Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Juuri näinMäku suosittelen aina kaikille ulkopaikkakuntalaisillekki et menee HOOKkiin jos on täällä päin
![]()
paikka vaikuttaa kuitenkin aika kivalta mestalta ja ihmisillä tuntuu olevan aika jees asenne.
Eihän tässä oo taas pariin viikkoon tullut käytyäkään.Kokemukseni Tampereelta rajoittuvat Pispalaan ja Akateemiseen kyykkäänpaikka vaikuttaa kuitenkin aika kivalta mestalta ja ihmisillä tuntuu olevan aika jees asenne.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt mikä siinä Hookissa on muka niiiin mahtavaa. Mä vannon Siipparien ja Speakeasyn nimiin.
Pitäisköhän lähtee viikonloppuna siiville pitkästä aikaa.Eihän tässä oo taas pariin viikkoon tullut käytyäkään.
Voisi katsoa jos loppukesästä ottaisi jonkun minimiitin Tampereelle siipien merkeissä?
Sinne kymppitiistaihin porukalla mässämään. :DSticky Wingers oli kyllä hyvää, tai ainakin mun kokeilemat crispyt.Siipiweikot on kyl kanssa ihan ok, mutta Speakeasyn siivet jää minusta kakkoseksi Hookille. Ei ole ihan yhtä maukkaita ja mehukkaita. Mutta Speakkareissa oli se hyvä puoli, että siellä oli (taitaa olla vieläkin?) se Kymppitiistai: sai syödä siipiä niin paljon kuin jaksaa 10e:llä. Niitä minulla meni joku 45-50 siipeä aikoinaan, mutta hyvää se aikansa oli.
Voisi katsoa jos loppukesästä ottaisi jonkun minimiitin Tampereelle siipien merkeissä?
Sticky Wingers oli kyllä hyvää, tai ainakin mun kokeilemat crispyt.
Ai mutta hei Tamperelaiset, olisiko jotain kivoja vinkkejä minne mennä viikonloppuna?
Ai mutta hei Tamperelaiset, olisiko jotain kivoja vinkkejä minne mennä viikonloppuna?
olisiko jotain kivoja vinkkejä minne mennä viikonloppuna?

Moi söpöliinit.
Perkele mie siivosin. Ansaitsisin mitallin.
Sticky Wingers aukes joskus alku keväästä. Tuttu jo kerkisi haukkumaan palvelun jäätävän hitaaksi, niinpä ei ole tullut testattua itse (vielä) sitä paikkaa.
Särkänniemessähän on pakko käydä kerran kesässä. Koskenrannan ja näsinpuiston kautta sinne vaan veivattavaksi vaahtokarkki, jos ei kauheesti sada.![]()
Mitalia et kuitenkaan ansaitse. Senkin väärinkirjoittaja.