Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tässä oma sanavarasto edes enää riitä hajoilemaan tähän "Suomen kesään" :dance: Loppuviikolle yhdelle päivälle luvattu yli 20°C, muuten mennään jossain 15°C tuntumassa. Perkele. Jos ei olisi töissä kiirettä, niin ottaisin äkkilähdön jonnekkin etelämpään.

Hyvää säätä toi on. Eipähän tarvi turhaan hikoillakkaan!

Aamupuurot nassuun. Onpas viikko menny nopeaa kun jo torstai on ja v-loppu häämöttää. Mikäs sen mukavampaa. Pistetääs ny vähä musiikkia näytille, mitkä iskee tällä hetkellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipähän haittaa yhtään nää kylmemmät kelit. Ehtii sitä hellettä sit kärsiä lomamatkalla ihan tarpeeksi. Nyt kyl vähä harmittaa ku heräsin tos jo joku aika sitten mentyäni about klo.02 nukkumaan. Ihan mielelläni olisin pitempääkin porsastellu.

Hyvää säätä toi on. Eipähän tarvi turhaan hikoillakkaan!

Kyllä niihin hikoilusäihinkin tottuu aika nopeasti, niin mukavemmathan ne on. Eikä minua yhtään haittaisi, vaikka lämpötila olisi jossain 30°C pinnassa. Aiettä sitä fiilistä kun voi vetää aamukohveet parvekkeella, ja tylsinä hetkinä voi lueskella jotain kirjoja partsilla tai rannalla.

Kyllä tuo 15 astetta on just passeli imo.

Kyllä niihin hikoilusäihinkin tottuu aika nopeasti, niin mukavemmathan ne on. Eikä minua yhtään haittaisi, vaikka lämpötila olisi jossain 30°C pinnassa. Aiettä sitä fiilistä kun voi vetää aamukohveet parvekkeella, ja tylsinä hetkinä voi lueskella jotain kirjoja partsilla tai rannalla.

Mutta näillä lämpötiloilla pysyy sisälämpötilatkin semmosina, että saa nukuttua. Vittumaista pyöriä öisin hikilammikossa.

Onneksi on moderni asumus, jonka saa kesälläkin pysymään sopivan viileänä läskimmällekin. Aika horroreita monet pienet vanhat kerrostaloasunnot kesähelteillä.

Joo, mulla vanhahkossa punatiilikerrostalossa läpitalon huoneisto silleen tosi kivasti että aurinko noustessaan paistaa keittiöön, kiertää makuhuoneen kautta ja viimeiset säteet ennen auringonlaskua luovuttaa olohuoneeseen... :face:

Mutta näillä lämpötiloilla pysyy sisälämpötilatkin semmosina, että saa nukuttua. Vittumaista pyöriä öisin hikilammikossa.

Nojuu, tuossa olet oikeassa. Hommasin pari kesää sitten kattotuulettimen, niin se pitää hyvin olohuoneen viileänä. Makkariin saan tänä kesänä ilmastointilaitteen, niin toivon mukaan makkarikin pysyy sen jälkeen viileänä ulkosäästä riippumatta.

Haluun jo päikkäreille...

Ensimmäiset raskausarvet tulleet!! Molemmin puolin, missä rintalihas kiinnittyy olkapäähän. Wau! :rock::puntti:
Raskausarvet on lähinnä vittumaisia :D Mulle tulee niitä jo vastapumppivenytyksistä ja kroppa onkin niitä aikalailla täynnä.. Latseissa, reisissä, käsissä, you name it. Onneks ne sentään ajan kans vaalenee.

Olihan hyvä ja pirteä työpäivä vaikka unta ehkä 4 tuntia alla ja muutenkin univelkaa alkuviikolta. Kaupan kassavosut kattoo mua jo kieroon ku aina yhtä hyvät ostokset: muutama roiskeläppä ja jäätelöpaketti ja suklaata.

Tuo on semmonen juttu, jota kaipaan maalla asuessani. Ulkona ei voi syödä/juoda/hengata rauhassa koko kesänä, kun kimpussa ovat jatkuvasti sääsket, paarmat tai kärpäset - tai heinäkuun lämpimimpinä aikoina kaikki yhtä aikaa... :jahas:

Mutta mun makuuhuoneessa on sentään kahenksantoista astetta lämmintä, että paistukaa yksiöihinne. :D

Back
Ylös Bottom