Älä nyt ole kukkahattu ;)
Ooksä nyt vittu tosissas? Joku alaikäne teini jonne vaarantaa liikennettä ja sun mielestä se on ok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt ole kukkahattu ;)
^Näyttivät autokoulussa ton videon. Se oli video, joka laittoi miettimään.
Vai täällä keskustelu jatkuu vieläkin. Mitä tohon rispektiin ja katu-uskottavuuteen tulee kadulla "kovaa" ajamisesta niin sorry, ei löydy. Lihava tourinkimopoilija joka joskus motarilla hurjastelee yli rajoituksen ja vähän kiihyttelee silloin tällöin ei kyllä riitä juutubeihmisille mitenkään. En edes keuli koskaan kerta en osaa. Kunhan ajelee omiksi iloikseen ja mun mielestä on hyvä että porukka osaa pitää hauskaa(video mistä sai kaikki alkunsa) Aina sitä hauskaa on pidetty ja nykyään kaikesta vaan pitää niin kauhea haloo nostaa ja suurimalle osalle "kukkahatuista" on jo ihan liikaa että mulla on äänekkäämpi putkisto kun heidän Golfissa ja toivovat jo sen johdosta mulle kuolemaa. Noh, ei kai siinä.
Mitä vaarallisuuteen tulee, niin itse olen ainakin helvetisti vaarallisempi kuljettaja tolla Fiiatilla jos on kuume päällä, kun mopolla ajaessa vaikka ylinopeutta vähän olisikin. Sama pätee kokemusten mukaan suurinpaan osaa seniorikuljettajista.
kato hei vähä rispektii kaverilla nääsOoksä nyt vittu tosissas? Joku alaikäne teini jonne vaarantaa liikennettä ja sun mielestä se on ok?

Jäi joku alle tai ei, doesn't matter, had fun.
Kuulostaa siltä, että b-ryhmän rallikilpailua lapsensa katsomaan vienyt isä olisi ansainnut vähintään turpaanvedon, olihan hän tietoisesti saattanut lapsensa rallikuskien ajotaitojen varaan.
Keskoslapsen hengen pelastamiseen on täysin kohtuullista ja jopa velvollisuus käyttää satoja tuhansia tai jopa miljoonia euroa, mutta moottoriratojen ylläpitoon tai rakentamiseen ei valtiolta tai kukkahattutädeiltä myötätuntoa löydy, esimerkkinä Ahvenisto. Samat tädit kokevat ajoharjoitteluun tarkoitetut pelto- ja jääradat liian häiritsevinä, joten niiden käyttö edes valtiolta salassa on käytännössä mahdotonta.
Jokainen liikenteeseen lähtijä ottaa tietoisen riskin, jonka realisoituminen on loppuen lopuksi itsestä kiinni. Yksittäinen kaahaaja tai driftaaja ei tätä kokonaisriskiä lisää merkittävästi.
Tiemäärärahoista päättää Kataisen hallitus ja liikenneministeriö. Suomessa on tiet erinomaisessa kunnossa kunhan on kokemusta muista maista. Yksikään keskonen ei maksa miljoonaa mutta siitä kasvaa satojentuhansien eurojen veronmaksaja. Annetaan vittu kuolla vaikka vempeleet löytyy. Tehdään 100 miljoonan liikenneympyrä Herttoniemeen (fakta).Keskoslapsen hengen pelastamiseen on täysin kohtuullista ja jopa velvollisuus käyttää satoja tuhansia tai jopa miljoonia euroa, mutta moottoriratojen ylläpitoon tai rakentamiseen ei valtiolta tai kukkahattutädeiltä myötätuntoa löydy, esimerkkinä Ahvenisto. Samat tädit kokevat ajoharjoitteluun tarkoitetut pelto- ja jääradat liian häiritsevinä, joten niiden käyttö edes valtiolta salassa on käytännössä mahdotonta.
En kyllä uskalla katsoa ihan jo tuon kuvan perusteella O.o Menee yöunet...Anoreksiaa sairastava nainen, joka painaa vain 17 kiloa. On kuollut jo.
Jeesus
[video=youtube_share;9BWJlZak-TI]http://youtu.be/9BWJlZak-TI[/video]
Jotain raja pitäis olla, mutta ei näköjään ole. Ihan tosissaan, paskin missään ikinä.Maailman historian ehkä hirvein biisi. Ylittää minusta Rebecca Blackin Fridayn, Robinin ja Justin Bieberin :D