Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään pidetään parin kaverin kanssa kesäkauden avajaiset. Eipä ole kovin kesäinen ilma! Onneks ohjelmaan oli alunperinkin suunniteltu sisätiloissa kyhjöttämistä hyvän ruuan ja juoman kera. Luvassa kermaista tomaattikeittoo, kanaa ja gnoccheja punajuurten ja balsamicosiirapin kera ja jälkkäriks pannacottaa. Saa nähdä kuinka kolme gourmet kokkia selvittää ton menun. Onni, ettei ruuanlaitto tapahdu mun keittiössä. :lol2: Kohta kauppaan hakeen ainekset.

Mikä on pisin aika minkä ootte valvoneet aikuisiällä? Mulla taitaa nyt olla noin se 33h.

38h tais olla. Siinä vaiheessa alkoi aistit harhailla aika mojovasti. Tuota yhtäjaksoista valvomista edelsi jetlagin tuoma lähes viikon kestänyt rytmin sekoilu. Sitten päätin valvoa putkeen sen verran että varmasti väsyttää. Hyvä kun ei enää normaalia puhetta meinannut ymmärtää, kuulo ei ihan pelannut. Sain pullat paistettua kuitenkin polttamatta koko kämppää.

Kalastajasatamaa odotellessa. Settilista 2 kappaletta vaihtaen lähes identtinen, joka keikalla...

Sanoo, kuka mitä sanoo...Vittu, mikä setti tulossa...

SETLIST
MAIN SET
1. Hit the Lights
2. Master of Puppets
3. No Remorse
4. For Whom the Bell Tolls
5. Hell and Back
6. The Struggle Within
7. My Friend of Misery
8. The God That Failed
9. Of Wolf & Man
10. Nothing Else Matters
11. Through the Never
12. Don't Tread On Me
13. Wherever I May Roam
14. The Unforgiven
15. Holier Than Thou
16. Sad But True
17. Enter Sandman
ENCORE
18. Fight Fire with Fire
19. One
20. Seek & Destroy

Levyä kuuntelen, samassa käännetyssä järjestyksessä...Antakaas mennä pojat..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huh onhan tuossa. Kauanko nukuit sen jälkeen? Mä taisin normi 8 tuntia mutta väsyneenä heräsin kyllä töihin sitten...

Meni ton jälkeen vielä muutama yö ennen ku alko tulla kunnon unet. Tuona ekana yönä vähän katkonaisesti nukuin ehkä kuus tuntia? Seuraavana yönä vähän paremmin kuus tuntia ja kolmantena yönä tais olla vapaatakin silleen että sain aamulla posottaa suht pitkään. Siitä se sitten korjaantu :)

En kyllä osaa sanoa kuinka kauan olen enimmillään valvonut, mutta jokunen vuosi sitten, kun unettomuus vaivasi, niin tuli valvottua yöt. En kuollaksenikaan muista kauanko tuli valvottua, mutta aina välillä tuli torkahdeltua ja joskus jopa nukuttua tunti tai pari töiden jälkeen.

Ootte murusia! Paitsi Judis, joka on kokonainen pulla.

Sellainen homehtunut pulla, josta on parasta ennen -päiväys mennyt jo kaksi vuotta sitten. Tai sitten sellainen kivikovaksi kovettunut kokonainen pullapitko.

Oliko tuo vihjaus siitä, että minun pitäisi aloittaa välittömästi laihdutuskuuri?

Sellainen homehtunut pulla, josta on parasta ennen -päiväys mennyt jo kaksi vuotta sitten. Tai sitten sellainen kivikovaksi kovettunut kokonainen pullapitko.

Oliko tuo vihjaus siitä, että minun pitäisi aloittaa välittömästi laihdutuskuuri?

Sellainen äitin leipoma pulla, joka tipahti arkkupakastimen taakse, kuivui ja kopertui kivikovaksi. Sitten se löydetään sieltä pakastimen takaa pölyisenä ja ällönä. Kun sen tiputtaa lattiaan, se hajoaa kappaleiksi.

Ja pistä paita päälle, sinä hikoileva möhömaha!

Mä oon tänään syöny vaihteeksi paljon.. Tuntuu että on kaikki menny olkapäihin, mikä on ihan hyvä juttu joo!

aamupalaksi
120g elovenaa (kuivana)
2 kananmunaa
150g raejuustoa
3 palaa leipää päällä juustoa + meetwurstia
protskusheikki punaiseen maitoon 3dl
15g öljyä

klo 12
100g riisiä
200g jauhelihaa
tacokastiketta
3 palaa leipää
jälkkäriksi 2 tuuttia

klo 14
tuutti
kahvia
protskujuoma punaiseen maitoon
dallaspullaa n. 10cm viipale (eli aikas reilu)

Olis pitäny ruveta laskee kaloreita ja syädä kunnolla.

On melkein semi-orgastinen kokemus käydä kampaajalla, koska se että toinen ihminen pesee sun hiukset ja hieroo päätä tuntuu aivan mielettömän upealta.

^Lehvoja, sarjoja ja hyvää ruokaa.

Oliks täällä niitä Wiren katsojia? Pari jaksoa tuli väijyttyä enkä tiedä kuvittelenko vaan mutta toi Mcnealy(?) eli se valkoihonen pääosa poliisi on aika törkeen huono näyttelijä. Ihan mielenkiintoselta muuten vaikuttaa.

Edit. Oonko ainot joka vihaa tota kun hiukset pestään kampaamossa? Ei sillä etteikö se päähieronta ois ihan kiva mutta se posliiniallas johon pää laitetaan alkaa parin sekunnin jälkeen painaa niskaa niin että parissa minuutissa se on yhtä helvettiä ja toivoo että se parturi ois nopea.

GOOOOD MORNING VIETNAM! :) Mä elääään!

On melkein semi-orgastinen kokemus käydä kampaajalla, koska se että toinen ihminen pesee sun hiukset ja hieroo päätä tuntuu aivan mielettömän upealta.

Oh, se on ihanaa. Hyvä ystävä on parturi-kampaaja ja sillä on tapana tehdä niin, että kun hoitoaineen pitäisi antaa vaikuttaa jonkin aikaa, niin se hieroo päätä koko sen ajan... :kuola:

Edit. Oonko ainot joka vihaa tota kun hiukset pestään kampaamossa? Ei sillä etteikö se päähieronta ois ihan kiva mutta se posliiniallas johon pää laitetaan alkaa parin sekunnin jälkeen painaa niskaa niin että parissa minuutissa se on yhtä helvettiä ja toivoo että se parturi ois nopea.

Sitä allasta pystyy liikutteleen, sun tarttee sanoo et se on huonosti niin ne pystyy vähän laittaa sitä alemmas tai ylemmäs :)

Oliks täällä niitä Wiren katsojia? Pari jaksoa tuli väijyttyä enkä tiedä kuvittelenko vaan mutta toi Mcnealy(?) eli se valkoihonen pääosa poliisi on aika törkeen huono näyttelijä. Ihan mielenkiintoselta muuten vaikuttaa.

Se on McNulty! :) Se on minusta ihan ok näyttelijä, se on muuten britti oikeasti ja näyttelee jenkkiä.

Back
Ylös Bottom