Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun mielestä ne on ihan kivoja, voi häärätä vaikka mitä kaikkea rauhassa kun missään ei ole ketään

Hmm 5 olutta naukattu. Vieläköhän sitä yhen ottais vai joko riittää sunnuntai-illalle?

Ssssssssssaunaan. Mökille. Nyt. Uimaan ei voi mennä kun vesi on ihan stanan kylmää.
Kuinka niin? Eihän nyt ole edes pakkasta.
Merivesi oli ainakin 4-6 asteen välissä pe-la, eikä tuntunut missään. Laiturilta ukko alas -> tikkaat ylös ja äkkiä saunaa. -> repeat.. En ole koskaan ollut paremmassa puusaunassa, kuin eilen! Toimi varmaan kutvelon poistajana erittäin tehokkaasti.

Jos pitää kysyä, niin se tarkoittaa, että ehdottomasti vielä yksi.

Selvä. Syytän sitte sua, jos huomen aamulla tuntuu pahalta lähteä polkemaan fillarilla 25 kilometrin matkaa seiskan jälkeen :D

Se on huomisen murhe, mutta otan täyden vastuun. Otin itse myötätunnosta toisen viskilasillisen.

Hyvä. Jääkaappiin jäi tosin vielä yks. Ehkä senkin joutuu sieltä vielä juomaan pois ettei raukkaparka tunne itseään yksinäiseks pimeässä kaapissa.

Nyt on veljen tyttären synttärit lusittu. Alkoi vähän ahdistamaan kun piti 7 tuntia istua siellä. Onneksi ei tarvinnut leikkiä tai mitään sen lapsen kanssa. Olin myös salaa itsestäni ylpeä, kun se lapsi piti eniten minun ostamasta lahjastani.

Komea laite tuo RX-7! Muutenkin hienoja pörinöitä autoissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olin myös salaa itsestäni ylpeä, kun se lapsi piti eniten minun ostamasta lahjastani.

Aww :) Mita ostit?

Meikalainen katsoo jo toista futismatsia putkeen. Eilen jouduin katsomaan yhden. Alkaa jo melkein kiinnostaa koko touhu :O Huomenna kannustan Englantia!

Meikalainen katsoo jo toista futismatsia putkeen. Eilen jouduin katsomaan yhden. Alkaa jo melkein kiinnostaa koko touhu :O Huomenna kannustan Englantia!

Vaikka kovasti yrität olla vahva, niin ymmärrän tuskasi.

Vaikka kovasti yrität olla vahva, niin ymmärrän tuskasi.

:)
Mies oli kovin innoissaan viime viikolla ja selitti miten on suunnitellut meille ohjelmaa koko viikonlopuksi ja maanantaiksi. Olin tietty itsekin innoissani koska ajattelin esim. viikonloppumatkaa tai muuta kivaa. Innostus loppui siihen kun toinen sanoi etta mehan katsotaan koko viikonloppu futista :jahas:

Ostin sellaisen Barbababa kirjan jostain geometrisistä kuvioista tms. Se tyttö heitti muut lelut maahan ja istui pitkään hiljaa ja luki keskittyneesti sitä kirjaa.

:)
Mies oli kovin innoissaan viime viikolla ja selitti miten on suunnitellut meille ohjelmaa koko viikonlopuksi ja maanantaiksi. Olin tietty itsekin innoissani koska ajattelin esim. viikonloppumatkaa tai muuta kivaa. Innostus loppui siihen kun toinen sanoi etta mehan katsotaan koko viikonloppu futista :jahas:

Pitää yrittää ymmärtää miehiä näissä urheiluasioissa!

Taidan olla aika erikoinen mies kun ei mua kiinnosta juurikaan seurata mitään urheilua säntillisesti. Onhan se aina muikeaa kuulla jos Honda pärjää Moto GP:ssä, mutta muuten melko sama. Enhän minä siinä mitään voita jos joku ulkomainen lätkäseura vaikka pärjää jossain. Yritin eilen seurata nhl-peliä mut 10 ekaa minuuttia oli jo tarpeeks.

Back
Ylös Bottom