Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Koe-eläinpuisto menetelmällä kokeillaan vetää perseet yksin kämpässä sammumis pisteeseen asti.. mielenkiinnolla ootan miltä huomenna näyttää, ehkä ei sen kummemmalta kuitenkaan..

Nyt tulee ikävä kyllä se part 2, Entinen huominen oli se että heräs kaverin soittoon sohvalta iltapäivällä. Tätä kokeillaan nyt uudestaan ku turhauttaa kaikki..

Heräsin laskuhumalassa sohvalta, ei tekis mieli mennä sänkyyn vaan jatkaa samaan rahaan. Ehkä mä kuitenkin meen vähän koisaan, joku roti pitää olla.

Suomalaista keskiketterää en juo enää ikinä. Muutama vuosi sitten se oli suurta herkkua mutta ei enää ku tiedän jo paremmasta.

Olo alkaa helpottaa.

Mä pidän apuluksesta aina vaan enemmän ku se o lopettanu ne puheet rahkasta ja siirtyny tähän suomalaisten nuorten perinteiseen ajanviettotapaan ^^

Mä pidän apuluksesta aina vaan enemmän ku se o lopettanu ne puheet rahkasta ja siirtyny tähän suomalaisten nuorten perinteiseen ajanviettotapaan ^^
Oon yleensä pystyny yhdistämään molemmat asiat. Nyt ei vaan oo motivaatiota ku yhteen harrastukseen. Kyllä se rahka tulee mukaan kuvioihin taas syksyllä :)

Vituttaa kyllä kattoa peiliin tällä hetkellä, niin hoikka poika kattoo takaisin. Pitää ottaa ittee niskasta kiinni jossaki vaiheessa. Kahden viikon päähän suunnittelen selvää viikonloppua, jos sitä sillon jo ryhdistäytyis.. ehkä.

Oon yleensä pystyny yhdistämään molemmat asiat. Nyt ei vaan oo motivaatiota ku yhteen harrastukseen. Kyllä se rahka tulee mukaan kuvioihin taas syksyllä :)

Vituttaa kyllä kattoa peiliin tällä hetkellä, niin hoikka poika kattoo takaisin. Pitää ottaa ittee niskasta kiinni jossaki vaiheessa. Kahden viikon päähän suunnittelen selvää viikonloppua, jos sitä sillon jo ryhdistäytyis.. ehkä.

Itellä on ihan sama vaihe menossa :D Käyn kyllä salilla 4 kertaa viikossa, mutta kun koko ajan tekee myös mieli lähteä juomaan :D Tämä vkl oli kuukauden sisään ensimmäinen selvä vkl ja nyt oliskin kaikennäkösiä pippaloita joka viikonloppu reilun kuukauden ajan, eikä vituta yhtään. Syksyllä sitten juodaan vähemmän ja reenataan enemmän.

Kai se tässä iässä ihan normaalia on, että alkoholi maistuu. Varsinkin nyt kesällä!

Kesällä kuuluu käydä 1-2 kertaa viikos maksimissaan salilla tekemäs pari sarjaa jotai raskaita perusliikkeitä mutta kaikki muu aika vaan keskittyä yleiseen chillailuun ja hyviin kuoseihin.

Kai se tässä iässä ihan normaalia on, että alkoholi maistuu. Varsinkin nyt kesällä!
Iän myötä himo vaan kasvaa, eikä ole niin merkitystä, onko kesä vai talvi:hyvä:. Erilaiset vastuut vaan lievästi sanottuna vaikuttaa ryyppäämiskertojen lukumäärään. Mutta aina kun vaan on mahdollista, naps.

Muija lähti pariksi päiväksi P-Pohjanmaalle morjestaan vanhempiaan. Itellä on vielä pari päivää töitä (huomenna klo 11:00 duuniin) joten sain jäädä yksin stadiin ennenkuin lähdetään mökille viettämään jussia kavereiden kanssa.

Tänään vitutti ruhtinaallisesti olla töissä mutta nyt oon kotona, sauna on melkein valmis ja jääkylmä siksari olutta odottaa nauttijaansa. Tein heti kärkeen pari rommikolaa ja kuuntelen Frank Zappaa.

"..Good morning your highness uuuUUuuuuuUUuu.." Vittu että on kova levy! :rock:

Sanotaan että ihmisen pitäisi huolestua jos juo yksin, mutta nyt ei nappaa murehtia. :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuten sanottu, tilaisuus tekee kännin. Ilman hauskaakin voi olla viinaa, vai miten se meni? No eikä, ihan pienet siemaisin. Vajaan kymmenen keppanaa ja viskin. Unille se on laitettava, kun huomenna pitäisi puuhastella poikasten kanssa kaikkea lystiä. Mutta tämähän se on; pikkutirinät on vedettävä iltasella, semmoiset, että vähän maistuu paska aamulla suussa(-->koska paska todellisuus, kiitos Jyrki ja Jutta ja muut runkuttajat), mutta toimintakyky on likellä sataa. Vaan pitää tällä viikolla vetästä yhet ihan täydet sarjatkin.

viies päivä menossa, ja oon onnellinen. ainakin nyt. Eilen tuli otettua tosin hiema lievemmi, kai kymmenkunta rapalaa.. oon aika rapane äijä kyl

Kohteessa paistaa aurinko ja taistelulaiva on pakattu! Ei muutakun speedot jalkaa, pavilionki pystyyn ja kohti kalajoen juhannusfestareita! ADIOS :hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::rock::rock::rock::rock::rock::dance::dance::dance::dance::dance::pano::pano::pano::pano::pano::pano::pano::pano::face:

Back
Ylös Bottom