Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No tämä viikko näyttäs olevan ihan lämmintä! Loppuviikosta jopa hellettä. Tänäänkin varjossa oli välillä jopa +22!!! :wtf: Ens viikolla sitten taas sitä perus syyssäätä.

Vähän COOL!!!
Mut mikäs pointti sillä kuulalla siinä jossain kaljatölkissä on? Olikohan heinekenia vai carlsbergia vai mitähän se oli missä on joku kuula sielä sisällä...

Olenko mä sairas vai tyhmä, kun nauran tälle?

http://www.findance.com/uutiset/18419/vauva-syntyi-penis-otsassa

E: No en oikeesti naura.

Eiköhän noita kakaroita oo ihan tarpeeks, mitä tollasia epäsikiöitä elossa pitämää. Kenen iloks? Tonki vois johonki tieteelliseen tutkimukseen luovuttaa. Tai sit rotan muonaks.

Aina tullu sen verran humalas oltuu ku sellasee koskenu. Mut mul onki tapana purskutella kaljaa suussa ja sylkästä takasin pulloo ku mä tykkään vaahosta. Enää ei tarvii sitäkään harrastaa.

Voi jumalauta :kuola: Forza Italia! Forza Alfa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Good morning vietnam! :D

Ai sielläkö on jo/vasta aamu. Voiski lähteä kuromaan aikaeroa umpeen ja mennä unten maille. :zzzz:

Ja Ephe ei sano sitten mitään.

Vanhaa mutta hyvää...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai sielläkö on jo/vasta aamu. Voiski lähteä kuromaan aikaeroa umpeen ja mennä unten maille. :zzzz:

Kato Lapissa on taikaa, tyttösein!

[video=youtube_share;EqSJvBaFnIY]http://youtu.be/EqSJvBaFnIY[/video]

Voi perhana! Otomixin kengät! Me so horny now.. Mun tuurilla tilaan noi ja joku ristiside pamahtaa. Mut eihän se saa jos ei otakaan. Perkele.

Jännästi nää kesäyöt venyttää tätä nukkumaanmenoa. Mieli vaeltaa. Nyt jos kroppani saisin vaeltamaan peiton alle. Öitä, tätin pikku sammakot.

Back
Ylös Bottom