Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enhä mie mistään tollasista dippihommista ole kuullukkaa! Mutta nyt kun mainittet, niin ei mikään huono idea.

Kermaviiliin valkosipulidippi ni moro. Hyvin uppoo. Hyvin noi kyl uppos ilmankin.
Joo kyllä tää on enemmän levyraati kuin off-topiccia.. :D Onneksi voi aina olla klikkaamatta biisejä, kestää vaan aikaa selailla sivuja josko siellä biisien välissä jollain olis jotain juttuakin:jahas:
:DEks sä dipannu niitä siipiä HOOKissa?![]()
Ööh.. mihin ne piti dipata? :lol2:
No hyvin näytti tosiaan menevän. Tuli vain mieleen, että ennen vanahaan net kuulemma vetivät nuo rustotkin ihan pokkana.
Texas Pete on ainoa oikea siipimauste.Eks sä dipannu niitä siipiä HOOKissa?![]()
Niiden mukana tulee sellanen valkonen dippi..aurajuustodippi..mut vaikkei tykkäis aurajuustosta ni se voi silti upota.. :D ihan parasta.. joko mennää? :D :D
Mä syön nahat, läskit, lihan... En mä rustoja ja luita jaksa napsia.

No et sä onneksi ole ainoa kuka noita pommittaa
Hookin wingseistä olen kuullut pelkkää hyvää, joskus kunhan kerkeää niin pitää käydä kokeilee.. Ehkä lomalla sit olis aikaa tohonkin.
Pari kaveria maininnu että välillä joutuu oottaa ruokaa melko kauan.Hookin wingseistä olen kuullut pelkkää hyvää, joskus kunhan kerkeää niin pitää käydä kokeilee.. Ehkä lomalla sit olis aikaa tohonkin.
Tappaa nuo itikat tuolla, porkele. Ja päivällä syö mäkärät pennuista liiat lihat luiden päältä. Saatana, pakko on olla iltaisin pikkusen kännissä, jotta nuita kestää!
Siellä oli joku nätti tarjoilijakin vai oliko peräti pari... Eksie vielä asu Tampereella ja et ole käyny? :D
Pari kaveria maininnu että välillä joutuu oottaa ruokaa melko kauan.
Harrin kana vie voiton.
Texas Pete on ainoa oikea siipimauste.
Eiku nyt tuli joku hämärä muistikuva... Joo jotain mie sinne dippasin... :D Jep! Nappaat mut siitä samasta paikasta! :D

Hookin wingseistä olen kuullut pelkkää hyvää, joskus kunhan kerkeää niin pitää käydä kokeilee.. Ehkä lomalla sit olis aikaa tohonkin.