Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Laivalta tarttui mukaan parit kontit IV Sandelsia, rommia ja vodkaa. Ei sopinut tuoda enempää kun matkakassaa oli niin vähän jäljellä
. Näillä kelpaa viikonloppuna herättää pahennusta :)

HUUUUUH! Nyt on koettu elämäni kaaamein krapula. Melkein joudin kutsumaan itselleni ambulanssin..Nyt alkaa jo tuntua että jään ehkä sittenkin henkiin!

HUUUUUH! Nyt on koettu elämäni kaaamein krapula. Melkein joudin kutsumaan itselleni ambulanssin..Nyt alkaa jo tuntua että jään ehkä sittenkin henkiin!

Löytykö miesseuraa illanvietosta?:D

No ei edes löytynyt..Morkkiskin alkaa pikkuhiljaa hiipiä päähän..nouuuu!
Eilisilta kun häipyy ja katoaa, niin olkapäähäsi takuulla koputtaa,
tää vanha tunnoton konkari, kaikkien janoisten sankari,
Herra Morkkis sua muistaa, ainut jolla juttu luistaa,
jälkeen illan eilisen, ainut joka hahmottaa sen....:D

Monesti ajokunto lasketaan varman päälle 1 olut/2h.

Alkaako laskenta juomisen aloittamisesta vai lopettamisesta? Miten vaikuttaa jos juonkin esim. 8 olutta putkeen nopeasti puolen tunnin sisällä vs. juon 8 olutta 12h sisällä tissutellen?

Krapulamasennuksissa ei kyllä ole mitään järkeä. Mieli on apea vaikkei siihen ole mitään syytä. Sitten jossain vaiheessa päivää havahtuu kun tajuaa ettei oikeasti mikään edes ole pielessä. :) Tänään oli sellainen päivä. :D

Olisikohan noihin hormonikeikahduksiin mitään kikkaa?

Monesti ajokunto lasketaan varman päälle 1 olut/2h.

Alkaako laskenta juomisen aloittamisesta vai lopettamisesta? Miten vaikuttaa jos juonkin esim. 8 olutta putkeen nopeasti puolen tunnin sisällä vs. juon 8 olutta 12h sisällä tissutellen?

Jos otat et aja..Et kai nyt ole idiootti?!

Duunissa join puoli lasillista skumppaa = kieltäydyin ajamasta trukkia. :D ..ihan pomon kiusaksi.. Kunnon kännin jälkeen vasta krapulaa seuraavana päivänä suostun menee rattiin.

Ei kai tässä sitä kysytty. Miten itse lasket ajokuntosi? tuolla kahden tunnin säännöllä satakiloinen jantteri nauttii lauantaina klo.12.00-24.00 kopan olutta, niin hän on ajokunnossa maanantaina päivällä 12.00. Odotelisitko itse varmuuden vuoksi keskiviikkoon?

2h/annos aloittamisesta. Näin se yleensä lasketaan, mutta kyllä siinä joku fiba on, jos tuota esimerkkiä ajattelee.

E: jokunen vuosi sitten riipaisin perjantaina arvioilta 12 annosta neljään tuntiin.(20.00-24.00) aamulla soi puhelin ja ikäviä uutisia lähiomaisesta. Ei muuta kuin poliisiasemalle puhaltamaan pilliin klo 12.00 ja puhdas nolla. Pääsin lähtemään sairaalaan siltä istumalta, vaikka tuolla kaavalla olisi pitänyt odotella kahdeksaan asti illalla..

En ole aikoihin ryypännyt enkä oikeastaan ryyppää nytkään mutta pari olvi leguana nimistä juomaa on kumottu ja maistuu ihan vitun hyvälle. Yksi parhaista lonkuista (tai mitä onkaan) mitä olen juonut.

En ole aikoihin ryypännyt enkä oikeastaan ryyppää nytkään mutta pari olvi leguana nimistä juomaa on kumottu ja maistuu ihan vitun hyvälle. Yksi parhaista lonkuista (tai mitä onkaan) mitä olen juonut.

Itse tykkään myös.. Ei uskoisi, et on omena pohjainen juoma..

Back
Ylös Bottom