Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarttis varmaan ostaa toi eka kirja lentsikaan mukaan, niin menee aikakin paremmin.

Osta samantien kaikki 5. Ne neljä ekaa saa Akateemisesta muistaakseni 26 eurolla (englanninkielisinä pokkareina).

Ite uppouduin 3. kirjaan lentokentällä niin pahasti, että luin 6 tuntia putkeen liikkumatta mihinkään. Pirun hyviä kirjoja, jopa paljon parempia kuin tv-sarja.

Valomerkkiaika selvästi joissain kuppiloissa kun alkaa tekstarit viuhumaan. Siitä tuli mieleeni, että olen mies ja pidän Sinkkuelämää-sarjaa hyvänä viihteenä. Onko mulla joku kromosomiongelma?

Nope, koska viihdettä se juurikin on. Hyvänä? No kyllä toki.

Valomerkkiaika selvästi joissain kuppiloissa kun alkaa tekstarit viuhumaan. Siitä tuli mieleeni, että olen mies ja pidän Sinkkuelämää-sarjaa hyvänä viihteenä. Onko mulla joku kromosomiongelma?

Itsekki olen mies ja katsonut pari kautta täykkäreitä, kaikki kaudet Greyn anatomiasta sekä MTV "hittisarjat" Laguna Beach, The Hills ja The City. Ja koen itseni normaaliksi :D

Sieltä tulee joku toinen samanlainen ohjelma ja parin vuoden päästä et edes muista tuota ohjelmaa enää :D Muistatteko muute sen lastenohjelman ku tuli joskus kauan sitten jossa oli se myyrä joka teki kaikkea sanomatta koskaan mitään. Sivusta kuvattu piirretty. Aloinpa vaa miettimää, että mikä sen ohjelman nimi on ku sitä jaksaisi katella ^^

Sen nimi oli vaan myyrä. Tsekkoslovakian aikanen piirretty. Kova oli kyllä skidinä. Sinkkuelämää oli kyllä sellasta kuraa että jäi jopa multa kattomatta. Vaikka siinä oli tissejä.

Osta samantien kaikki 5. Ne neljä ekaa saa Akateemisesta muistaakseni 26 eurolla (englanninkielisinä pokkareina).

Ite uppouduin 3. kirjaan lentokentällä niin pahasti, että luin 6 tuntia putkeen liikkumatta mihinkään. Pirun hyviä kirjoja, jopa paljon parempia kuin tv-sarja.

Hyvä juttu, kiitti vinkistä! Nimittäin oon just kelannu tuota, että nappais tota kirjaa messiin reissulle ja mistä saisi hyvällä diilillä ostettua. Jaksaiskohan enkuksi "ahmia"....? Vaikkakin on mulla osa noista muistakin enkkuina...

Sen nimi oli vaan myyrä. Tsekkoslovakian aikanen piirretty. Kova oli kyllä skidinä. Sinkkuelämää oli kyllä sellasta kuraa että jäi jopa multa kattomatta. Vaikka siinä oli tissejä.

Kiitoksia, pitääpi kattella niitä huomenissa, vielä kun olisi seuraa :(

Hyvä juttu, kiitti vinkistä! Nimittäin oon just kelannu tuota, että nappais tota kirjaa messiin reissulle ja mistä saisi hyvällä diilillä ostettua. Jaksaiskohan enkuksi "ahmia"....? Vaikkakin on mulla osa noista muistakin enkkuina...

Ota ihmeessä englanniksi kun varmasti osaat tarpeeksi englantia :). Toimii paljon paremmin alkuperäiskielellä, nolottais lukea jostain "hurjasusista" ym.

Juu juuri tuo ohjelma, mutta järjestyksessä ne pitää kaikki katsoa ^^

On tuo Ashton Kutcheriki aika hyvi toiminu siinä. Syksyllä pitäis tulla jenkeissä ulos 10 kausi :)
No vittu ei. Vihaan Ashton Kutcheria sydämeni pohjasta, ja Charlie Sheen sen sijaan on tietysti erittäin asiallinen sälli. Oon päättänyt että en tule ikinä katsomaan ainuttakaan jaksoa jossa toi vitun teinitähti on.

Ota ihmeessä englanniksi kun varmasti osaat tarpeeksi englantia :). Toimii paljon paremmin alkuperäiskielellä, nolottais lukea jostain "hurjasusista" ym.

No joo, kieltämäti (no pun for the Mäti) tuli vähän lol-fiilis kun telkusta näyttivät ekaa kautta ja siellä hurjasudet pyöri.

No vittu ei. Vihaan Ashton Kutcheria sydämeni pohjasta, ja Charlie Sheen sen sijaan on tietysti erittäin asiallinen sälli. Oon päättänyt että en tule ikinä katsomaan ainuttakaan jaksoa jossa toi vitun teinitähti on.

Kato nyt edes muutama jakso, todella hyvin toimii siinä, koska hän ei esitä Charlie Harperia vaa on aivan oma hahmonsa.

Winter is coming!

winter-is-coming.jpg

Kato nyt edes muutama jakso, todella hyvin toimii siinä, koska hän ei esitä Charlie Harperia vaa on aivan oma hahmonsa.
Koko sarja rakentui Charlie Sheenin hahmon ympärille. Toi on vähän sama ku koittais tehä salkkareita ilman Ismoa tai Kauniita ja Rohkeita ilman Ridgeä.

Sori, mut ei auta. Charlie Sheenin jälkeen Kutcher on pelkkää vittuilua. Charlie Sheen on vähän kuin nykypäivän Aleksanteri Suuri tai Adolf Hitler. Kundi vaan yksinkertaisesti ownaa!

Vettä tuolla ennemmin tulee kuin lunta :D

Älä arvostele kun et tiiä miten se toimii siinä ^^

Sori, mut ei auta. Charlie Sheenin jälkeen Kutcher on pelkkää vittuilua. Charlie Sheen on vähän kuin nykypäivän Aleksanteri Suuri tai Adolf Hitler. Kundi vaan yksinkertaisesti ownaa!

Ai siis niinku, molemmat noista kans floppas aikanaan loppujen lopuksi? :D

Back
Ylös Bottom