Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihailen kyllä suuresti, kun uskaltaa irtautua tutusta ja turvallisesta ja lähtee kokeilemaan elämää muualla. Itse tuli käytyä loppukeväästä Helsingissä monen vuoden jälkeen ja kyllähän se hieno paikka on. Onhan tää Turkukin kodikas ja hieno kaupunki, mutta toisaalta niin perhanan pieneltä tuntuu kadut näin 5 vuoden jälkeen. Tiedä vaikka joskus seuraisin sun esimerkkiä.

Kiitos. Onhan tää toisaalta ihan helvetin järjetöntä lähtee kun kaikki on ihan levällään ja kesken, mutta tuli mitta täyteen ja maisemanvaihdos on enemmän kuin tervetullut. En jaksa pyöriä samoissa kuvioissa enää ja vähintään duuniin hajoo kasetti. Nyt ois mahdollisuus kokeilla oikeesti pärjätä oman alan hommissa ja siitä ois kyllä perkeleesti hyötyä tulevaisuuden kannalta. Täysillä siis eteenpäin ja kohti uusia tavoitteita! :)

Kiitos. Onhan tää toisaalta ihan helvetin järjetöntä lähtee kun kaikki on ihan levällään ja kesken, mutta tuli mitta täyteen ja maisemanvaihdos on enemmän kuin tervetullut. En jaksa pyöriä samoissa kuvioissa enää ja vähintään duuniin hajoo kasetti. Nyt ois mahdollisuus kokeilla oikeesti pärjätä oman alan hommissa ja siitä ois kyllä perkeleesti hyötyä tulevaisuuden kannalta. Täysillä siis eteenpäin ja kohti uusia tavoitteita! :)

Me lähdettiin 2005. Exällä oli valmiina duuni. Päivääkään en ole katunut. Nostan hattua ja toivotan kaikkea hyvää :)

Kyllähän räjähti ja jymähti taivaalla. Vittu jos sähköt menee... MITÄ MÄ SIT TEEN?????!

Sähköt poikki, eli keittiö käyttökelvoton. Mitä tekee Ville? ''Eipä hätää'', hän toteaa ja hakee kaupasta nautaa, ostaa paketin foliota ja kärventää naudat kypsäksi Valmetin pakosarjan päällä. Great success, kuvia saisitte jos olisin vippi ja voisin upata niitä suoraan koneelta.

Mr. MacGyver-Ville voisi tuhlata pari pennosta vippeihin, niin saataisiin niitä paljon luvattuja kuvia. :lol2:

Olipas tänään taas yksi vauhtipäivä. Onneksi huomenna on lyhyempi työpäivä ja pääsee kaapunnille viipottamaan. Miksi kaikki menot ja tekemiset meinaa aina kasaantua yhdelle päivälle...

No suklaajäätelöä on just menossa. Mut ei tää paketti kauaa mulle kiukuttele.

Eikö sulla oikeasti tule fyysisesti huono olo mässäilystä? Itse tuun ihan väsyneeksi ja huonovointiseksi jo muutaman hairahduspäivän jälkeen ja on pakko palata ruotuun, että jaksaa taas ja ois virkeämpi olo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitää syödä pakastin ja jääkaappi tyhjäksi, ettei mikään pilaannu.

Ei oo pakastinta :( Jääkaapissakaan ei ole kun ruisleipää ja votkan jämät.. Ei paljon syöpöttelyhaluja herätä.

Eikö sulla oikeasti tule fyysisesti huono olo mässäilystä? Itse tuun ihan väsyneeksi ja huonovointiseksi jo muutaman hairahduspäivän jälkeen ja on pakko palata ruotuun, että jaksaa taas ja ois virkeämpi olo.

Ei nyt viel tollanen Ainon jääteöpaketillinen mitään oloja aiheuta. Ainakaan yleensä. Joskus saattaa viimiset lusikalliset olla vähän niin ja näin mut kyl se maku suussa korvaa sen pienen huonon olon. Aika iisiä tollanen syömisestä aiheutuva huono olo on verrattuna siihen huonoon oloon minkä liikunnalla oon saanut itselleni aikaiseksi. Örgh. Pitää kato kuunnella omaa kroppaa! Tekee sitä mikä tuntuu hyvältä ja välttää sitä mikä tuntuu huonolta :D

Ei nyt viel tollanen Ainon jääteöpaketillinen mitään oloja aiheuta. Ainakaan yleensä. Joskus saattaa viimiset lusikalliset olla vähän niin ja näin mut kyl se maku suussa korvaa sen pienen huonon olon. Aika iisiä tollanen syömisestä aiheutuva huono olo on verrattuna siihen huonoon oloon minkä liikunnalla oon saanut itselleni aikaiseksi. Örgh. Pitää kato kuunnella omaa kroppaa! Tekee sitä mikä tuntuu hyvältä ja välttää sitä mikä tuntuu huonolta :D
Örgh to that, bro. Elämäntaparoskaruokahippi :D

Öh, that's the spirit, kai. Se liikunta saattaa alussa tuntua huonolta, mutta kun kunto kohoaa niin tulee pelkkiä hyviä fiiliksiä. Iso satsaus tulevaisuuteensa jos pitää toimintakykyään kunnossa... ja tulee myös tulevaisuudessa halvemmaksi. Äkkiä jos terveys pettää niin tulee lääkkeet ja hoidot kalliiksi. Sori pieni saarnaus, mutta kai ymmärrät, että tarkoitan hyvää. :) Itsehän parhaiten tiedät miten sulle sopii...

Öh, that's the spirit, kai. Se liikunta saattaa alussa tuntua huonolta, mutta kun kunto kohoaa niin tulee pelkkiä hyviä fiiliksiä. Iso satsaus tulevaisuuteensa jos pitää toimintakykyään kunnossa... ja tulee myös tulevaisuudessa halvemmaksi. Äkkiä jos terveys pettää niin tulee lääkkeet ja hoidot kalliiksi. Sori pieni saarnaus, mutta kai ymmärrät, että tarkoitan hyvää. :) Itsehän parhaiten tiedät miten sulle sopii...

Kyllä mun vanhempia posteja voi käydä lukemassa missä fiilistelen treenaamista sun muuta ja olihan se sinänsä ihan hienoa kun söi fiksummin ja treenas säännöllisesti niin tiesi joka päivä olevansa paremmassa kunnossa kun eilen, ja tietty ne terveydelliset hyödyt siihen lisäksi. Joten kyllä mäkin olen ne liikunnan hyvät ja huonot hetket kokenut, olenhan sentään joskus Pakkiksellekkin eksynyt :D Jos olisin jatkanut hyvin mennyttä dieettiä tähän päivään asti olis varmasti ollut "päkki" esissä tänä kesänä, mut eipä tuo haittaa vaikka sen sijasta on yli 15 kiloa lihonut ja oon paksumpi kun koskaan ennen. Tää mielenrauha ja rento fiilis sen jälkeen kun lopetti salitouhut on vaan niin törkeen hienoa. En edes oo mopoilua hirveesti kaivannut(enkä kyllä mahtuis ajopukuunkaan), kun on niin mukava röhnöttää autossa kun sekin soi nyt niin nätisti :D Musiikki ja syöminen kunniaan! Peace of mind..

Back
Ylös Bottom