Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prkl, lisää rahaa tulee vasta maanantaina. Jää viikonlopun herkuttelut nyt herkuttelematta :( Siispä jatkan pelaamista.

Lisää rahaa vasta kuun lopussa nekin menee taas vuorkaan yms turhaa :jahas:

Telkkarissa joku miljonääri-eukko etsi itselleen sulhasta. Sanoi että haluaa nuoremman lihaskimpun. Mainitsi että pitää esim. Ashton Kutcherista....

Aargh, rikkaat hiljaa! Rahasta ei puhuta, kun pistää vaan korpeemaan! Kyllä sitä muistaa vähemmälläki, että joskus täältä vielä noustaan.

No sen verran mäkin oon oppinu, ettei lottoomaan pidä lähteä...

Harvemmin ketuttaa nuo raha-asiat, mutta ku just olin windowshoppailemassa netissä ni jotku menee mainittemaan ettei rahapulaa oo. Stnaprkl velat, mä päihitän teijät vielä ni voin ostaa palkinnoks vaikka kahet Better Bodiesin pöksyt kuussa jos haluan!

Köyhiä tässä ollaan loppu elämä, ei auta. Turha edes unelmoida mistään muusta.

Jeah, sitä aikaa odotellessa. Onneks kyseessä ei kuitenkaan oo mikään asuntovelka vaan eron jättämiä arpia, joita maksellaan..

BOOM BOOM BOOM!
[video=youtube_share;xMP-JqFQ_l4]http://youtu.be/xMP-JqFQ_l4[/video]

Pitäisköhän tuota alkaa taas syömään ettei kuihu koko mies kokonaan. Porukka vaan höpisee suklaasta, mutta parasta suklaassa on se kun sitä vedät pari palaa, niin se janon sammuttaminen maidolla. IMO.

No juuh, meni päivä epähuomiossa syömättä ja nyt vedän iltapalaksi rahkaa tuoreilla mansikoilla ja pähkinöillä sekä kunnon rasvassa käristettyjä pihvejä kera vihannesten. Maistuu!

Back
Ylös Bottom