla hakemassa toimeentulotukea, nostanut tyttömyyspäivärahaa ja sitten onnistunut sieltä palaamaan takaisin. Ja sullakin on internet yhteys ja kirjoittelet forumilla, joka on ollut ihan itsekseen pystyssä 10 vuotta, koska eihän se nyt töitä ole vaatinut että tähän on päästy, työtä on vain paskanluominen talikolla kaatosateessa yöllä kolmivuorossa alasti pellolla. Dont hate the player, hate the game.

Suomessa ei ole mitään muita vaihtoehtoja kuin vasemmistopuolueita. Puolueet vain kilpailevat siitä kuinka vasemmistolaisia ollaan. Ei täällä mikään puolue aja mitään oikeistolaisia arvoja. Jos mietin itseäni, niin tällaisen työssäkäyvän valkoisen heteromiehen asiaa ei aja mikään puolue. Kaikki puolueet haluvat vain viedä yksilönvapauksiani ja lisätä verotaakkaani.

Siellä on vain parisataa marakattia, jotka ajavat pitkälti omaa asiaansa ja etuaan tavalla tai toisella. Eka nostellaan veroja ja sitten helpotetaan omaa verotaakkaa kehittämällä taksilippuja sun muuta pientä jäynää jota tavallinen kansa ei pääse hyödyntämään.

Kansanedustajat voivat käyttää taksia pääkaupunkiseudulla työhönsä liittyvässä matkustuksessa, kun muun julkisen liikennevälineen käyttö aiheuttaisi tarpeetonta ajanhukkaa. Yksittäinen matka korvataan pääkaupunkiseudulla 50 euroon asti.

Ja sillä taksilla vedellään vihreidenkin riveissä aika ahkeraan. 2009 vuonna vihreiden edustaja vetäs 263 taksimatkaa puolessa vuodessa, 5600 euroa. Ja hän ei toki niistä maksa mitään veroa, vaan kansanedustajat ovat säätäneet niin, että veronmaksajat maksaa tuonkin.

Ei noi edustajat uskalla matkustaa kansan keskellä ku voi saada vaikka turpaansa, sen takia pitää mennä ku paavi tummien ikkunoiden ja lasien takana piilossa. Jos tota älytöntä taksi etua perustellaan työn ja ajan takia, ni sit kaikki suomen duunarit joutus käyttää taksia työmatkoihin. Eikä aikataulujen suunnittelu koske poliitikoita? VR myöhästely vituttaa aina tuulipukukansaa, herrat menee kuitenkin heidän piikkiin vaikka kaljalle jos huvittaa. Ja samat mulkut päättää myös mamuasioista. Mä en ainakaan äänestä enää ketään koskaan.

Normikansalle on tehty mahdollisimman hankalaksi työmatkavähennykset. Siellä lasketaan halvimman julkisen mukaan vaikka olis kuin saatanan kiire. Jos täällä olis muuleja kuljettamassa ihmisiä, niin eduskunta säätäis, että työmatkavähennyksiin käy vain muuliajot 1 euro/100km. Mutta kuten sanottu, omaan pussiin pelaavat kun pelipaikoille ovat päässeet.

Olis kiva jos joku tekis joskus protestin ja menis eduskuntaan vain rötväämään. Osoittais, että periaatteessa siellä ei tartte tehdä yhtään mitään jos ei halua. Varma duuni muutaman vuoden. Mistä tahansa duunista sais kenkää heti jos jättäis tulematta muutamankin päivää. Ajelis taksilla niin vitusti ympäriinsä eikä olis paikalla kun vain on ihan pakko.

Täyttävät siivous-ja kuljetusalan työpaikkoja, kulttuuri rikastuu (asenne kysymys onko se hyvä vai huono asia), laskuun kääntynyt väestönkasvu tasaantuu. Siinä muutama hyvä asia. En sano, että hyviä puolia olisi enemmän kuin huonoja, mutta on siellä hyvääkin kun oikeen kaivaa.
Noin 10% somaleista on työssä ja niistäkin suuri osa työpaikoissa, joita ei olisi ilman somaleja. Väestönkasvun käntyminen laskuun on vain hyvä asia, eivät suomalaiset sukupuutton kuole vaikka välillä väestö vähenisi.

Noin 10% somaleista on työssä ja niistäkin suuri osa työpaikoissa, joita ei olisi ilman somaleja. Väestönkasvun käntyminen laskuun on vain hyvä asia, eivät suomalaiset sukupuutton kuole vaikka välillä väestö vähenisi.

Suurin osa (oikeastaan kaikki) maahanmuuton takia tehdyistä työpaikoista on täysiä vitsejä. Niitähän on tosiaan sitten hyvä antaa näillä mamuille.

Suomessa on vain se vika, että täällä ruoskitaan sieltä yläpäästä jengiä. Ne jotka tätä maata rakentaa, niiltä otetaan ja niiltä jotka ottaa tältä maalta, niille annetaan vain lisää.

Tuo on kyllä totta, tytär kävi muutaman kerran Kelassa ja vaikka tyttäreni on melkein "mokuttaja", häntä korpesi, se että aina siellä joku mamu oli huutamassa antakaa minulle lisää rahaa minulle kuuluu ja uhkailemassa virkailijoita. Kyllä jokaisen kuuluu pääasiassa elättää itse itsensä varsinkin mamujen jotka eivät ole tehneet tämän maan hyväksi mitään. Tilapäisesti voi tarvita apua, mutta suurin osa tietyistä kulttureista tulevaista mamuista elää sosiaalituen varassa. Kun monien ryhmien työllisyysaste on alle 60% ( suomalaisilla n. 70% ) tai paljon huonompi ja huoltosuhde huonmpi kuin 1/3, niin noista ei ole kuin haittaa veronmaksajille. Lisäksi juuri noiden ryhmien kohdalla nuorten syrjäytyneisyys on suurta.

Maahanmuuttajille maksettavat sosiaalituet pitäis olla määräaikaisia. 3kk maksetaan ja sit poikki.

No lisätäänpä vielä hiukan kierroksia...Luulen, että tiedättekin systeemin jo, mutta esim. itse olen ollut näissä Lähi-Idän maissa jo vuosia duunissa. Sitten kun rehellinen olen ja ilmoitin, että työskentelen kansainvälisellä organisaatiolle jossain vaiheessa (tietenkin koti ja perhe Suomessa ja tulen aina himaan kun pääsen lomalle) niin ei kestänyt kuin hujaus ja tuli viesti himaan, että luovuta poika KELA korttisi, et kuulu enää sen piiriin....Tulipahan hauska olo. Maksanut koko ikänsä veroja Suomeen ja tehnyt duunia pienestä saakka ja helvetin paljon vielä kaiken lisäksi. Eli musta tuli toisen luokan kansalainen välittömästi. Pitäsköhän yrittää mennä kysymään näissä maissa mitä palveluja mulle olis tarjolla...Ei muuta kuin jatkakaa.

En kyllä ymmärää kun puhutaan "Mamuista", se tarkoittaa ilmeisesti maahanmuuttajia, ongelmana. Maahanmuuttajathan muuttavat tänne esim. työn perässä. Tällä on kansantaloutta parantava vaikutus ja auttaa väestön ikääntymisen tuovissa ongelmissa.
"Mamu" tuntuu olevan joku junttien muotisana peloilleen.

Pakolaiset taas haluavat vain jonnekkin, ja heidät otetaan tänne poliitikkojen luomien kiintiöiden mukaan. Pakolaiset tulevat maailman ongelmallisimmista paikoista, joissa ihmisyys on kaukainen käsite. Tappaminen, varastaminen ja raiskaaminen on siellä arkipäivää.. Vaikka kylmää onkin en näe syytä tuoda näitä ihmisiä tänne esim. Somaliasta. Todellinen ongelma löytyy heidän maastaan, heitä pitäisi kouluttaa, luoda demokratia ja muuta jossa voi avustaa . Ongelmaan ei ole ratkaisu mielestäni näiden ihmisten levittäminen ympäri maailmaa, kun he eivät länsimaalaiseen yhteiskuntaan sovellu.

Back
Ylös Bottom