Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistakaapa sitten syksyllä maistaa Lapparia ;) Mun rakkaudella kasvattamat mallasohrat menee nimittäin tonne. Tai menee, jos nää kelit paranee ja saa ylipäätään satoa.

Menin tekemään sen virheen että kävin n. 13v sitten Lapin Kullan tehtaalla Torniossa katsomassa heidän oluen valmistustaan. Siihen loppui minun lapparin juonti kuin seinään.. Vaikka varmasti samat ällötykset löytyy muidenkin merkkien tehtailta niin en niitä ole nähny, enkä mene katsomaankaan tai loppuu pian kaljan juonti kokonaan :D Ylipäätään kaikki tutustumiset jonkun hyvän tuotteen valmistukseen kannattaa jättää väliin. Parempi vain nauttia valmiista tuotteesta, mm. makkara:)

Menin tekemään sen virheen että kävin n. 13v sitten Lapin Kullan tehtaalla Torniossa katsomassa heidän oluen valmistustaan. Siihen loppui minun lapparin juonti kuin seinään.. Vaikka varmasti samat ällötykset löytyy muidenkin merkkien tehtailta niin en niitä ole nähny, enkä mene katsomaankaan tai loppuu pian kaljan juonti kokonaan :D Ylipäätään kaikki tutustumiset jonkun hyvän tuotteen valmistukseen kannattaa jättää väliin. Parempi vain nauttia valmiista tuotteesta, mm. makkara:)
Kaikki parhaat asiat elämässä on hieman sotkusia. Tai verisiä.

:kuola: En ole ennen huomannutkaan, että tuosta kuolahymiöstä tippuu parin sekunnin välein tippa kuolaa muutaman pixelin verran alaspäin. Aika mielenkiintoista jos rupiaa tarkemmin miettimään tai varsinkin jos ei rupia.

Ei ollu ainakaa liian laiha. Osa on niin laihoja että ihan hirvittää pitkänmatkan yli 3000m juoksijat ei nappaa yhtään. Jotkin kolmiloikkaajat ja pituushyppääjät omistaa parhaat perseet.

Ehkä eniten keskiverron kaduntallaajanaisen (ja -miehen) näköisiä on keihäänheittäjät, mitä nyt hieman enemmän pattia. Huippu-urheilijaksi ei niistä naisista montaa äkkiä arvaisi

On ollut sellainen vuoristoratapäivä, etten muista viimeks. Aamupäivällä oli onnellinen ja hyväntuulinen ja helppasin kamuja muutossa. Oon oikeastaan ollut tällä mielellä jo monta päivää. Sit alkuillasta sainkin shokkiuutisen ja oon itkeskellyt on off siitä lähtien. :( Kamujen seura piristi ja piti kasassa, mut mä tarttisin kyl niin ison halin just nyt.

Olipas petollista kaljaa; siitä tuli känniin. En olisi kyllä ikinä arvannut.

Käytin äsken puolipistettä vaikka Kurt Vonnegut sanoi ettei niitä pitäisi koskaan käyttää. Toisaalta Vonnegut meni ja kuoli, joten kannattiko olla käyttämättä puolipisteitä, häh?

Millä hitolla ne tässäkin ohjelmassa katsoo, että onko vastaus oikein vai väärin? Suoritetaanko kisailijoille ennen ohjelmaa valheenpaljastustesti vai miten oikein meni?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mokomalla jatketaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuota tulikin viime kesänä luukutettua :) Eikös noi tehny jonku akustisen levynki joskus?

Kyyyllä.

Heinäkuu ja sataa vettä niin kuin syyskuussa. No ehtii se kesä tulla ensi vuonnakin.

nUSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Yötöissä sitä löytää aina uusia puolia itsestään. Mm. siinä, miten luova on keksimään tekemistä ja tapoja viihdyttää itseään askeettisessa ympäristössä. Tässä on kylläkin hyvä tilaisuus suunnitella treeniohjelmat hetkeks eteenpäin ja tehdä kaikkee muuta, mille ei normipäivänä löydy aikaa...

Voi prkl. Alan olemaan pikkaisen kännissä, ei väsytä yhtään ja kaverit meni jo nukkumaan. Mitä sitä sitten tekisi :/

Back
Ylös Bottom