MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
ME3:n foorumeja lueskelin eilen ja nopeimmat ryhmät tekee Rebellion DLC:n jälkeen gold-runnin aikaan 11:32. Aika perkeleen nopeaan :D En muista, että edes prossipelit olis koskaan menneet noin nopeasti. Silverillä randomien kanssa oon päässyt 14 minuutin peleihin.

Twx2x.webp
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/12366109/3#12367693
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/12366109/1
Video vähän hitaammasta speedrunnista (12:11): http://youtu.be/6ivnEBo8Dsk

Rebellion DLC:stä olen tykännyt, Vorcha sentinel on helvetin hauska hahmoluokka ja regen-spekattuna voi aika huolettomasti hyppiä ympäriinsä Silverillä, mä en vielä pelaa goldeja kuin silloin tällöin, joten vaikea sanoa miten se siellä pärjää. Liekinheitin käristää kivasti Bansheet, Brutet, Atlakset ja Geth Primet, kun vaan spekkaa damage, damage, armor damageen :D Muitat hahmoja en ole vielä unlockannut mutta Reegar haulikon sain ja se on ihan tehokas jos pääsee lähelle vihuja. Lyhyt kantomatka ottaa päähän, joten olen käyttänyt aika paljon Claymorea Vorchalla pidemmän matkan vuoksi.

Resurgence DLC:n parasta antia olivat mun mielestä hahmot. Krogan Vanguard ehdoton suosikki tankkispekillä, eihän se kuole perkele millään, kun välillä olen tankannut 3-4 pyroa tai meleettänyt Primen yksinäni paskaksi.

Molemmat Gethit on ihan huippuja Flamer-turretti Geth hurricanen kanssa silppoaa sakki kivasti ja olen myös pelannut paljon Claymore-melee-infiltratoria. Batarian soldier on kova lähitaistelussa mutta sentinelistä en oikein välittänyt. Tämä Resurgence -DCL mahdollisti jonkunlaisen hiilerin pelaamisen kanssa, jos pelaa Geth engineerillä ja spekkaa turretin palauttamaan suojia pelkästään. Suht rentoa vaan seurata porukkaa ympäriinsä ja laittaa turretti hiilaamaan lähettyville ja räiskiä suojista hurricanella.

Eikö kukaan enää pelaa ME3:n moninpeliä? :)

Itseäni lykästi tänään, kun PSP paketista tippui 2 ultra-rarea :P

Eipä ole tullut koskettua koko peliin sen jälkeen, kun yksinpelin vedin läpi. Ainoa joka mahdollisesti tuo takaisin tämän pariin, on se main storyn loppua viilaava DLC. Sekin on siinä ja siinä ;)

Viimeksi muokattu:
Eikö kukaan enää pelaa ME3:n moninpeliä? :)

Itseäni lykästi tänään, kun PSP paketista tippui 2 ultra-rarea :P

Itse ajattelin moninpeliin koskea ekan kerran, kun yksinpelin lopun korjaava DLC julkaistaan. Silloin voisi saada syyn uuteen läpipeluukertaan.

Miltäs kuulostaisi pakkisporukalla vähän ME3:n multiplayer? :)

Mulla on Origin ID: Pifase, jos jotakuta kiinnostaa Gold tai Silver matsit ja pelaan siis PC:llä. ME3:ssahan eivät eri platformien omistajat pelailla keskenään :/

Kunhan selvittelen eka tuon single playerin kerran lävite ja jos mielenkiinto säilyy ni sit vois kyl multiplayeriä kokeilla useemmanki miehen voimin :)

ME3:n MP-foorumilla hulvatonta huumoria:

New multiplayer characters DLC leaked!

KROGAN SHAMAN

krogan_shaman.webp
Everyone loves Krogan, so here we got another overpowered Krogan!
- He can throw biotic fireballs from his mouth causing massive damage with no refresh-time.
- 2000 health and 3000 shields at level 1.
- As a Krogan shaman, you can't pick a name when creating the character

HANNAR SOLDIER

hannar.webp

The Hannar are angry with the Reapers for killing the Protheans, and the time for revenge has come.
- You can use two weapons at once, one with each front tentacle.
- They start with a Carniflex and a Paladin when created.
- You can only name them "This one" when creating character.
- Their melee attack is replaced with a constriction with their tentacles. It can be used even with shielded/armored enemies.
- At the Japanese version, the tentacles are censored.

ELCOR TANK

elcor.webp
They were intended to fight in this war from the beginning, but their slow-walking caused them being late.
- As a tank character, they have 6000 health and 10000 armor from the beginning!
- They can't equip weapons, they use their mounted dual-miniguns and missile-battery instead.
- They are very slow walking, but with every step they cause a little earthquake wich knocks enemies.
- They can perform Hamlet as a special power.
- Other players can mount them.

VOLUS BIOTIC GOD

volus_biogod.webp

They have waited for this moment. Now, Volus can use all their deity powers at 100%. The galaxy will now know the true powerful power of the most advanced race.
- They have the most powerful biotics of all MP characters.
- Their power reload time is only 0,50 sec.
- When melee-killing an enemy, they detonate a biotic explosion wich instantly kills all surrounding enemies.
- They can only sprint for 3 seconds, then they have to take breath.

ME3:n meemi-threadissa on myös hyvää kamaa: http://social.bioware.com/forum/Mas...iplayer-Discussion-/ME3-Memes-12468105-1.html

Hitleriltä terveisiä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nojoo, mitäpähän tästä nyt sanoisi. Ei ainakaan huonontanut loppua.

Shepardikin jäi luultavasti eloon destroy lopussa: Kun laittaa nimikylttiä kuolleiden taululle normandyssä niin ei näytä nimeä ja shepard luultavasti hengittelee siellä romukasassa ihan lopussa.

Pistää miettimään mikseivät ensin tehnyt sitä tuollaiseksi. Ei tahraa kenenkään "taiteellista koskemattomuutta" ja selventää loppua ihan helvetisti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom