Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen oli vielä lippuja myynnissä. Osto / Myynti / Vaihto palstalta saattaa löytyä lippuja.
No lipuista tämä ei ole kiinni vaan työt haittaavat harrastuksia ja vapaa-aikaa. Huomenna pitää olla klo 5.45 jo töissä joten ei tässä kerkee kunnolla käydä helsingissä ja keritä viellä takaisin kotiin. Hieman tietenkin tässä jo iän tuomaa laiskuuttakin.
Mutta katsoin sivusilmällä tuon lauantain keikan ja se kyllä jo korvasi menetyksen. Nyt sitten loaderit otettu ja kohta salille. Siellä sitten antaa radiorockin soida ja kuunella fiiliksiä sen kautta.
47000 ihmstä ei voi olla väärässä.
10 tallican keikkaa tullut nähtyä ja settilista kyllä maistui 
Kyllä tuo Metallica ja sen fanit on kyllä aika hengettömiä, ois voinnu ottaa kersankin keikalle mukaan ihan hyvin, ei niinkuin mitään meininkiä missään. Joku tuossa aiemmi totesikin, että Gojira, Amorphis ja MH varmaan tuovat sitä energiaa ja näin se kyllä vähän tuntui olevan, tai ainakin Amorphis yllätti positiivisesti. Tuntui löytyvän näyttämisen halua ja "uusi" laulaja on kyllä loistava, oli ensimmäinen keikka "uuden" laulajan luotsaamana jonka näin.
Metallica veivasi hyvin, ei siinä mitään, mutta ei tuosta oikein mitään jäänyt käteen. 47000 ihmistä seisoo ja välillä taputtaa ja heiluttelee vähän käsiään kun bändi skulaa ja kaikilla on tosi fantsua. Ei mitään vaaraa, tai paheista niinkuin rokissa kuuluisi olla. Snake Pit oli hyvä veto kaivaa haudasta, mutta siihen ne yhtymäkohdat 90 luvun alun keikkoihin sitten jäikin.
Nojoo, en oikein tiedä mitä odotin Metallicalta, mutta nyt jo useamman viime aikaisen keikan nähneenä on pakko todeta etten ikinä tule sitä saamaan mitä nyt sitten kaipaisinkin (Seattle 1989), joten parempi jättää jatkossa väliin. Näin sanoin jo viimeksikin, mutta silloin olin selvinpäin ja nyt koitin korjata asiaa sopivalla määrällä promilleja, mutta ei se nyt kuitenkaan tuntuna jeesaavan.
Pitänee mennä Slayerin keikalle.
Mastodonkin jo niin nähty...Yleisö tuntuu olevan lähinnä jotain yritystyyppejä, siellä sitten seisoskellaan ja ihmetellään, hillityt teatteritaputukset sitten biisien välissä.
Yleisö tuntuu olevan lähinnä jotain yritystyyppejä, siellä sitten seisoskellaan ja ihmetellään, hillityt teatteritaputukset sitten biisien välissä.
Ei mun ulkoasu musiikista nauti vaan minä itse :P