Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumalantähden skarpatkaa. Patleetilla on ihan kuvatkin?

huh kohta porvoohin. Läppäri mukana. Käytiin perheen kera haltialan tilalla. Taidan olla ihan lärvätsalot, eihän mun pitäny mitää juoda. 2 litran kolpakkoa tuntuu kummasti. Mä oon nyt herkällä tuulella jos jollakin on jotai murheita niin oon turvallinen olokapää!

Tuntuupa oudolta lukea juhannusjuttuja joka puolelta, kun täällä on ihan normi viikonloppu. Ei nämä viikingit juhannusta juhlista, ehkä saattavat kyhätä pienen noitarovion lähiön kirkon pihalle mutta siinä kaikki, virallinen juhla tai pyhä se ei ole. Enkä muuten ole tainnut viettää juhannusta neljään vuoteen, en varmaan enää osaisikaan...:D

^ei

WTF?! Nyt kiukuttelut pois ja viinaa päähän! Ja illalla hurmataan kaikki naiset - tai maataan putkassa kuset ja paskat housussa :haart:

En mä kiukuttele, mutta en jaksakaan vetää kalsareita jalkaan ja ottaa kännejä yksinään. Meen salille huomenna tai ainakin pyöräileen pitkästi kun on vissiin aurinkoinen päiväkin tulossa.. Enkä edes osaa hurmata naisiakaan.

Vittuku kiinnosta naiset yhtään. Oon herrajumala huonolla tuulella. Perkele! Ei se ainakaa viinasta johdu. Litran juonu kaljaa ja porvoossa. En tajua mitä vittua oon tehnyt että vittuillaan fb kautta?? Mutta vastauksia on jumalauta tultava..

Onpa outo juhannus. Justiisa tulin tossa salilta ja on tää Helsinki uskomattoman kuollut mesta juhannuksena :D Kadut tyhjillään eikä ihmisiä missää.

Missä mun kaverit on ? :( eikö mulla oo kavereita?

Just siistiä kun paikat on tyhjinä, mut vois toki olla joku kauppa auki. Ei ole safkaa, joten on tehtävä pannukakku :D

Se on stadissa siistiä. Jopa porvoo on tyhjä!

No just käytiin koirien kanssa lenkillä ja yks ainut hemmo tuli vastaan ja sekin tuli salilta. Oikeastaan hävetti kun se kuittas että ollaan varmaan ainuat selvinpäin niin oli pakko myöntää että tässä olen flunssaan nauttinut kuuma mehua ja pirtua pitkin päivää. Mut ei kai tässä pahassa olla kun ei olis muuten huomannut.

Back
Ylös Bottom