Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

En tosin osaa päättää kumpi on vielä paskempi, video vai biisi. Jotain ihan vitun hirveetä kummatkin. Ja nyt siis olen ihan tosissani, ei siis mitään "niin paska että hyvä". Toi on oikeesti maailmanhistorian hirveintä paskaa.

"Adding comments has been disabled for this video."

Mistähän johtuu? Varmaan tullut semmoinen kasa dissauksia tonne.

Jotain raja pitäis olla, mutta ei näköjään ole. Ihan tosissaan, paskin missään ikinä.

Itse punastuin kuin katsoin tuota, siis oikeesti vittu fyysinen myötähäpeän reaktio. Ja nuo muuvit..

e. kuitenki kymmenen vuoden päästä tuo on laihtunut 50 kiloa, näyttää Justin Timberlakelle, tekee autotune hittejä ja nauraa räkäsesti vihaajille.

Tiemäärärahoista päättää Kataisen hallitus ja liikenneministeriö. Suomessa on tiet erinomaisessa kunnossa kunhan on kokemusta muista maista. Yksikään keskonen ei maksa miljoonaa mutta siitä kasvaa satojentuhansien eurojen veronmaksaja. Annetaan vittu kuolla vaikka vempeleet löytyy. Tehdään 100 miljoonan liikenneympyrä Herttoniemeen (fakta).

Offtopiccina vielä vastaan. Moottoriurheiluratoihin liittyvä byrokratia ja luonnonsuojelijoiden lajia vahingoittavat hankkeet eivät millään tavalla liity tiemäärärahoihin. Keskonen todellakin voi maksaa sen miljoonan ja elinaikanaan vielä enemmänkin yhteiskunnalle, jonka seurauksena sitten keskonen saa nauttia kehitysvammaisesta loppuelämästään. Järkeä? Lähde: http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/vuoden+kallein+potilas+maksoi+miljoonan/a764723

Hienon näköstä.

[video=youtube_share;-VgA32p_6fE]http://youtu.be/-VgA32p_6fE[/video]

Maailman historian ehkä hirvein biisi. Ylittää minusta Rebecca Blackin Fridayn, Robinin ja Justin Bieberin :D
Videossa mahtavat 3 kuvakulmaa :D feat. tynnyrivääristymä ja oikein rule of thirdsiä noudatettu tossa seinää 2/3 -shotissa.

Voi Venäjä :D

Ei vittu toi punatakkinen vermerihousuinen mes on mun idoli :lol2::dance2: Meiän punatukkanen Santsiki pääs bailaa siin kahenminuutin jälkee poikain kanssa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom