Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Irtisanoivat töistä minut ja pari muuta purkajaa, ei kuulemma tällä hetkellä ole tarvetta niin monelle. Vittu. Huomenna viimeinen työpäivä, työsopparin mukaan oon edelleen koeajalla niin pystyivät irtisanomaan samantien.

Kerrostaloyksiössä, jossa on helvetin iso ikkuna ja parveke, ja johon paistaa aurinko 16.00-->23.00, on aivan saaaaatananmoista asua kesällä. Vittu hyvällä tuurilla kämpän saa tuuletettua nukkumiskelpoiseksi joskus yöllä yhden tienoilla. Paitsi tietenkin jos yölläkin on sellaiset +20 lämmintä.

E. Vetäisinkö tänään kalsarikännit vai itseni jojoon, siinäpä kysymys.

Kännit tietysti, niin voit sit pienessä känässä avautua tänne.

Tipahdin taas vitutuksen kierteisiin raha-asoiden takia mut jospa se kohta viskin voimalla lähtis. Miten sattukin että tajuaa olevansa rahaton just juhlimispäivänä.

Veli puuttuu mun asioihin jatkuvasti, vaikka ne ei kuulu hänelle yhtään millään tavalla. Ihan vitun ärsyttävää. Oon laittanut välit poikki monta kertaa kun pää ei vaan kestä sitä jankkaamista, vähän aikaa veli on aina sitten valittamatta, sitten taas alkaa aina uudestaan sama paska. Sairasta. Pitää vissiin pistää välit lopullisesti poikki, sanoa etten haluu olla enää missään tekemissä sen kanssa.

Hei alakerran naapurit. Niin, Te juuri. Te katsotte nyt televisiota, eikö niin? Te katsotte televisiota aivan liian isolla. Hyvä rouva, minä olen perin kyllästynyt nasaaliisi. Minä ajastan kelloni viikonloppuisin kun Sinä alat huutamaan ukollesi. Tai jos et huuda ukollesi, niin huudat puhelimeen. Siitä puhelimesta, vaihtakaa_nyt_saatana_se_soittoääni_lopultakin. Ihan nätisti siis sanon. Tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Nyt akuuttina ongelmana on tuo television ääni. Niin niin, kello ei ole vielä kymmentä, mutta kuulkaas rouva, minua_vituttaa_tuo.
Tiedättekö, joskus voi olla jossain ihminen joka haaveilee ihan pikkupikkupikkuatomin halkaisemisesta kotikonstein ja laittamisesta sen naapurin postiluukusta sisään. Eikö olekkin hauska juttu :D

Veli puuttuu mun asioihin jatkuvasti, vaikka ne ei kuulu hänelle yhtään millään tavalla. Ihan vitun ärsyttävää. Oon laittanut välit poikki monta kertaa kun pää ei vaan kestä sitä jankkaamista, vähän aikaa veli on aina sitten valittamatta, sitten taas alkaa aina uudestaan sama paska. Sairasta. Pitää vissiin pistää välit lopullisesti poikki, sanoa etten haluu olla enää missään tekemissä sen kanssa.
se on vaa huolissaan susta ja välittää.kuuntele sitä ja mieti onko sen sanoissa järkeä.kannattaa veljekset olla väleis.tulee mullakin veljen kaa välil turhaa riitelyy, mutta äkkii ne sopii.

Opiskelijat, jotka 2kk tentin jalkeen lahettelevat sahkoposteja, etta mun pitaisi muka katsoa jotain heidan tehtavaansa, joka on muka vaarin arvosteltu, vaikka sama tyyppi kavi mun kanssa tentin lapi tenttia seuraavana paivana ja pistettakaan ei ole herumassa. Jos on viela lomalla eika ole lahellakaan yliopistoa ja ilmoitan, etta tulen takaisin paivana X, niin talloin opiskelija on tietysti itse lomalla, joten mun pitaisi hanen takiaan raahautua tyopaikalle, jotta han voi mulle paperiaan nayttaa silloin kun hanelle sopii.

Valitettavasti Amerikan ihmemaassa ei voi lyhkaisyydessaan vastata, etta suksi vittuun.

Helvetin painostava ilma ulkona, tulis se ukkonen niin vähän raikastuisi. Puntillakin ilmastointi pelaa sen verta kehnosti, että kenkiä vaihtaessakin rupee hiki jo valumaan.

Back
Ylös Bottom