Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennen salille menoa olin laittanut maustetut BCAA:t isompaan sheikkeriin ja oli tarkoitus laittaa heraa pienempään sheikkeriin, no minä tietenkin pistin vahingossa siihen isompaan sheikkeriin...Perus mun tuuria..Ja ei ollut eka kerta :D (Viime kerralla tosin olin juonut sen sekoituksen ja hyi helvetti kun oli pahaa, sour apple BCAA + suklaahera :D lens tällä kertaa jauhot roskiin)

Ennen salille menoa olin laittanut maustetut BCAA:t isompaan sheikkeriin ja oli tarkoitus laittaa heraa pienempään sheikkeriin, no minä tietenkin pistin vahingossa siihen isompaan sheikkeriin...Perus mun tuuria..Ja ei ollut eka kerta :D (Viime kerralla tosin olin juonut sen sekoituksen ja hyi helvetti kun oli pahaa, sour apple BCAA + suklaahera :D lens tällä kertaa jauhot roskiin)
Epäonni jatkuu...Heradrinkki tippu lasista näppäimistölle...

Oli sitte viiminen kerta ku käyn yöllä avaamas ove... ajattelin et yks tuttu siä oven takana ja tarttee majapaikkaa niinku monta kertaa on käyny, mukava kaveri MUTTA ovella olikin kännissä oleva dementoitunut naapuri... Vittu mikä homma saada se pihalle.

+ vittu et yritti pummata tupakkaa... anna ny yks, anna ny yks tupakki, anna ny yks.. mikä vittu oli kun ei menny päähän ETTEN POLTA.

Onneks ei nähny juhannusjuomia tos nurkas.

Voishan tuota tosiaan käydä nukkumassakin. Jotta kellään ei olis orpo olo:

[video=youtube_share;qq9k5yNTi6g]http://youtu.be/qq9k5yNTi6g[/video]

Mulla on ihan saatanallinen kolmenkympin kriisi päällä. Viikon verran pukannu taas kovempaa depistä päälle. Nytkin kuuntelen John Fogertyn Have You Ever Seen the Rainiä itkua tihrustaen ja haaveillen, että olisin vielä 15. :itku:

On tää insomnia pyllystä... kai tässä sitte kuunnellaan Johnny Winteriä samal ku odotellaan väsymystä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta. cofee.webp
No eihän tuo taida tuola venäjällä ikinä olla niin justiinsa : D

Kunnon kymmenen tunnin yöunet takana. :haart:

Noin neljä tuntia unta täällä. 0/
Noh onneksi enää tää ja huominen päivä töitä ja saa siirtyä takas lomatunnelmiin.

Heräsin 30min ennen herätystä, kun kaverin johtamalla työmaalla minun talon naapurissa alkoi meteli. Pitää varmaan soittaa ja torua, kun herättävät tuollain.

Ja toinen vitutuksen aihe on tämä Suomen "kesä", joka ei ole kesä kuin nimellisesti. Ei ole todellista, että tänäänkin päivän lämpimin hetki on 15°C. Olisin ottanut 2kk reissun jonnekin helkkariin täältä, jos ei olisi töissä tarvetta. Huoh.

Alle 5 tuntia unta ja mä oon edelleen vielä hetken aikaa työtön. Ihan hullu kombinaatio. Nousta nyt vapaaehtosesti ajoissa mutta kun pitkään nukkuminen on ihan perseestä. Myös ajoissa nukkumaan meneminen on persiistä.

Kahden aikaan vasta nukkumaan :/

Back
Ylös Bottom